13 مورد از حقایق تغذیه Branzino و مزایای سلامتی


خریداری کردن

برانزینو در تمام طول سال در دسترس است. ماهی کامل یا به صورت فیله در بازارهای ایالات متحده. بهترین حالت آنها در بهار یا اوایل تابستان قبل از تخم ریزی است. بدنبال ماهی های براق و محکم با پوست نقره ای ، آبشش صورتی و چشمانی شفاف باشید.

قیمت باس تازه ، وحشی و حتی صید شده بیشتر از محصولات کشاورزی است. با این حال ، ماهی پرورشی نه تنها مقرون به صرفه است ، بلکه در تمام طول سال نیز فراوان است. بیس مزرعه نسبتاً بزرگ است و کمی روغن بیشتری دارد.

در خانه ، ماهی و فیله را به مدت 2-3 روز در یخچال نگهداری کنید. برای استفاده طولانی مدت ، قبل از نگهداری در فریزر ، آن را کامل و خالی کنید.

روش های تهیه و سرو

در صورت خرید ماهی کامل ، تمیز کردن برانزینو با قطع باله ها و سپس پوسته پوسته شدن بدن شروع می شود. پس از آن ، شکافی را در امتداد شکم او ایجاد کرده و اندام های داخلی را بردارید. پس از برداشتن روده ماهی ، داخل و خارج باید کاملاً شسته شود و سپس با دستمال خشک شود. سپس از آن در آشپزی استفاده می شود یا در پلی اتیلن پیچیده می شود و در یخچال نگهداری می شود.

برانزینو یکی از بهترین ماهی ها است ، با استخوان های بسیار کمی ، گوشت سفت و طعم ظریف که هنگام پر کردن ، کباب کردن یا پختن شکل خود را حفظ می کند.

در اینجا برخی از ایده های خدمات ارائه شده است:

برانزینو اعتبار عکس: کیوپیا
  • برانزینو ماهی همه کاره است. با توجه به اندازه سرو ؛ ماهی های کوچکتر را می توان برای پر کردن برش های لیمو و گیاهان دارویی استفاده کرد. ماهی های بزرگ را می توان فیله کرد ، برای کباب کردن یا سرخ کردن مناسب است.

  • گراتن را با باس دریایی در سس خامه ای ، بیکن ، سیب زمینی ، کپر تهیه کنید

مشخصات امنیتی

  1. برانزنو صید شده دارای درجه 3 و 4 (زرد و کهربا) است. ماهیگیری برانزینو باید تا حد ممکن محدود شود ، زیرا گزینه های دیگری وجود دارد که از نظر پایداری رتبه بهتری دارند.

  2. سطح متیل جیوه در باس دریایی اروپا 0.167 قسمت در میلیون (PPM) است. بر این اساس ، دستورالعمل نهایی FDA ایالات متحده در مورد میزان خوردن مادران باردار و مادران شیرده آنها را در انتهای باس دریایی قرار می دهد ، به همراه لیست گزینه های خاصی که ایمن هستند یا باید از آنها اجتناب شود. بهترین دسته انتخاب با این معیار ، آنها می توانند 2-3 وعده در هفته مصرف کنند. (سلب مسئولیت پزشکی).

همچنین بخوانید ≻≻-

ماهی کاد آتلانتیک حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

ماهی سالمون حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

نوعی ماهی پهن بزرگ حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

ماهی قزل آلا حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≻≻- برگشت محصولات دریایی از جانب حقایق تغذیه ماهی برانزینو و مزایای سلامتی آنبه

≻≻-برگشت صفحه نخست.

خواندن بیشتر (پیوندها در پنجره جدید باز می شوند):

  1. راهنمای غذاهای دریایی -PDF.

  2. سطوح جیوه در ماهی تجاری و صدف.

  3. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  4. اسیدهای چرب امگا 3: یک افزودنی ضروری.



دیدگاهتان را بنویسید