4 راه برای حفظ انرژی در تمام طول روز بدون کافئین


او به دلیلی گفت: “قهوه را بلند کنید و بویید.” اگر تنها چیزی که باعث می شود از رختخواب بیرون بیایید قول یک جام قوی است ، شما تنها نیستید. با این حال ، برای بسیاری از مردم ، بیش از یک بار پاشیدن است. در حقیقت ، بسیاری از کسانی که قهوه می نوشند درست بعد از ظهر می نوشند – اما اتکا به کافئین برای استفاده از انرژی تمام روز می تواند عوارض جانبی را در پی داشته باشد. در حالی که ما نمی گوییم باید قهوه را برای همیشه تجزیه کنید ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بدون ریختن یک فنجان دیگر از آن قهوه بگیرید. بنابراین ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما آموزش دهیم که چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید!

علل کم بودن انرژی

ما این کار را انجام می دهیم – اگر مخزن گاز شما به اندازه کافی پر نشده باشد ، کاهش کافئین ممکن است راحت تر از انجام آن باشد. اگر احساس می کنید در حال خزیدن هستید ، آن را در مرحله خود ندارید ، یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی مبل خود استراحت کنید ، یک فنجان کافئین اضافی ممکن است تنها راه نجات شما به نظر برسد. با این حال ، اگر به علت اصلی علت خستگی همیشه برسید ، چه می کنید؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات زندگی. معمولاً ، این بی خوابی است. مطابق با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، یک سوم بزرگسالان هفت ساعت یا بیشتر خواب توصیه شده در روز ندارند. گذشته از شب های بی خوابی ، عوامل دیگری نیز می توانند انرژی شما را به خطر بیندازند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش بیش از حد و تغذیه ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری قلبی و اختلالات خود ایمنی) وجود دارد.

بنابراین قبل از اینکه به فنجان قهوه اضافی دست پیدا کنید ، آنها اینجا هستند 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید.

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

مطابق با اداره غذا و داروی آمریکابه طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم تقریباً در چهار یا پنج فنجان قهوه موجود است. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا وجود دارد. بنابراین ، شما باید منابع دیگر را نیز حساب کنید!

همه آنچه گفته شد ، همانطور که FDA اشاره می کند ، هر کس محدودیت کافئین قابل تحمل خود را دارد. و اگر با بدن خود هماهنگ هستید ، می دانید محدودیت شما بر اساس احساس شما در مورد کافئین کجاست. به عنوان مثال ، اگر احساس عصبی ، اضطراب ، سردرد یا مشکلات گوارشی دارید ، ممکن است بیش از حد مصرف کنید. همچنین اگر در طول روز کافئین زیادی مصرف کنید ، ممکن است در خواب شبانه دچار مشکل شوید و این اختلال خواب می تواند روز بعد شما را بیشتر خسته کند و یک چرخه معیوب را آغاز کند. همانطور که می بینید ، یادگیری نحوه حفظ انرژی بدون کافئین ضروری است!

چگونه در طول روز بدون کافئین پر انرژی باشیم

بیشتر بخورید H20

قهوه و نوشابه های انرژی زا از نظر فنی روان هستند ، اما جایگزین مصرف آب نیستند. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند! بنابراین اگر می دانید که در طول روز به اندازه کافی هیدراته نیستید ، افزایش میزان نوشیدن آب جواب می دهد.

این یک تغییر ساده بود نشان داده شده برای کاهش خستگی ، خواب آلودگی و مشکلات شناختی مانند گیجی ، پس اگر می خواهید هوشیار و پر انرژی باشید ، به نوشیدن ادامه دهید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف خود برای شما دشوار است ، ممکن است متوجه شوید که نگه داشتن یک بطری آب در نزدیکی شما به شما در رسیدن به هدف کمک می کند. و این هک هیدراتاسیون ساده به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کرده و پایدارتر زندگی کنید – به نظر می رسد یک پیروزی کلی است!

غذاهای مرطوب کننده بخورید

میوه ها و سبزیجات علاوه بر این که حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی هستند ، دارای طعم جدی هستند: آنها پر از آب هستند! بنابراین در حالی که غذا را از مواد مغذی مناسب خود دور می کنید ، نیازهای هیدراتاسیون خود را نیز برآورده می کنید. در واقع ، 20 درصد مال شماست مایعات مورد نیاز روزانه می تواند از غذا ناشی شود!

میوه و سبزیجات غنی از آب (مانند خربزه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، زنگوله) اضافه کنید فلفل) برای وعده های غذایی و میان وعده های خود تا زمانی که می توانید. جایزه؟ بسته بندی رژیم غذایی شما با محصولات با استرس کمتری همراه است – یکی از این موارد باعث می شود کم قدرت!

حرکت

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز اداره کنید. در مطالعه ای در PeerJ، ورزش با کیفیت بهتر خواب ارتباط دارد – به ویژه در افرادی که با بی خوابی سر و کار دارند. ورزش یک پادزهر عالی برای استرس است و طبق تحقیقات انجام شده ، می تواند احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. علاوه بر این ، می تواند به شما در آمادگی جسمانی نیز کمک کند تا در زمان آمادگی برای خوابیدن آماده باشید.

مرتبط: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج را بیرون بیاورید

غرق شدن انرژی در محل کار؟ بیرون بروید تا کمی هوای تازه داشته باشید. بودن در طبیعت ، به ویژه در حضور نور طبیعی خورشید ، با سلامت روانی بهتر همراه است ، زیرا یک تقویت کننده طبیعی انرژی است. مطابق با پژوهش، این می تواند ذهن شما را برای مقابله با خستگی شناختی بازگرداند!

نمیتونی بری بیرون؟ ترک ها پنجره ای را باز می کنند و نفس عمیقی می کشند.

کافئین را برای وزوز کاملاً طبیعی کنار بگذارید

معمول است که “کافئین” را با انرژی کم “درمان” کنید ، اما راه های دیگری وجود دارد که می توانید میزان قدرت خود را افزایش دهید! برای کمک به افزایش ذخایر انرژی طبیعی خود ، حتماً آب بدن خود را حفظ کنید ، رژیم غذایی سالمی داشته باشید ، ورزش کنید و در طبیعت وقت بگذرانید.

اکنون که می دانید چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید ، وقتی احساس خستگی می کنید ، با این تقویت کننده های طبیعی انرژی تماس بگیرید!

اگر هنوز به جامعه ما نپیوسته اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات و مدیتیشن های نامحدود رایگان دسترسی پیدا کنید ، که همه آنها برای زمانی که بدنبال افزایش انرژی طبیعی هستید ، مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید