5 نکته فوق العاده ساده اما بسیار م Healthثر برای سلامت روان


در مورد تمرکز ذهن HUM در سپتامبر 2021 ، ما نکات بهداشت روان را دنبال می کنیم که برای ارتقاء انعطاف پذیری و رفاه از طریق مراقبت از خود مناسب است.

غمگین؟ پر استرس؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هر چه زندگی ما شلوغ تر می شود ، مکث کردن و اطمینان از اولویت قرار دادن سلامت روانی و احساسی مان دشوارتر می شود. با این حال ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی مستحق مراقبت و توجه است. خوشبختانه ، کسب سودهای کوچک برای نیکی روزمره آسان تر از آن است که فکر می کنید.

برای خواندن نکات مهم (و علم!) ما برای سلامت روان که ما پشت آنها ایستاده ایم ، بخوانید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعاً مثر است

در اینجا نگاهی به برخی از نکات مراقبت از خود برای سلامت روان می اندازیم.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید

اگر روز خود را با گشت و گذار در تلفن ، نوشیدن قهوه و عجله برای رسیدن به محل کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در برنامه صبح خود تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی کمتر دیوانه کننده ، سعی کنید صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده شروع کنید. برای بهره مندی از مزایای آرامش بخش و اصلی مدیتیشن ، برای مثال 5 تا 10 دقیقه از تمرین کوچک شروع کنید. به جای فشار آوردن به خود برای مدیتیشن بیشتر ، کلید تمرین مداوم است. می توانید مدیتیشن خاموش انجام دهید ، مدیتیشن هدایت شده را از برنامه مورد علاقه خود انتخاب کنید ، یا قصد یا تأییدی را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (اعتماد: نوشیدنی صبحگاهی و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2- راه بروید و صحبت کنید

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، برای ورزش و احساسات خوب وقت بگذارید ، با یک دوست قدم بزنید یا هنگام قدم برداشتن با او تماس بگیرید. گذراندن در خارج از منزل (با تشکر ، طبیعت!) بلکه دوز سالم ارتباط ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی.

3. استراحت کنید

PSA: شما نیاز به استراحت از محل کار دارید! فرسودگی شغلی یک مشکل واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک پدیده شغلی شناخته شد. این که آیا در طول روز کاری خود چند استراحت کوتاه می کنید یا یک ورزش بوکس مانند تکنیک Pomodoro انجام می دهید ، از آن برای افزایش و مدیریت بهره وری در همان زمان استفاده کنید. استرس ، استراحت برای تمرین مراقبت از خود هنگام کار ضروری است.

همچنین ، برای تشویق تعادل بهتر کار و زندگی ، حتماً از زمان تعطیلات در صورت داشتن آن استفاده کنید و در مواقع نیاز به خود یک روز سلامت روان بدهید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به درک بهتر از کیفیت زندگی کمک می کند ، که هم برای روز و هم برای شما مفید است. (بله ، حتی اگر محل اقامت باشد.)

4. خوداندیشی برای مراقبت از خود

یکی دیگر از نکات مهم سلامت روان این است که زمان کافی را برای فکر کردن و سکوت اختصاص دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای “من” برای استراحت و جمع آوری خواسته های شغل ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای پیشرفت بیشتر ، ممکن است بخواهید تمرین مراقبت از خود را انجام دهید. نوشتن افکار ، نظرات و بازتاب های خود ، چه مثبت و چه منفی ، به شما این امکان را می دهد که در لحظه بمانید ، صادقانه با خود چک کنید و دستاوردهای سلامتی و پیشرفت های خود را در طول زمان پیگیری کنید.

5. استرس را با Adaptogens مدیریت کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر فوق العاده ای بر سلامت روان شما دارد که نباید از آن غافل شوید. در واقع ، آیا می دانستید غذاهایی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل های مدیریت استرس تقویت کنید که حاوی آداپتوژن هایی مانند ashwagandha و Rhodiola rosea هستند. سازگار کننده ها باعث می شوند ذهن و بدن شما در برابر همه عوامل استرس زا (جسمی ، احساسی ، محیطی و غیره) مقاوم تر شود ، بنابراین شما از حمایت بیشتری برای حفظ آرامش ، خونسردی و جمع آوری در هنگام بروز چالش ها برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل سازگار با سازوکار برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (در شکلات خوشمزه گیلاس ashwagandha) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

زیر خط کشیدن

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر موارد مورد علاقه خود) ، برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر مجهزتر خواهید شد. به همین دلیل بسیار مهم است که اهمیت یک روال مداوم مراقبت از خود را بشناسید – زیرا به هر حال ، ذهن شما واقعاً مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید