6 نکته تناسب اندام برای افراد مشغول


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه می دانیم که رسیدن به تعادل کامل کار و زندگی چقدر سخت است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، این احتمال وجود دارد که بیشتر روزهای شما به کار یا سفر از دفتر به خانه و بالعکس سپری شود. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی خود امروز در آینده به طرز شگفت انگیزی نتیجه می دهد.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با وجود برنامه سریع وجود دارد:

1. روز خود را دنبال کنید

ما همیشه بهانه ای برای مشغله زیاد برای آشپزی یا ورزش داریم ، اما با دنبال کردن روز خود و نحوه گذراندن آن در یک پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنید. به طور شگفت انگیزی ، تمام وقت اضافی را خواهید داشت تا شاید یک تمرین 30 دقیقه ای را تحت فشار قرار دهید یا برخی از جلسات برنامه ریزی غذا را قبل از یک هفته سریع انجام دهید. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و بتوانید به همه اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هدف خود را 7-8 ساعت خواب ثابت در هر شب تعیین کنید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که بی خوابی علت اصلی بی توجهی ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن شما افزایش می یابد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. آموزش خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر این فقط یک دویدن سریع در اطراف بلوک است ، روال تمرین خود را مانند کاری که برای یک جلسه انجام می دهید اولویت بندی کنید. در طول ناهار به ورزشگاه نزدیک دفتر خود بروید یا در کلاسهای عصر ثبت نام کنید تا این احساس مسئولیت را در خود ایجاد کنید.

4. تنظیم اهداف و پیگیری مسیر

به منظور حفظ انگیزه نسبت به سلامتی و رفاه خود ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. چه تعداد و چه جلسات ، لیستی از اندازه گیری های بدن خود ، وزن بر حسب پوند ، اقدامات روزانه انجام شده ، تعداد تمرینات در طول هفته تهیه کنید و هر هفته همه این موارد را پیگیری کنید.

5. برنامه های غذایی را از قبل برنامه ریزی کنید

اگر یک حرفه ای شلوغ هستید ، باید در طول هفته مسیر فست فود را طی کنید. این نه تنها بسیار گران است ، بلکه برای سلامتی شما نیز مضر است. عادت کنید که هر هفته آخر هفته قبل از شروع یک هفته کاری سریع ، وعده های غذایی را بصورت دسته ای آماده کنید. مقداری مرغ را ترشی کنید و منجمد کنید ، برنج و عدس را از قبل تهیه کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای سهولت دسترسی مقداری چمن بریده و سفید کنید. حمص از پیش ساخته یا تهیه شده خود را بخرید ، و وقتی هوس به شما دست می دهد ، آن را همیشه به صورت سس آغشته نگه دارید.

6. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و حفظ فرم بدن ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. حداقل 2 لیتر آب در روز هدف بگیرید. شما همچنین می توانید آب را با آب میوه های تازه ، اسموتی ، چای های گیاهی و آب سم زدایی با انتخاب ادویه جات جایگزین کنید.

هنگامی که دائماً با کار بمباران می شوید ، حفظ یک شیوه زندگی سالم دشوار است ، اما با کمی تعویض سالم و تصمیم گیری آگاهانه ، این امر ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای ایجاد انگیزه هستید ، با 10 دلار به Fitness مراجعه کنید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید