6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند در مسیر درست بمانید


تجملات تغییر فصلی؟ احساس خوبی در حال خزیدن روی کاناپه با یک پتو نرم در 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد پاییزی. باور کنید ما همه به دنبال شب های مراقبت از خود و کاهش سرعت فصل هستیم ، اما اهداف سلامتی پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت های شخصی همچنین به نظر می رسد روال راحت شما را با برخی حرکات تکمیل می کند ، که نه تنها می تواند به شما کمک کند انرژی بیشتری داشته باشید بلکه می تواند به حفظ ارتعاشات مثبت بعد از تابستان در فصل جدید کمک کند.

این شش توصیه بهداشتی پاییزی به شما کمک می کند تا فصل جدید را بپذیرید و به شما کمک می کند تا در ماه های سرد و تاریک سال در مسیر خود باشید.

6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 تمرین خود را انجام دهید

از آنجایی که هنوز هوا خیلی گرم نیست و برف هنوز کاملاً روی زمین نیامده است ، فصل مناسبی برای سفر است تمرینات میله ایبه این که آیا او در حال دویدن در اطراف محله شما ، برخورد با مسیرهای پیاده روی ، یا بیرون رفتن از کلاس FitOn شما ، افزودن هوای تازه و هرگونه نور احتمالی خورشید به تمرینات شما می تواند به افزایش کمک کند. هورمون های شادی در فصلی که ممکن است حالات روحی تغییر کند. چه کسی دوست ندارد زیبا به نظر برسد و احساس خوبی هم داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه های پاییزی می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده کمی سخت تر است. در برنامه تناسب اندام پاییزی خود انگیزه داشته باشید و از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید دوست تمرین شما باشد! این می تواند به شما کمک کند تا مسئولیت پذیر باشید و در مسیر درست قرار بگیرید.

شریک زندگی در ذهن ندارید؟ کلاسهای گروهی تناسب اندام یک راه عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید شما دوستان بعدی خود را ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را برای پیوستن به FitOn و همکاری با استفاده از FitOn Party دعوت کنید!

شماره 3 قبل از بیرون رفتن برش دهید

اگر خوب لباس بپوشید در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید داشت و بهانه دیگری را برای کنار گذاشتن تمرین خود در آن روز از بین خواهید برد. اطمینان حاصل کنید که لایه های تنفسی دارید که در هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر حوصله درمان با خود را دارید ، این بهانه ای عالی برای افزودن چند لباس ورزشی زیبا به کمد لباس پاییزی شماست!

مرتبط: ملزومات ضروری سلامتی پاییز

شماره 4 روی پخش در ویدئوی تمرین مورد علاقه خود در خانه کلیک کنید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید کمی باران (یا تاریکی یا سرما) در اهداف سلامتی پاییز شما دخالت کند. هنگامی که کمی خرج می شوید ، قرار دادن ویدیوی تمرینی FitOn مورد علاقه شما نعمت نجات دهنده خواهد بود.

و این که بدانید در حال گوش دادن به موسیقی عالی در حالی که انگیزه شما از یک مربی متخصص است ، شما را برای تمرین بعدی خود مجبور می کند.

شماره 5 از ساعت وعده غذایی خود استفاده کنید

وقتی صبح و عصر تاریک می شود ، ساعت غذا را حساب کنید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و در یک کار سریع مناسب باشید. سریع می آیند HIIT یک تمرین ، دویدن در محله یا یک کلاس تناسب اندام می تواند به شما در شکستن روز شلوغ ، افزایش انرژی و افزایش بهره وری کمک کند.

شماره 6 هم مغز و هم بدن را ورزش دهید

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر هیجان انگیز در سرعت است. و ، در میان برنامه های شلوغ و موارد تعطیلات آینده ، این تغییر فصل می تواند زمان خوبی برای وارونه کردن آن باشد.

افزایش دادن تمرینات توجه زیرا روال شما می تواند به شما در تناسب اندام ، افزایش انعطاف پذیری ، تسکین درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید مرور کنید دسته یوگا FitOn برای انواع کلاس های یوگا می توانید آن را مستقیماً از خانه خود به صورت رایگان انجام دهید!

این فصل پاییز را برای تناسب اندام خود مناسب کنید

با پایان یافتن تعطیلات تابستانی و شروع به ریختن برگ های درختان ، هیجان در هوا وجود دارد و تمایل جمعی برای بازبینی روال عادی وجود دارد. واقعاً زمان بهتری برای از سرگیری تمرینات و یافتن روال مناسب تناسب اندام وجود ندارد که شما را در ماه های سرد پرانرژی ، خوش اندام ، چابک و سالم نگه دارد. اوه ، و مال تو PSL مطمئناً بعد از یک عرق خوب طعم بسیار شیرین تری خواهید داشت!

دیدگاهتان را بنویسید