8 حقایق شگفت انگیز تغذیه کدو تنبل و مزایای سلامتی آن


انتخاب و ذخیره سازی

بخش کدو سبز در بازار ژاپن بریده شد

کدو تنبل در تمام طول سال به راحتی در بازار موجود است. به جای قطعات ، میوه کدو تنبل کامل و کامل بخرید. به دنبال میوه رسیده با نت چوبی ظریف در ضرب ، ساقه های سنگین و سفت در دست باشید. از افرادی که سطح آنها چروکیده ، بریده و کبود شده است خودداری کنید.

کدو تنبل رسیده و رسیده را می توانید هفته ها در دمای اتاق نگهداری کنید تا در مکانی خنک و با تهویه مناسب برسد. با این حال ، قطعات بریده شده باید در یخچال قرار گیرند تا بتوانند چند روز به خوبی نگهداری شوند.

روش های تهیه و سرو

برخی از انواع ترکیبی اغلب با پودر حشره کش یا اسپری درمان می شوند. بنابراین ، به طور کامل زیر آب جاری بشویید تا آلودگی ، آلودگی و هرگونه بقایای آفت کش/قارچ کش از بین برود.

نوک ساقه را بریده و کل میوه را از وسط نصف کنید. ساختار داخلی شبکه مانند را بردارید و دانه ها را کنار بگذارید. سپس گوشت را به اندازه دلخواه برش دهید. به طور کلی ، گوه های کوچک و مرتب برای پخت و پز ترجیح داده می شود.

تقریباً تمام قسمتهای گیاه کدو تنبل ؛ میوه ها ، برگ ها ، گل ها و دانه ها خوراکی هستند.

در اینجا برخی از نکات خدمات ارائه شده است:

  • کدو سبز ، پخته ، خورشتی ؛ با این حال ، بهتر است بعد از بخار دادن بخورید تا حداکثر مواد مغذی را بدست آورید. در چین ، برگهای کدو تنبل جوان را به عنوان سبزی پخته یا در سوپ مصرف می کنند.

  • در شبه قاره هند ، جایی که به عنوان محبوب است “کادو یا سیتافال” کدو تنبل “سبزی” در غذاهای شیرین (حلوا) ، دسر ، سوپ ، کاری و غیره استفاده می شود. در آماده سازی استفاده می شود.

  • پای ، پنکیک ، کاستارد ، راویولی و غیره در اروپا و ایالات متحده. میوه ای که در تهیه محصولات استفاده می شود.

  • کدو تنبل طلا سوفله ، چاشنی ، سوپ و غیره می سازد. برای ساختن استفاده می شود

  • دانه های کدو تنبل (پپیتا) را می توانید به عنوان میان وعده میل کنید.

همچنین بخوانید ≻≻-

≺≺ حقایق تغذیه دانه کدو تنبلبه

≺≺ کدو بلوط حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ کدو اسپاگتی حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

بازگشت به سبزیجات از جانب کدو تنبلبه برای مشاهده یک لیست چشمگیر از سبزیجات با تصاویر کامل از ارزش تغذیه ای و مزایای سلامتی آنها ، اینجا را ببینید.

ackبه عقب صفحه نخست.

خواندن بیشتر:

  1. جزوه سرطان دانشکده پزشکی استنفورد – تغذیه برای کاهش خطر ابتلا به سرطان (پیوند در پنجره جدید باز می شود).

  2. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  3. مراقب رشد باغ خود باشید-دانشگاه کشاورزی پسوند.



دیدگاهتان را بنویسید