8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز به من کمک می کند تا به # اهدافم ادامه دهم حتی زمانی که خسته هستم یا آن را احساس نمی کنم. این نیز بسیار ساده است ، اکنون که متوقف شده ام. این روال کار من است!

به راستی ، ایجاد یک روال سالم مستلزم فرض های زیادی است و به جای انتخاب های خوب برای بدن و ذهن شما ، کار روی پا انجام می دهد. و این باعث می شود که خیلی راحت بتوانید به آن پایبند باشید. مانند این ، کل نکته معمول این است که به خود اجازه دهید در خلبان خودکار تایپ کنید. هنگامی که فقط یک عادت است که در طول روز آب کافی بنوشید یا بلند شوید و تمرین خود را فوراً انجام دهید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید که به شما کمک می کند سالم ترین باشید.

بنابراین ، برنامه ریزی روتین سالم شما بسیار آسان است. اما شما برنامه خود را تا حدی که هست ، دارید در حقیقت تعریف روتین نیاز به کمی کار دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که برای کمک به من در ایجاد روال سالم خود استفاده کرده ام – و امیدوارم که به شما کمک کند!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

اینجا چیز عادی است. اگر کاملاً از آن متنفر هستید ، احساس می کنید مانند یک کشیدن است. و این بدان معناست که شما آن را نگه ندارید. حتی اگر به جایی برسید که همه چیز به یک عادت تبدیل شده است ، اگر احساس می کنید به دنبال این هستید ، در نهایت بخار تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور کنید کارهایی را که از آنها متنفرید انجام دهید فقط به خاطر سالم بودن آن! اگر از دویدن متنفرم ، این کار را نکنید. اشکال دیگر کاردیو مانند تمرین رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد آن نوشیدنی های سالم با طعم تند و زننده نیز صدق می کند. LSF Plant Protein & Boosts را اضافه کنید و واقعاً منتظر نوشیدن پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری هستید.

در واقع ، تمام هدف یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید چه کار می کنید ، خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که واقعاً از تمام قطعات آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، تنظیم یک روال زمان می برد! شما به طور قانونی نمی توانید در این مورد عجله کنید. بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری را به آسانی به همراه داشته باشید که یک بطری چندبار مصرف را با خود حمل کنید. اگر سعی می کنید روزهای زیادی از هفته را کار کنید ، با Daily 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای یک راه عالی برای افزایش سرعت خود در یک تمرین معمول است! اگر سعی می کنید نظافت بیشتری داشته باشید ، کافی است هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید کمی قوی تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یکی از تقویت های جدید ما به صبح شما راهی عالی برای سهولت کار است.

داشتن اهداف بزرگ خوب است اما شما باید آنها را ممکن کنید ، و این بدان معناست که آنها را به مراحل کودک تقسیم کنید. به روال سالم ایده آل خود نگاه کنید و چند راه را که می توانید از کوچک شروع کنید انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

حتی اگر دوستشان دارید و آنها را به مراحل کودک تقسیم می کنید ، هنوز هم نمی توانید با آنها کنار بیایید. به راحتی می توانید خودتان را توزیع کنید و فراموش کنید که چرا این روال سالم را در ابتدا شروع کرده اید.

برای اینکه بتوانید تمرکز خود را حفظ کرده و در بازی A خود بمانید ، دو پیشنهاد دارم: دوستان خود را درگیر کنید و تلفن خود را درگیر کنید.

اگر هر یک از دوستان شما نیز سعی در ایجاد یک روال سالم دارند ، شریک مسئول یکدیگر باشید. در اصل ، باید چند بار در هفته با یکدیگر مشورت کنید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از شما در مورد عادات شما س askال می کند ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار آسان تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما قوی تر عمل نمی کند ، انجمن LSF ما را در Insta انتخاب کنید!

من همچنین به DEF توصیه می کنم که برخی از برنامه ها را روی تلفن خود قرار دهید – مانند برنامه LSF ما – که کارهای روزمره را به شما یادآوری می کند (و حتی به شما کمک می کند). به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری کوچک آسان برای ادامه کار در جهت # اهداف خود دارید.

کمی خود را برش دهید

اگر سرانجام به یک روال سالم پایبند بودید و سپس یکبار به هم نریختید ، دختر ، باید برای صندلی بیرون بیایید! اکثر ما روزهایی را خواهیم داشت که دچار لغزش می شویم. به این معنا که بنابراین طبیعی است ، پس به خود استراحت دهید !!

شاید شما عادت داشتید غذا تهیه کنید اما روز یکشنبه احساس خستگی می کنید و به نظر می رسد یک دردسر بزرگ است. خیلی خوب! پس کمی آرام باشید و شاید برنامه ریزی کنید که روز دوشنبه مدتی را صرف تهیه غذای هفتگی خود کنید.

یا شاید شما در آنجا هستید و یک هفته را پشت سر می گذارید که در آن از برنامه معمول سالم خود خارج شده اید. این اتفاق می افتد! خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید و قطعاً از پیشرفت هایی که انجام داده اید دست نکشید. ضربه بزرگ نیست – به روال عادی خود بازگردید و به جلو ادامه دهید. شما برای غلبه بر چالش های خود قوی تر خواهید بود!

به آن بچسبید

من تکرار می کنم: وارد شدن به یک شیار با یک روال سالم زمان می برد! بهش پایبند باش عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت را کنار بگذارید یا ترک کنید ، اما من واقعاً بیشتر از آن طول کشید. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً به چیزهای تکان دهنده بپردازید.

یک روال سالم می تواند اینها را در احساس و ظاهر شما تغییر دهد. بله ، کمی کار لازم است. اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید