بزرگ شدن سینه در یک هفته، واقعیت یا رویا؟


بزرگ شدن سینه تحت تأثیر عوامل مختلفی می‌تواند صورت گیرد. به غیر از خرید روغن‌های گیاهی که موجب بزرگ شدن سینه‌ها می‌شوند می‌توان این کار را با استفاده از روش‌های خانگی و یا پزشکی انجام داد. در این مقاله تمام موارد مربوط به بزرگ شدن سینه در یک هفته را مورد بررسی قرار خواهیم داد و بهترین راه‌های موجود برای این موضوع را معرفی خواهیم کرد.

آنچه در این مقاله می خوانیم

عوامل مهم و تأثیرگذار در بزرگ شدن سینه

بزرگ شدن سینه تحت تأثیر عوامل مختلف در دوره بلوغ و تغییرات هورمونی آغاز می‌شود. در این پروسه برخی فاکتورها می‌توانند نقش داشته باشند که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته‌ایم.

  • ژنتیک: فاکتور ژنتیک را می‌توان مهم‌ترین عامل در سایز سینه و میزان بزرگ شدن سینه در نظر گرفت. این موضوع می‌تواند از ژن‌های والدین به ارث برسد و تعیین کننده سایز سینه باشد.
  • وزن بدن: بافت سینه درواقع بافت چربی است. از این جهت می‌تواند مدعی شد که افزایش وزن بدن، در افزایش سایز بافت چربی سینه نیز تأثیرگذار خواهد بود و موجب بزرگ شدن آن خواهد شد.
  • هورمون‌ها: دوران بلوغ، بارداری و شیردهی، مهم‌ترین دورانی هستند که تغییرات هورمونی در آن‌ها به حداکثر میزان ممکن می‌رسد. در این دوره‌ها، هورمون‌هایی همچون استروژن و پروژسترون منجر به تغییر سایز سینه  و یا بزرگ شدن سینه خواهد شد.
  • سبک زندگی: این مورد در بزرگ شدن سینه از اهمیت بالایی برخوردار است. موادی که شما به بدنتان می‌رسانید، یک عامل تعیین کننده در بزرگ شدن سینه به شمار می‌رود.
  • ورزش: ورزش در حالت کلی می‌تواند موجب زیباتر شدن فرم بدن شود. برخی ورزش‌ها نیز وجود دارند که می‌توانند موجب تقویت عضلات قسمت سینه شوند و ظاهر آن‌ها را زیباتر و خوش‌فرم‌تر کنند.

بزرگ شدن سینه در زمان کم

بهترین راه برای بزرگ شدن سینه در یک هفته

همان‌طور که ذکر شد، سینه دارای بافت چربی است و از این جهت، بدیهی است که بزرگ شدن سینه در یک هفته، بدون انجام عمل جراحی، عملا امکان‌پذیر نخواهد بود. اما راه‌های دیگری برای افزایش سایز سینه وجود دارند که می‌تواند بدون داشتن هیچ‌گونه عوارض جانبی، حجم گرفتن سینه را به دنبال داشته باشد.

اصلاح سبک زندگی و مصرف برخی مواد غذایی مغذی مهم‌ترین راه برای این منظور به شمار می‌رود. البته لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشید که علاوه بر افزایش سایز سینه، ممکن است سایر قسمت‌های بدن نیز دچار چاقی شوند. بنابراین مصرف مواد غذایی در کنار مکمل‌ها و البته ماساژدرمانی است که با توجه به موارد زیر خواهد بود:

  • موز
  • تربچه قرمز
  • ماساژ با دانه رازیانه
  • ماساژ با دانه شنبلیله
  • ماساژ با خمیر دال عدس
  • ماساژ با آب پیاز
  • توت فرنگی و گیلاس
  • اسیدهای چرب نظیر چای و مکمل نخل اره‌ای

روش‌های خانگی بزرگ کردن سینه

استفاده از روش جراحی می‌تواند بزرگ شدن سینه در یک هفته را از رویا به واقعیت تبدیل کند. اما بدیهی است که این روش از عوارض جانبی برخوردار خواهد بود. از این جهت، استفاده از روش‌های خانگی می‌تواند مناسب‌تر باشد. این روش‌ها در ادامه آورده شده است.

نوشیدن آب پاپایا یا شیر

لبنیات را می‌توان یک منبع غنی چربی دانست و از این جهت، می‌توانند در افزایش سایز سینه نقش مثبت داشته باشند. در صورتی که پاپایا را با شیر مخلوط کرده و ترکیب حاصل شده را بنوشید، افزایش سایز سینه شما محقق می‌شود. لازم به ذکر است که این ترکیب برای بانوان باردار منع منصرف دارد.

راهکارهای خانگی بزرگ کردن سینه

استفاده از مکمل

اغلب مکمل‌ها بر پایه مواد طبیعی و با استفاده از همین مواد تولید شده‌اند و از این جهت، از عوارض کمی نیز برخوردارند. بنابراین مصرف خوراکی برخی از آن‌ها در افزایش سایز سینه نقش پررنگی خواهد داشت. البته بهتر است بدانید قبل از مصرف مکمل باید با پزشک مشورت کنید.

معجزه آب پیاز

زردچوبه، عسل و آب پیاز را با یکدیگر مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را روی سینه ماساژ دهید. بهترین زمان برای انجام این کار شب قبل از خواب است. صبح پس از بیدار شدن نیز آن را بشویید. این کار می‌تواند موجب تقویت سینه و در نتیجه، بزرگ شدن آن شود.

به حداکثر رساندن میزان جذب پروتئین

افزودن مواد غذایی پروتئین‌دار به برنامه غذایی و انجام کارهایی برای جذب کامل آن در بدن، تأثیر بسیار چشمگیری در افزایش سایز سینه خواهد داشت. یکی از این کارها، کاهش میزان مصرف فست فود است.

خوردن چربی‌های سالم

مصرف چربی‌های سالم موجب چاقی نمی‌شود و همچنین ضرری برای سلامتی ندارد. برخی مواد غذایی همچون روغن زیتون، کره بادام زمینی، ماهی و گردو حاوی لیپیدهای مفید هستند و می‌توانند میزان بافت چربی سینه را افزایش دهند و موجب بزرگ شدن آن شوند.

استفاده بیشتر از ویتامین

رشد سینه و افزایش سایز آن به مقدار قابل توجهی به استفاده از ویتامین ارتباط دارد. از این رو باید مصرف ویتامین در زندگی روزانه مهم شمرده شود تا علاوه بر بزرگ شدن سینه، سلامت بدن نیز تأمین شود.

ریشه پنیرک پف نبات‌

این گیاه در تولید مارشمالو مورد استفاده قرار می‌گیرد و در قالب قرص نیز به فروش می‌رسد. استفاده از این قرص توسط بانوان و به منظور افزایش سایز سینه انجام می‌شود. اما لازم به ذکر است که مصرف این قرص حتماً باید تحت نظر پزشک انجام گیرد تا با سایر داروها ایجاد تداخل نکند.

روش‌های پزشکی بزرگ کردن سینه

به منظور بزرگ کردن سینه، علاوه بر درمان خانگی می‌توان از درمان پزشکی نیز استفاده کرد که این نوع افزایش سایز، در سه حالت تزریقی، دارویی و جراحی انجام می‌گیرد.

انواع جراحی بزرگ کردن سینه ها

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک پستان که به عنوان افزایش سایز سینه به روش جراحی محسوب می‌شود، یک نوع جراحی است که در آن سایز سینه بزرگ‌تر می‌شود و یا تغییری در شکل و ظاهر آن ایجاد می‌گردد. پزشک جراح در این جراحی، با قرار دادن محلول سالین و یا سیلیکون در قسمت پایین بافت پستان و یا ماهیچه قفسه سینه، ایم جراحی را انجام خواهد داد. بهتر است بدانید دوام و ماندگاری این پروتز، از 7 الی 12 سال خواهد بود. همچنین این جراحی، بزرگ شدن سینه در یک هفته را محقق خواهد کرد.

تزریق چربی

تزریق چربی به سینه با استفاده از فیلرهای چربی انجام می‌شود که می‌تواند تا یک درجه سایز سینه را افزایش دهند و موجب نرم شدن بافت، متناسب سازی سایز، افزایش زیبایی ظاهر و حالت و همچنین پرتر کردن سینه تأثیر خواهد داشت. البته تزریق چربی برای تمام بانوان قابل انجام نخواهد بود. چراکه تنها بانوانی که سن آن‌ها به بیشتر از 30 سال می‌رسد و یا چند بارداری را تجربه کرده‌اند، می‌توانند به منظور داشتن سینه‌های طبیعی، از تزریق چربی یا فیلر استفاده کنند.

همچنین لازم به ذکر است که بر اساس مطالعات انجام شده توسط پزشکان و متخصصان، چربی گرفته شده از قسمت ران، با استفاده از روش لیپوساکشن، می‌تواند به عنوان یک جایگزین مناسب به منظور کاشت سینه به کار رود. این روش بر روی 50 نفز از بانوان انجام گرفت و در نهایت، مشخص شد که بعد از گذشت مدت زمان 6 الی 12 ماه، به صورت متوسط به مقدار 210 میلی‌لیتر به حجم سینه افزوده شده است.

مصرف قرص سیپروترون کامپاند

یکی از داروهایی که در قالب قرص به منظور منظم کردن قاعدگی، جلوگیری ار بارداری و همچنین افزایش سایز سینه مورد استفاده قرار می‌گیرد، قرص سیپروترون کامپاند است که استروژن بالایی نیز دارد. استفاده از این قرص باید حتماً تحت نظر پزشک متخصص و بر اساس دستور ایشان صورت گیرد.

علت این موضوع، عوارض جانبی قرص‌های شیمیایی است که می‌تواند افراد را درگیر کند. در صورتی که استفاده از این قرص توسط پزشک برای شما ممنوع اعلام شود، لازم است به یک جراح و متخصص پستان نیز مراجعه و با ایشان مشورت کنید تا بتوانید از مکمل‌های طبیعی جایگزین استفاده نمایید. به طور کلی بهتر است که پیش از مصرف، اثرات و عوارض قرص سیپروترون کامپاند، بر حسب شرایط شخص، مورد بررسی قرار گیرد.

بهترین راه بزرگ شدن سینه

مصرف قرص سیپروهپتادین

قرص سیپروهپتادین درواقع یک قرص برای چاقی است که با هدف افزایش میزان اشتها و همچنین کاهش میزان علائم آلرژی همچون خارش، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو لازم است به جهت مصرف این دارو با هدف افزایش سایز سینه، حتما پزشک متخصص آن را تجویز کند.

این قرص یکی از اعضای خانواده آنتی هیستامین‌ها به شمار می‌رود و با نام سیپراکتین نیز شناخته شده است. سرعت جذب آن در دستگاه گوارش بسیار سریع است و از این جهت، حدود 15 الی 60 دقیقه پس از مصرف آن، می‌توانید شاهد اثربخشی قرص سیپروهپتادین باشید.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب از بررسی شد افزایش سایز سینه یکی از مواردی است که بانوان آن را به عنوان فاکتور زیبایی می‌دانند و صرف نظر از سن و شرایط جسمیشان، اغلب به دنبال ظاهر زیباتر هستند. در حالت کلی و به صورت میانگین، در طول حیات یک زن، 6 بار تغییر سایز سینه اتفاق می‌افتد. اما افزایش سایز سینه با استفاده از روش خانگی یا پزشکی تصمیمی است که توسط خود فرد گرفته می‌شود.

همچنین لازم است بدانید بزرگ شدن سینه در یک هفته به جز روش جراحی، با استفاده از هیچ روش دیگری امکان‌پذیر نیست؛ اما می‌توان از طریق سایر روش‌های ذکر شده در این مقاله، به مرور زمان و در بلند مدت سایز سینه را افزایش داد.