راه حلی روشن برای ویروس های تنفسی – اوراکل شفابخش


بیایید در مورد سلامتی شفاف باشیم

به لطف کووید، ما بیشتر از سلامتی خود، به ویژه سیستم تنفسی خود آگاه هستیم. ما بیش از هر زمان دیگری برای محصولات بهداشتی موجود که مشکلات تنفسی را درمان می کنند هزینه می کنیم. صنعت داروسازی بسیار بزرگ و تاثیرگذار است. بسیاری از محصولات را تبلیغ می کند، با ادعای بزرگ کمک به بیماری های تنفسی، مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و البته کووید.

همانطور که بیل گیتس زمانی گفته بود: «میکروب‌ها، نه موشک‌ها». این جایی است که جنگ شخصی ما انجام می شود و پیروز می شود. این یک جنگ نامرئی و درونی است که در سطح میکروسکوپی درگیر شده است. بسیار کوچک برای دیدن چشم انسان.

اما اگر متوجه می‌شوید که ترکیبی به قدری کوچک وجود دارد که نمی‌توانید (یا حتی نباید) آن را ببینید، اما به اندازه کافی قدرتمند است که کل سیستم ایمنی شما را به سطح مطلوب خود برساند و شما را آنقدر سالم می‌کند که به همه چیز نیاز ندارید. از این داروهای تبلیغاتی دیگر؟

همه ما بیشتر و بیشتر برای مبارزه با ویروس های نامرئی هزینه می کنیم، نمی توانیم ببینیم. در حالی که آنچه می توانیم ببینیم این است که سلامت افراد عادی در واقع رو به افول است.

یک میکروب قدرتمند

اگر چیزی در مورد GcMAF، که به عنوان VDTP نیز شناخته می شود، بدانید، می دانید که بر اساس روشی است که بدن انسان خود را درمان می کند. این همان پروتئینی است که همه ما بدون اینکه بدانیم تولید می کنیم و در مبارزه با ویروس ها قهرمان است. این مهمات داخلی ما و سلاح عالی برای مبارزه با عفونت و پاکسازی سیستم ما است.

به زبان ساده، این چیزی است که ما برای زنده ماندن نیاز داریم، نه تنها برای مبارزه با عفونت، زمانی که واقعاً بیمار هستیم، بلکه برای جلوگیری از بیماری در وهله اول. افراد مبتلا به سرطان (به عنوان مثال) در آن کم هستند، آنها به سادگی GcMAF کافی برای مبارزه با مهاجمان تولید نمی کنند و بنابراین تعداد آنها بیشتر و ضعیف شده است.

بدیهی است که عوامل دیگری در رابطه با سلامتی و بهداشت، نحوه زندگی، آنچه می خوریم و می نوشیم و میکروب هایی که در معرض آنها قرار می گیریم، نقش دارند. همه اینها تأثیر زیادی بر سلامت ما دارند. اما اگر همه ما سالم زندگی می‌کردیم و غذای خوب می‌خوردیم، سطح GcMAF ما بالا می‌ماند و سیستم ایمنی‌مان همانطور که باید عمل می‌کرد.

با این حال، به طور کلی ما آنقدر ناسالم شده ایم که همه ما به یک شات تقویت کننده از چیزی نیاز داریم. اتفاقاً GcMAF احتمالاً بهترین شات ما است.

افزایش هزینه ها برای «داروهای بدون نسخه»

بر اساس مراکز خدمات مدیکر و مدیکید، در سال 2021، هزینه داروهای تجویزی در ایالات متحده به دست آمد 378 میلیارد دلار، 10 درصد از کل هزینه های مراقبت های بهداشتی را تشکیل می دهد

ایالات متحده بیش از هر کشور توسعه یافته دیگری برای سرانه داروها هزینه می کند. میانگین گیری تقریباً 1000 دلار برای هر نفر در سال.

داروخانه متوسط ​​در هر شهر
میانگین داروخانه در هر شهر عکس: Alamy

بر اساس اداره آمار کار ایالات متحده، در سال 2019 (آخرین سالی که داده ها در دسترس است) میانگین هزینه سالانه داروهای سرماخوردگی، آنفولانزا و ویروس های تنفسی به ازای هر واحد مصرف کننده (یک خانوار یا یک نفر) در ایالات متحده بود:

51.60 دلار افزایش 13.8 درصدی نسبت به سال 2018 که 45.30 دلار بود.

اما این تنها 0.1 درصد از هزینه متوسط ​​سالانه ما برای مراقبت های بهداشتی کلی را نشان می دهد. مندر سال 2019، متوسط ​​هزینه سالانه برای هر شهروند آمریکایی برای مراقبت های بهداشتی به طور کلی، 51934 دلار آمریکا بود. که بخش بزرگی از درآمد بیشتر مردم است.

در سال 2021، صنعت داروسازی ایالات متحده سالانه 550 میلیارد دلار درآمد کسب کرد که 6.88 میلیارد دلار آن صرف تبلیغات مستقیم به مصرف کننده شد. در حالی که جای تعجب نیست که ایالات متحده بزرگترین و سودآورترین بازار برای شرکت های داروسازی است که حدود 40 درصد از فروش جهانی دارو را به خود اختصاص داده است.

کابینه مواد مخدر روزانه توسط جنیس چانگ برای نیویورک تایمز
کابینه مواد مخدر روزانه توسط جنیس چانگ برای نیویورک تایمز

چیزی که واقعاً تعجب آور نیست، این است که بزرگترین دسته رشد، ضد کووید است. با داروهایی مانند؛ ضد ویروس ها، آنتی بیوتیک ها، ضد احتقان ها، آنتی هیستامین ها، سرکوب کننده های سرفه، خلط آور و مسکن ها. این داروها برای درمان عفونت‌ها و علائم مختلف سیستم تنفسی مانند کووید-۱۹، آنفولانزا، سرماخوردگی، برونشیت، سینوزیت و ذات‌الریه استفاده می‌شوند.

با این حال، عرضه پاسخگوی تقاضا نیست، زیرا ایالات متحده نیز با چالش هایی مانند کمبود دارو، اختلالات زنجیره تامین مواجه است. در حالی که خود شرکت ها تحت فشار فزاینده عمومی برای کاهش قیمت دارو و افزایش شفافیت هستند.

بیایید در مورد GcMAF شفاف باشیم

با توجه به این آمار، چیزی که اکثر مردم از آن بی اطلاع هستند این است که می تواند یک راه حل ساده و واضح برای همه شرایطی که بر سیستم تنفسی تأثیر می گذارد، وجود داشته باشد و راهی برای کاهش هزینه ها و افزایش سلامت فردی است.

“چشم فقط چیزی را می بیند که ذهن برای درک آن آماده است”

برای اکثر مردم GcMAF یک چیز جدید، یا بدتر، یک چیز خطرناک و بد است. به عنوان یک “دارو” بسیار کمتر شناخته شده، GcMAF دور از دید، در تاریکی، و از ذهن مصرف کنندگان انبوه نگهداری می شود.

این یک مایع شفاف ساده است که به عنوان اسپری ایمونوتراپی عرضه می شود و می تواند به طور موثر و ایمن به شما در مبارزه با کووید و سایر ویروس های آنفولانزا کمک کند. همانطور که ما به دنبال شفافیت هستیم. تفاوت ساده در اینجا آگاهی است. بودجه ای برای یک کمپین تلویزیونی و رسانه ای در سراسر کشور ندارد و به راحتی رد می شود.

GcMAF صدا ندارد و بنابراین اکثر مردم حتی در مورد آن چیزی نشنیده اند. بازار پر از محصولاتی است که آگاهی ما را مخفی کرده و این راه حل ساده و واضح را پنهان می کند. به زبان ساده، GcMAF طیف وسیع تری از سلامت را پوشش می دهد. این نیاز به سایر داروهای دارویی تولید انبوه را نفی می کند.

یک اسپری ساده

این اسپری به دو صورت اسپری و ویال تزریقی عرضه می شود، اما اسپری در دسترس ترین است و می تواند برای همه استفاده شود، زیرا استفاده از آن ایمن و آسان است. هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و بنابراین کل خانواده فقط از یک یا دو بطری اسپری GcMAF بهره خواهند برد. کودکان به سادگی باید نصف را مصرف کنند.

چهار اسپری زیر زبان، یک بار در روز و تمام سیستم ایمنی بدن شما باز می گردد و فعال می شود. توانایی شما برای مبارزه با هر ویروسی، از جمله ویروس هایی که بر سیستم تنفسی اثر می گذارند، بهینه می شود. به سرعت در گلو و زیر زبان جذب می شود و هیچ عارضه جانبی شناخته شده ای ندارد.

تحقیقات نتایج بسیار خوبی را نشان داد

به طور شگفت انگیزی، در آزمایشات، تقریباً 4 اسپری، یک بار در روز، اول صبح، قبل از صبحانه (برای بزرگسالان) شروع به کاهش برخی از علائم، به ویژه در تنفس و سرفه، در روز اول کرد. و در عرض 4 روز، بیماران کووید می توانند به تنهایی و بدون پشتیبانی اکسیژن نفس بکشند.

برای کودکان زیر 5 سال دوز 20 نانوگرم یا 1 اسپری در روز و برای نوزادان فقط 1 اسپری در روز و تا 4 روز برای تسکین علائم کووید و سایر ویروس‌های مؤثر بر سیستم تنفسی بود.

لطفا این ویدیو را تماشا کنید برای یک ایده واضح تر از نحوه عملکرد GcMAF:

https://www.youtube.com/watch?v=9wlkxgPNecE

آن را روشن نگه دارید

امروزه اشکال مختلفی از GcMAF در بازار وجود دارد و ما از خطرات آن هنگام خرید بهترین محصولات GcMAF آگاه هستیم.

برخی از نسخه ها به طور قابل توجهی درجه بالاتر از بقیه هستند. اما خبر خوب این است که در واقع یک دستورالعمل واضح وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

ابتدا به یک منبع معتبر و قابل اعتماد بروید، اما پس از سفارش، لطفاً خود مایع را نیز بررسی کنید. همانطور که یک آزمایش نهایی و واضح وجود دارد که هر کسی می تواند انجام دهد، و آن صرفاً به شفافیت خود مایع مربوط می شود. لطفاً قبل از تزریق، این مورد را بررسی کنید، یا محصول GcMAF خود را اسپری کنید و ممکن است برخی از آنها در شیشه های رنگی باشند، که تشخیص آن را سخت تر می کند، اما هر چه مایع شفاف تر باشد، بهتر است.

محلول شفاف GcMAF نشانه کیفیت بالا است

این بدان معنی است که از میکرو پروتئین های کوچکی ساخته شده است که به راحتی حل می شوند و در یک مایع سوسپانسیون با درجه بالا معلق می شوند.

از سوی دیگر، GcMAF ابری نشان دهنده کیفیت پایین است زیرا این نشان می دهد که حاوی پروتئین های بزرگتر یا موارد ناخواسته است که به درستی حل نشده اند، که نشان می دهد با یک محلول نگهدارنده با درجه پایین مخلوط شده است یا چیز دیگری است. کاهش اثربخشی و کاهش ماندگاری آن.

لطفا توجه داشته باشید که تمام تحقیقات پزشکی ذکر شده با یک راه حل شفاف و شفاف انجام شده است.

مراقب اثربخشی GcMAF رنگی یا کدر باشید
مراقب اثربخشی GcMAF رنگی یا کدر باشید

اگر محلول GcMAF شما کدر یا تغییر رنگ داده است، بعید است که محصولی با درجه بالا باشد.

GcMAF و سایر عوامل درمانی باید با چشم غیر مسلح خالص و شفاف باشند. شما نمی توانید GcMAF را با هر چیز دیگری ترکیب کنید و ادعا کنید که هنوز GcMAF است، زیرا اینطور نیست.

به عنوان مثال، آغوز حاوی بسیاری از اجزای دیگر است و ترکیبات GcMAF و آغوز به درستی مورد بررسی قرار نگرفته است و بنابراین خطر بیشتری دارد.

از آنجایی که این در سطح میکروسکوپی اتفاق می افتد، لطفا این ویدیوی تایم لپس را تماشا کنید تصاویری از GMAF در محل کار، به لطف فناوری نانو:

https://www.youtube.com/watch?v=o8R3zOGUmjA

در نتیجه

هر چیزی که در بدن خود قرار دهید تأثیر طولانی مدتی دارد. و محصولات درمانی مانند GcMAF یا هر محصول دیگری باید به اندازه کافی خالص باشند تا بدن شما بتواند آن را بدون ایجاد سموم مضر تجزیه کند. همه آزمایش‌ها بر اساس محصولات با درجه بالا و واضح هستند. پس روشن نگه دارید!

ما همچنین احساس می‌کنیم که دولت ایالات متحده باید هزینه‌ها و سیاست‌های دارویی خود را به‌ویژه با توجه به همه‌گیری کووید-19، که آسیب‌پذیری‌ها و ناکارآمدی‌های سیستم فعلی را آشکار کرده است، دوباره ارزیابی کند.

برخی از راه حل های ممکن شامل ایجاد قابلیت تولید داخلی، اتخاذ فناوری های جدید تولید و تغییر ترکیب انبار استراتژیک ملی است. این اقدامات مستلزم مشارکت بین بخش دولتی و خصوصی و همچنین تعادل بین نوآوری و مقرون به صرفه بودن است.

اگر در مورد محتوای این مقاله سوالی دارید، لطفا ایمیل زیر را ارسال کنید: [email protected]

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و برای شما آرزوی سلامتی داریم.

عشق و نور

تیم Healing Oracle.

این مقاله فقط برای اهداف تحقیقاتی نوشته شده است

لطفاً توجه داشته باشید که این کار به توصیه پزشکان شما ادامه نمی یابد. لطفاً قبل از در نظر گرفتن هر دارویی از یک متخصص پزشکی آموزش دیده مشاوره پزشکی بخواهید.

منابع

نقش امیدوارکننده برای Gc-MAF در ایمونوتراپی سرطان. (nd) بازیابی شده در 7 ژانویه 2024، از www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5686300/

نقش بالقوه GcMAF در سرکوب شدت …. (nd) بازیابی شده در 7 ژانویه 2024، از www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7513798/

بررسی مجدد ایمونوتراپی با GcMAF – مروری انتقادی …. (nd) بازیابی شده در 7 ژانویه 2024، از www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2468294222000284

استفاده کمکی از MAF خوراکی با هیچ بیماری همراه نیست. (nd) بازیابی شده در 7 ژانویه 2024، از www.sciencedirect.com/science/article/pii/S075333222301692X

فاکتور فعال کننده ماکروفاژ آغوز خوراکی برای موارد جدی …. (nd) بازیابی شده در 7 ژانویه 2024، از ar.iiarjournals.org/content/35/8/4545

نقش بالقوه GcMAF در سرکوب شدت …. (nd) بازیابی شده در 7 ژانویه 2024 از www.researchgate.net

فاکتور فعال کننده ماکروفاژ gcmaf. (nd) بازیابی شده در 7 ژانویه 2024، از www.science.gov

ما تحقیقی را که شما تصمیم می گیرید انجام می دهیم،
عشق و نور
تیم اوراکل شفا

لطفا به تعداد در حال افزایش ما بپیوندید MeWe: اوراکل شفابخش
همچنین به ما بپیوندید توییتر | یوتیوب

دادخواست جهانی

لطفا طومار جهانی ما را علیه واکسیناسیون اجباری امضا کنید هدف از این طومار ارائه 5 میلیون امضا به هر رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر بهداشت و سران کشورها در سراسر جهان است.
واکسن ها یک مشکل جهانی هستند و باید در سطح جهانی با آن مقابله شوند.
اگر به عنوان یکی بایستیم، شانس نجات فرزندان آینده را داریم.





Source link