رژیم کتوژنیک استاندارد جوایز: 5 دلیلی که چرا کار نمی‌کنند و چه کاری می‌توانید انجام دهید درباره آن

با این که مطالعات رژیم غذایی لاغری سریع بیشتری روی رژیم کتوژنیک استاندارد و رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا صورت گرفته است، اما رژیمهای کتوژنیک هدفمند و دورهای پیشرفتهتر هستند و عمدتا توسط بدنسازان و ورزشکاران مورد استفاده 8 مورد ضروری قبل از شروع برنامه کتوژنیک 1402 قرار میگیرند. Garrison نسبت کمی متفاوت را برای بدنسازان کتو توصیه میکند تا یک رژیم غذایی کتو با پروتئین بالا ایجاد کنند. رژیم های غذایی سیکلی یا هدفمند، روش های پیشرفته تری هستند و در درجه اول توسط بدنسازان و ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرند. تحقیقات نشان داده است که برنامههای غذایی کمکربوهیدرات و کربوهیدرات بسیار کم (که کتو در این دسته قرار میگیرد) اثرات متفاوتی بر سطح کلسترول خون دارد.

هرم رژیم کتوژنیک

خامه در رژیم کتوژنیک رژیم اتکینز در ابتدای کار یک رژیم اهریمنی و ترسناک تلقی می شد، اما نتایج تحقیقات فعلی نشان می دهد که این بهترین رژیم لاغری تا زمانی که فیبر کافی دریافت شود، ایمن و موثر است. مواد غذاییای که دارای فیبر بالایی هستند برای سلامتی همه افراد، به ویژه زنانی که از تنبلی تخمدان رنج میبرند، بسیار مفید میباشند. مواد غذایی موجود در این دسته از محصولات غذایی فراهم کننده انرژی بدن، پروتئین، فیبر و همچنین ویتامین های گروه (B) است. در نتیجه بدن از چربی ها برای تامین انرژی سوخت و ساز استفاده کرده و شما وارد فاز چربیسوزی میشوید و کاهش وزن به دنبال آن اتفاق خواهد افتاد.

طی چهار سال، ۱۶٪ از ۱۵۰ بیمار اولیه، کاهش قابلملاحظه، ۱۴٪ کاهش عالی و ۱۳٪ رهایی کامل از تشنجها را داشتند که البته این آمار، آنهایی را هم که قادر به ادامهٔ رژیم نبودند، در بر میگیرد. بعد از یک هفته چه بلایی سر بدن و البته روحیه شما آمده است؟ رژیم غذایی کتوژنیک برای افرادی که از اضافه وزن زیاد رنج میبرند، دیابت دارند و یا به دنبال تغییر متابولیسم بدن خود هستند مفید است، البته ممکن است برای ورزشکاران حرفهای و کسانی که به دنبال اضافه کردن مقدار زیادی عضله باشند چندان مناسب نباشد.

خامه در رژیم کتوژنیک امر خیالی قلمروِ من (ego) است، جایی که من (I) به غلط خود را یک وجود کامل میبیند، تصور میکند با معنایی روشن و منسجم سخن میگوید، ولی در واقع در معرض همه نوع خیال است، از جمله قدرت نادیده گرفتن نظم نمادین. بطور خلاصه میتونیم بگیم هدف اصلی رژیم کتوژنیک مجبور کردن بدن به استفاده از چربی ها و چربی سوزی بجای مصرف کربوهیدرات و قند های بدن هستش،که نتیجش ازبین رفتن بافت های چربی اضافی تو بدن و افزایش میزان انرژی و سلامت ناخن،پوست و مو و مهمتر از همه تعدیل هورمون هاست.این نتیجه ها رو حداکثر بعد از ۴ هفته از اجرای رژیم کتوژنیک خودشونو نشون میدن.

حلیم در رژیم کتوژنیک

از اونجا که فرزندتون در ۱۲ سالگی در سن رشد قرار داره و باید همه مواد ضروری به بدنش برسه و از اونجا که این رژیم مصرف کربوهیدرات ها رو محدود می کنه، بنابریان این رژیم گزینه خوبی برای فرزند شما نیست. به خاطر داشته باشید که برای انجام رژیم کتو بهترین کاری که می توانید انجام دهید حذف برخی از میوه ها بخصوص میوه های شیرین و خشک میوه های مجاز در رژیم کتوژنیک شده است. در رژیم کتوژنیک چه خوراکیهایی مجاز است؟ این محصول لبنی ارزشمند میزان کربوهیدارت بسیار کم و چربی بالایی داشته و یکی از مهمترین غذاهای مجاز و مخصوص رژیم کتو محسوب می شود.

با دوز سالم چربی و پروتئین، نسبت درشت مغذیها باعث میشود این پروتئین یکی از غذاهای رژیم غذایی کتو محسوب شود. رژیم کتوژنیک چرخشی و هدفمند بیشتر برای ورزشکاران کاربرد دارد، چرا که نسبت به بقیه روش ها پیشرفته محسوب می شوند. رژیم کتوژنیک می تواند منجر به کم آبی و از بین رفتن الکترولیت ها شود. این مزیت رژیم غذایی کتوژنیک، با توجه به رابطه بین دیابت نوع ۲ و وزن افراد، مزیت مهمی است. برای این دسته از افراد، رژیم کتو می تواند خسته کننده باشد و حتی ممکن است بر انگیزه و میل آنها به تغییر رژیم غذایی تاثیر بگذارد.

حتی اگه هفتهای دویست گرم هم کم کنید، به معنی این است که رژیم شما جواب میدهد، فقط کند شده. اغلب افراد کتوز و کتواسیدوز را با هم اشتباه میگیریند. اگر هر یک از شرایط زیر را دارید نخست با پزشک خود در این باره صحبت کنید تا مطمئن شوید که رژیم غذایی کتوژنیک برای شما بیخطر باشد، به ویژه اگر دیابت نوع یک دارید. این مورد میتواند دلایل زیای داشته باشد که هر کدام از آنها در نوع خود مهم هستند. انواع مختلفیرژیم غذایی لاغری سریع از رژیمهای کوتاه مدت وجود دارد، که افراد بسته به شرایط از آن الگو برداری کرده و راهکارهای آن را برای رسیدن به وزن مورد نظر پیشه راه خود قرار میدهند.

در سال ۱۳۳۲ برای مشخص کردن ویژگیها و نظارت بر کیفیت کالاهایی که صادر و وارد میشدند؛ ایجاد یک مؤسسه رسمی مورد توجه قرار گرفت و در سال ۱۳۳۹ با تصویب شدن قانون تأسیس مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی، مؤسسه کار خود را آغاز کرد. تیم زیبیتو، با سابقه ترین و اولین وبسایتی هست که به صورت تخصصی رژیم کتوژنیک رو با غذاهای ایرانی و طبق اصول درست و کارشناسی شده، تنظیم و در اختیار کاربرانش قرار داده. این عادت سالم به نوبه خود می تواند در وهله اول از بروز سردرد جلوگیری کند و در صورت وقوع آن را کاهش دهد. This con te᠎nt has be᠎en g enerated  by G​SA  Conte​nt G​en​erator Demov ersion !

این مسأله میتواند باعث کاهش چربیهای بدن شود، موضوعی که میتواند به پیشگیری از ابتلا به مشکلات جسمانی مرتبط با چاقی مثل دیابت نوع دو یا بهبود چنین مشکلاتی کمک کند. رژیم غذایی لاغری سریع تحقیقات بیشتری برای درک نقش رژیم کتوژنیک در درمان یا بهبود اختلال اسکیزوفرنی لازم است، زیرا مطالعات موجود فعلی، یا مطالعات حیوانی بوده و یا مطالعات موردی هستند، اما مزایای یک رژیم غذایی کم چربی و دارای کربوهیدرات کم در مغز و اعصاب امیدبخش است. اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، اما یک مطالعه نشان داده است که رژیم غذایی کتوژنیک به بهبود علائم بیماری پارکینسون کمک می کند.

پیش آمده است، باید بگوییم این رژیم عوارض خاصی ندارد اما بهطورکلی اگر مبتلا به بیماری دیابت هستید و انسولین مصرف میکنید یا برای فشارخون بالا دارو مصرف میکنید یا در دوران شیردهی هستید، گرفتن این رژیم توصیه نمیشود. پروتئین بخشی از رژیم کتو است، اما به طور معمول بین غذاهای حاوی پروتئین بدون چربی و منابع پروتئینی سرشار از چربی اشباع شده مانند گوشت گاو و بیکن فرقی گذاشته نمیشود. نحوه کار:این رژیم غذایی توصیه می کند که هر وعده غذایی با ۱۳ پروتیین، ۲۳ میوه و سبزیجات رنگارنگ و کمی چربی تک اشباع شده، مانند روغن زیتون، آووکادو و یا بادام مصرف کنید و همچنین خوراکی های کربوهیدرات دارای GI بالا مانند موز، برنج و سیب زمینی را محدود کنید.

جایگزین قند در رژیم کتوژنیک

بهترین کار اضافه کردن انواع چربیهای گفته شده به رژیم غذایی روزانه است و بر روی چربی های اشباع شده بیشتر تاکید داشته باشید. به عنوان مثال اگر کسی نمیتواند برنج را از برنامه غذایی خود کنار بگذارد، در این رژیم مجبور نیست این کار را انجام دهد و میتواند برنج را در برنامه روزانه خود داشته باشد و تنها کاری که باید انجام دهد کم کردن آن است. چه کسانی در معرض خطر آن هستند؟ این ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی منجر شود.

خلاصه:رژیم لاغری سریع رژیم آتکینز رژیم غذایی کم کربوهیدرات است که برای کاهش وزن موثر است اما برای بسیاری از عوامل خطر بیماری های دیگر نیز فوایدی دارد . از سوی دیگر باید چربی مورد نیاز بدن را از طریق انواع گوشت، ماهی، تخممرغ، آجیل و روغنهای گیاهی تأمین کنید. بنظر خودم اين كاهش وزن خيلى كمه، خواستم نظر شما رو در اين مورد بدونم. اگر این مطلب رو به صورت کامل مطالعه کرده باشین، قطعا با قسمتی که در مورد مقایسه رژیم کتوژنیک با رژیم کم چربی و کم کالری صحبت شده بود، برخورد کردین.

رژیم Z217 که به صورت اختصاصی برای شما طراحی میشه، میتونه در مدت زمانی 21 روز، بین 7 تا 10 کیلو گرم وزن و تا 2 سایز رو کم کنه. این رژیم شرایط کتوز(افزایش کتون ها) رو همچنان نگه داری میکنه اما تمایل فرد رو هم برای مصرف پروتئین و کربوهیدرات افزایش میده. از فایده های دیگر کم کردن کربوهیدرات مصرفی، کاهش سطح انسولین خون است و باعث میشود سدیم و آب اضافی از کلیه ها خارج شود. توت فرنگی یکی دیگر از میوه های خوش طعم، شیرین و محبوب است که حضور آن میان میوه های کتویی باعث خشنودی می باشد.

به بیان دیگر این رژیم ۳ روزه برای تغییر عادات غذایی و سبک زندگی سالم تر (که پایه و اساس کنترل وزن هستند) مفید نیست.دلیل کاهش وزن دراین رژیم، کمبود کربوهیدرات است که باعث از دست دادن آب بدن می شود.با بازگشت فرد به رژیم با مقدار عادی کربوهیدرات،آب بدن نیز بازگشته و مجدداً دچار افزایش وزن می شود. از آنجائیکه باعث افزایش ادرار و کاهش کلسترول میشود، این چای در رژیم غذایی اثربخش است. رژیم غذایی کتوژنیک برنامه غذایی است که در طراحی آن میزان دریافت چربی به طور قابل توجهی افزایش می یابد، دریافت پروتئین در محدوده کافی برای فرد بوده ولی دریافت کربوهیدرات (مواد نشاسته ای) در آن به طور قابل توجهی کمتر از میزان نیاز به این ماده مغذی می باشد.

اگر از آن بیشتر بخورید معده شما درد می گیرد. “ شما میتوانید بدون دریافت رژیم غذایی لاغری از یک متخصص و حتی با وجود داشتن یک برنامه، نکات مهم و کلیدی را جهت رسیدن به یک وزن بهتر و لاغری سریعتر رعایت کنید. برخی گیاهان دارویی بسیار قوی یا سمی هستند و میتوانند باعث از کارافتادگی کبد و حتی مرگ مصرفکننده شوند. استفاده از رژیم کتوژنیک حتی روی کودکان هم تاثیرات مثبت خودش رو داره. رژیم کتوژنیک باعث کاهش چربیهای اضافه بدن هم میشود.

در رژیم کتوژنیک چقدر وزن کم میکنیم

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با 50 ایده برای رژیم لاغری سریع رایگان کتوژنیک وب سایت خود باشید.