زمان UNDIET در سال 2023


به همین دلیل است که ما واقعاً باید از وسوسه رژیم بعدی 2023 اجتناب کنیم….

به من اعتماد کنید، به عنوان یک رژیم سابق مد روز – من می دانم که رژیم های سال نو چقدر می توانند وسوسه انگیز باشند.

زمان آن فرا رسیده است که در مورد تعیین تصمیمات سال نو، یک طرز فکر واقع بینانه و سالم را در آغوش بگیرید، زیرا بیایید صادق باشیم، قرار دادن خود در یک رژیم غذایی دیوانه وار فقط کوتاه مدت دوام خواهد آورد. زندگی سالم باید ذهنیتی «برای همیشه» داشته باشد.

این طرز فکر سالم کلید تغییرات طولانی مدت است که در طول سال ادامه خواهد داشت.

هزاران نفر از اعضای جامعه JSHealth با پیروی از فلسفه ما به نتایج فیزیکی و ذهنی باورنکردنی دست یافته اند!

بنابراین، در اینجا 9 نکته برتر من برای شروع شما آورده شده است.

  1. از کوچک شروع کنید – نیازی نیست همه کارها را انجام دهید، به خصوص در هفته اول. تلاش برای بازنگری کامل زندگی خود در یک شب، بسیار طاقت فرسا است و احتمالاً آنقدر خسته خواهید شد که انگیزه خود را از دست خواهید داد. بنابراین، فهرستی از تصمیمات را کاهش دهید و روی ایجاد یک یا دو تغییر کوچک هر هفته برای سال پیش رو تمرکز کنید.
  2. همیشه به تعادل فکر کنید – زندگی باید از هر نظر تعادل داشته باشد! از همه غذاها در حد متوسط ​​لذت ببرید و غذاهایی بخورید که احساس خوبی به شما می دهد. فلسفه تغذیه JSHealth را در برنامه و کتاب های ما دنبال کنید.
  3. یاد بگیرید که غذاهای سالم و آسان و خوشمزه بپزید – تصور نکنید که نیاز به خوردن غذاهای فانتزی و پیچیده دارید. دستور العمل های JSHealth ما در اینجا هستند تا به شما نشان دهند که پخت و پز سالم چقدر می تواند آسان باشد.
  4. آب بیشتری بنوشید – اگر سالم هستید، حداقل دو لیتر در روز مصرف کنید. اگر مشکل دارید، سعی کنید یک بطری بزرگ آب روی میز کار خود نگه دارید و آب لیمو و نعناع تازه را برای طعم بیشتر اضافه کنید. هر ساعت چند قلع بخورید. کم آبی بدن می تواند باعث احساس خستگی و گرسنگی شود!
  5. استراحت را در آغوش بگیر – استرس علت اصلی بسیاری از مسائل، به ویژه سلامت ضعیف روده است. پیشنهاد من این است که هر روز 10 تا 20 دقیقه را در یک منطقه “بدون استرس” بگذرانید – این می تواند چرت زدن، خواندن کتاب، حمام کردن یا پیاده روی در بوته ها باشد. با رسانه های اجتماعی و فناوری حد و مرز تعیین کنید. قانون سلامتی من این است که گوشی و کامپیوتر خود را تا ساعت 8 شب خاموش کنید!
  6. انعطاف پذیر باشید – در 80 درصد مواقع سعی کنید خوب غذا بخورید و به خودتان فرصتی 20 درصدی برای زیاده خواهی یا غذا خوردن ناقص بدهید. تحت فشار قرار دادن خود برای خوب غذا خوردن در 100٪ مواقع معمولا نتیجه معکوس می دهد – ما تمایل داریم غذاهایی را که احساس می کنیم از دست داده ایم تسلیم شویم، پرخوری کنیم و پرخوری کنیم. بنابراین به خود اجازه دهید تا در حد اعتدال زیاده روی کنید و از یک یا دو وعده غذایی یا میان وعده در هفته لذت ببرید. تلاش برای خوب غذا خوردن در 100٪ مواقع معمولاً نتیجه معکوس دارد – به خودتان اجازه دهید تا حد اعتدال را مصرف کنید.
  7. کارهایی که خانواده و دوستانتان انجام می دهند را دنبال نکنید – دوستان شما خوب هستند و ممکن است ایده های خوبی داشته باشند، اما آنچه برای آنها مفید است می تواند بسیار متفاوت از آنچه شما نیاز دارید باشد. روی بدن منحصر به فرد خود تمرکز کنید و بر اساس آن آن را تغذیه کنید
  8. با خودت مهربان باش – ممکن است نتوانید خودتان را در حالت کلاغ بپیچانید یا 10 کیلومتر بدوید، اما برای تلاش خود به خودتان اعتبار بدهید. به خاطر همه کارهای شگفت انگیزی که انجام می دهید، خودتان را دوست داشته باشید و از آن قدردانی کنید و بدانید که حتی آن کارها هم زمان و تمرین را می طلبد.