آیا آلرژی می تواند باعث درد مفاصل و عضلات شود


آلرژی - علت - درد - مفصل - عضله

تأثیر آلرژی بر روی سینوس ها و سیستم تنفسی ما به طور کلی شناخته شده است. درد سینوسی، فشار، عطسه و خرناس کشیدن از علائم شایع آلرژی فصلی هستند.

اما آلرژی می تواند بیش از سیستم سینوسی و تنفسی ما را تحت تأثیر قرار دهد. در واقع، یکی از راه های دردناکی که می تواند علائم آلرژی را نشان دهد، ایجاد درد مفاصل و عضلانی است.

آیا آلرژی می تواند باعث درد مفاصل و عضلات شود؟

آیا آلرژی می تواند باعث درد مفاصل و عضلات شود؟ به طور خلاصه: بله. هم آلرژی های فصلی و هم آلرژی های مرتبط با غذا می توانند باعث درد مفاصل و عضلات شوند.

شروع فصل آلرژی باعث افزایش علائم رایج آلرژی (مانند عطسه، آبریزش چشم و گرفتگی بینی) در افرادی می شود که تحت تاثیر آلرژی های فصلی هستند. اما برای برخی افراد، می تواند به صورت درد جدید یا بدتر شدن گردن، کمر و مفاصل ظاهر شود.

برای برخی، این درد مفاصل و عضلانی ممکن است حداقل تا حدی ناشی از عوامل مرتبط باشد، از جمله علائم آلرژی فصلی که در طول فصل آلرژی افزایش می‌یابد. برای برخی افراد، تغییر سریع آب و هوا – هم دما و هم رطوبت – می‌تواند حداقل تا حدی عامل درد مفاصل و عضلانی باشد.

چرا آلرژی می تواند باعث درد مفاصل و عضلات شود؟

آلرژی‌های غذایی یا فصلی می‌توانند به درد مفاصل یا ماهیچه‌ها کمک کنند، زیرا وقتی بدن ما آلرژن‌ها را تشخیص می‌دهد (ناشی از آلرژن‌های فصلی مانند گرده یا ابروسیا، یا در اثر آلرژی به غذا یا داروها)، سیستم ایمنی بدن ما را تحریک می‌کند.

سیستم ایمنی به اشتباه آلرژن را به عنوان چیزی خطرناک تشخیص می دهد و بنابراین طیف گسترده ای از پاسخ های سیستم ایمنی (از جمله هیستامین) را برای مبارزه با آلرژن آزاد می کند. انجام این کار باعث التهاب در کل بدن شما می شود. برای برخی افراد، این منجر به درد مفاصل و عضلات می شود.

واکنش های آلرژیک می تواند باعث درد مفاصل در شانه ها و زانوها، درد عضلانی در پشت (به ویژه کمر) و در سایر قسمت های بدن از جمله بازوها، پاها، قفسه سینه، شکم و گردن شود.

یکی از راه‌های حمایت از پاسخ سالم به آلرژن‌ها در طول فصل آلرژی و بعد از آن، استفاده از مکمل‌های غذایی از شرکت‌های مورد اعتماد مانند Vital Nutrients، DMSO، و Terry Naturally است.

آلر-سی – مواد مغذی حیاتی

Aller-C از Vital Nutrients یک مکمل غذایی طبیعی برای تسکین آلرژی است که حاوی ایزوکورسیترین، بیوفلاونوئیدها و ویتامین C است تا به تعدیل پاسخ ایمنی التهابی به آلرژن‌ها کمک کند. ویتامین C، یک آنتی اکسیدان قوی و پاک کننده رادیکال های آزاد، طیف وسیعی از حمایت های سلامتی را برای بدن ما فراهم می کند. ایزوکورسیترین به تنظیم تولید هیستامین کمک می کند و کمپلکس بیوفلاونوئید از استحکام مویرگ ها پشتیبانی می کند. این فرمول با هم از سلول های پایدار پشتیبانی می کند و همچنین از توانایی حفظ عملکرد طبیعی تنفسی و سینوسی پشتیبانی می کند.

DMSO 99.9% مایع خالص – DMSO

DMSO 99.9% مایع خالص از DMSO یک گزینه طبیعی برای حمایت از سلامت مفاصل و تسکین موقت علائم گاه به گاه مرتبط با چالش های فصلی است. این فرمول فقط حاوی دی متیل سولفوکسید است، یک مولکول کوچک ساده که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته است – از جمله تسکین موقت درد مفاصل گاه به گاه و شرایط پوستی. می توان آن را به صورت موضعی یا در ترکیب با سایر مواد استفاده کرد.

کورامین قدرت اضافی – تری به طور طبیعی

Curamin Extra Strength از Terry Naturally یک مکمل غذایی گیاهی است که از نظر بالینی ثابت شده است که باعث تسکین موقت درد عضلات و مفاصل می شود. این شامل موادی مانند:

  • یک فرم بسیار زیستی از کورکومین غنی از آنتی اکسیدان، کورکومین BCM-95 برای درد
  • اسانس زردچوبه
  • یک مجموعه کورکومینوئید استاندارد
  • BosPure، شکل تحقیق شده Boswellia، به دلیل پتانسیل آن برای کمک به بدن در حفظ یک پاسخ داخلی طبیعی متعادل شناخته شده است.
  • DLPA از اثرات روی اندورفین پشتیبانی می کند
  • Nattokinase آنزیمی است که ممکن است باعث ایجاد واکنش در بدن شود

در فصل آلرژی از چه مکمل ها و راهکارهایی استفاده می کنید؟