روشها رسیدگی به هر در مورد رژیم کتوژنیک مشکل با سهولت استفاده اشاره‌های زیر

کدام اسید آمینه کتوژنیک است مثل رژیم استاندارد کتوژنیک است، اما حاوی پروتئین بیشتری آموزش رژیم کتوژنیک تکنیک‌ها که در کتاب‌های 1402 است. تمام عمل هاى ناحيه مقعد چه با چاقو و چه با ليزر بعدش دچار درد و سوزش و خونريزى براى ٤ تا ٦ هفته هستند اما اين ميزان در مورد ليزر بمراتب كمتر از عمل با چاقو است. سلام من اخره اسفند لیزر کردم.تشخیص دکتر شقاق و همورویید بود ناحیه بیرون زدگی رو با تیغ برش داد و برداشت الان حدود ۴ ماه گذشته درد موقع دفع ندارم و خونریزی هم ندارم اما چهار پنج روز که یوبس نیستم دفع راحته و مشکلی ندارم اما تا فشار کمی موقع دفع میارم و گاهی یوبس میشم اون فشار باعث میشه یکی دو تا از شیارها که در حال خوب شدن زخم هستن دوباره باز بشن و لکه خون کمرنگی رو دسمال دیده بشه و سوزش و خارش تو این ۴ ماه چند روز خوبم دوباره چند روز این حالت. سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه،حدودا سه یا چهار ماه پیش دچار هموروئید شدم(خانواده به صورت موروثی هموروئید دارند)، ولی با رعایت رژیم غذایی و ورزش مشکلم رفع شد. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای جراحی هموروئید نیاز به بستری هست یا خیر؟ This con​te᠎nt has be en w ritten  by G​SA C​onte nt Gen​er᠎ator Dem ov er sion .

در مورد رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک و سرطان سلام خسته نباشید ۱۴ روز هست که عمل همورئید داخلی و بیرونی کردم هم به صورت لیزر و هم با تیغ الان یکمی به انداز دانه عدس بیرون زدگی داره مبخواستم بدونم طبیعی هست یا نه؟ سلام. خسته نباشید. خانم هستم و 30 سال سن دارم. خسته نباشید من مبتلا به هموروئید داخلی خونریزی دهنده بودم برای عمل مراجعه نمودم عملم هم با چاقو و هم با لیزر انجام شد الان بعد گذشت 4 هفته درد و سوزش کمتر شده ولی خونریز همچنان باقی مانده و اینکه درد شدیدی در ناحیه دنبالچه و پای چپم دارم . آیا به خاطر عوارض عمل هست یا درد پس از عمل که پزشکان توصیه می کنن همورویید تا شدید نشده عمل نشه؟ و قسمت کوچکی از یک طرف مقعد هنگام دفع بیرون میاد و بعد از دفع به داخل برمیگرده. ۴۰ روز پیش به علت یبوست دچار زخم شدم و سوزش هنگام دفع. البته یه ماهه که یبوست دارم ولی چند روزی بود که با مصرف خوراکیهای فیبردار بهتر شده بودم و حالت تهوع هم که قبلا داشتم از بین رفته بود ولی الان دوباره برگشته و واقعا توی شکمم احساس سنگینی و ناراحتی میکنم.

یک بررسی در سال 2017 تمام شواهد موجود در مورد رژیم کتوژنیک و سلامت قلب و عروق را مورد بررسی قرار داد و نشان داد که رژیم غذایی ممکن است با برخی از عوامل بهبود دهنده ی بیماری های قلبی عروقی مرتبط باشد. تستهای آمادهای برای اندازهگیری میزان کتون موجود در ادرار، وجود دارد. رژیم کتوژنیک، رژیم کیتو یا رژیم کتون زا (Keto Diet)، یک رژیم غذایی با چربی بالا؛ کربوهیدرات کم، پروتئین متوسط است که برای کاهش وزن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اینکار از طریق کاهش نسبت کتوژنیک انجام میشود تا آنجایی که دیگر کتون در ادرار قابل ردیابی نباشد و سپس، تمامی محدودیتهای کالری برداشته میشود. سلام من بعد خوب 1400/05/23شدن بیماری کرونا در عرض دو روز دچار هموروئید و بیرون زندگی زیاد شدم و الان بعد از چندروز مصرف پماد انتی هموروئید و هیدروکورتیزون دارن بیرون زدگی ها کوچیک میشن تو چندروز این بیرون زدگی ها باید کاملا خوب بشه؟ سلام ، خانمی ۴۰ ساله هستم حدود ۷ ماهی هستش که درد مقعد دارم بخاطر کرونا ترسیدم برم دکتر ، چندین ساله یبوستهای مزمن دارم و داروهای مسهل و عطاری استفاده کردم بیفایدست و روزبروز یبوست بیشترمیشود طوریکه ۴ روز هم دستشویی نمیرم و دردهای شدید دارم موقع مدفوع ، چون فیبروم تخمدان دارم باعث تشدید یبوست شده البته آمپول زدم برای فیبرومها ولی بزرگ هستند و دمترگفتن فعلا نیازی بعمل نیست چون ازدواج کردم باردارنشدم هنوز ، و موقع زمان پریودی خیلی خیلی خیلی دردهای خیلی شدید درمقعد دارم که میخوام بمیرم تا با حوله گرم میکنم با کیسه آب گرم میزارم یکم دردش بهنرمیشود و هرروز درد دارم دیگه تحملش سخته برام کمرم پشت کمرم شکمم و مقعد داغون شدم از درد ، ممنون میشم راهنمایی کنید مشکلم چیه تا بتونم یمدت دیگه برم برای درمان اقدام کنم ،بنظرتون زخم بوجود اومده هموروئید گرفتم ؟

سلام من دوسه ماه پیش دوسه روز یبوست داشتم بعد خوب شد بعداز چند روز بعدش یه گوشت اضافی در کنار معقدم دیدم در اومده… سلام ، ببخشید من زائده گوشتی کنار مقعدم ایجاد شده بود بزرگ تر شده احساس درد خفیف دارم ولی خونریزی ندارم ، این زائده کمی سفت است باید چکار کنم ؟ باید عکس اون زائده رو چطور براتون بفرستم که ببینید چیه؟ سلام من یبوست شدید دارم یکی دو ماهی میشد از ناحیه مقعد خونریزی داشتم اما الان میبینم یه گوشت تقریبا کوچیک از مقعد دارم هر بار بعد از اجابت مزاج درد دارم ک حتی نمی تونم بخوابم از دردش به نظر شما بواسیره یا ممکنه چیز دیگه ای باشه راه حل و درمانش چیه؟ همچنین در هر دو این رژیم ها شما مجبور نیستید که کالری مواد غذایی دریافتی خود را بشمارید ولی بایستی حواستان به منابع کربوهیدرات مصرفی خود باشد. شما باید بر اساس میزان فعالیت، میزان کاهش وزن، سن و جنسیت کالری دریافتی خود را مشخص نمایید. علاوه بر این، بدن آب زیادی هم از دست میدهد. در مركز ما كليه موارد پيشگيرى از كرونا اعمال ميشود لذا در صورت تمايل براى معاينه و تشخيص ميتوانيد مراجعه كنيد. دوست شما ميتواند بمركز ما مراجعه و توسط متخصص خانم ويزيت و با ليزر عمل شوند و عمل سرپايى و با بيحسى موضعى در مطب انجام ميشود.

اگر بيرون زدگى داريد به جراح بايد مراجعه كنيد. ببخشید من بعد از هربار زایمان بواسیرم عود میکنه و به شدت دردناک میشه ، دکتر زنانم سرپایی جراحی میکنه و داخل بیرون زدگی ها رو خالی میکنه و تاحدودی سبک میشه و بعدش دیگه درد ندارم هرچند بیرون زدگی وجود داره ، اما این بار سر زایمان سومم خیلی شدید بیرون زده و به شدت دردناکه جوریکه هیچ کاری نمیتونم بکنم از شدت درد فقط گریه میکنم، شیاف آنتی هموروئید و پماد و ملین اینا هم کاملا استفاده میکنم ولی هیچ تاثیری نداره ، میتونم لیزر کنم الان؟ الان یک هفته س برای دفع سوزش و درد دارم اما خونریزی نداشته و ندارم. سلام آقای دکتر من 12ساله بواسیر خارجی دارم چن ساله کپسول روهمورین مصرف میکنم .خیلی خوب جواب میده کامل درد و سوزشمو خوب میکنه . سلام.من دقیقا دوازده ماه پیش بواسیر خارجی که یکیش خیلی بزرگ بود با لیزر در یک مرکز درمانی دیگه عمل کردم البته بعد از دو سه ماه که دیگه تورم و التهاب رفع شد از نتیجه راضی نبودم یعنی کامل از بین نرفته بودن و فقط سایزشون کوچکتر و ظاهرش کنگره دار و دو تا دیگه شبیه زگیل ریز شدند اما دو هفته س که اون دوتا ریزها بزرگ تر و کاملا نمایان شدن و کنگره داره قشنگ اندازه نیم بند انگشت بزرگتر شده و کمی هم دردناکه و دوباره همون ظاهر ناخوشایند در سایز کمی کوچکتر تکرار شده.میخوام بدونم میشه مجدد عمل کنم چون شنیدم هر چقدر هم عمل کنی باز درراثر یبوست برمیگرده…

انواع سالاد کتوژنیک

بجاى شياف از پماد آن استفاده كنيد هر چند كه بهتر است براى تشخيص دقيق تر توسط متخصصين با تجربه تر ما به كلنيك ما مراجعه كنيد. سالمه18سالمه و مجردم تقریبا چندین ماه پیش احساس کردم یه چیزی مثل جوش البته به اندازه لوبیا از کناره ناحیه تناسلیم دراومده هیچ دردی نداشت چون نمیتونستم ببینم فک کردم جوشه و به زور زخمش کردم و بعد اون چن جای دیگم ریز تر از اون دراومده خارش بعضی وقت ها دارم و اینکه زیاد نیس و درد هم نداره فقط خیلی عرق میکنم و احساس میکنم یه مایعی همش ازم خارج میشه چون روم نمیشه باکسی درمیونش بزارم میشه شما راهنماییم کنین که آیا هموروئید هست یانع؟ این موضوع به شما کمک می کند تا در برابر برخی از انواع سرطان مقاوم تر باشید و حتی سرعت رشد سلول های سرطان را کاهش می دهد. بطور کلی در رژیم کتو باید روزانه ۲۰۰۰ کالری از مواد مغذی، به نسبت زیر مصرف شود: ۵۵ تا ۶۰ % کالری از چربی ۳۰-۳۵٪ کالری از پروتئین ۵-۱۰% کالری از کربوهیدرات ها بسیاری از مردم رژیم کتو را به منظور کاهش وزن شروع میکنند.

رژیم کتوژنیک برای لاغری

This da᠎ta was g᠎ener​ated  by G SA᠎ Content Generator Dem᠎over sion .

معایب رژیم غذایی لاغری سریع :مانند بسیاری از رژیم های خیلی کم کالری، رژیم HCG ممکن است باعث از دست دادن ماهیچه ها شود که منجر به کاهش توانایی برای سوزاندن کالری های گرفته شده خواهد شد . از اون موقع تا الان ۴ بار دچار درد و سوزش شدم که هربار حدود ۱۰ روز طول کشیده خوب بشم و پماد آنتی همورئید و آنتی فیشر استفاده کردم. سلام ببخشید من 10 روز هست که عمل هموروئید انجام دادم و با روش لیزر هم نبوده الان هنگام دستشویی خیلی درد دارم و کمی هم خون میبینم بعد از دستشویی هم مقدار زیادی درد دارم البته هنوز بخیه هستم ممنون میشم بهم بگید که آیا مشکل شقاق پیدا کردم؟ هنوز هنگام دفع مزاج مقداری مدفوعم خونی هست. سلام روز بخیر ببخشید من در ماه نهم بارداریم بواسیر دارم حدود سه ماهی میشه ک کامل زده بیرون و هنگام دفع مدفوع اذیتم میکنه امکان سزارین شدن بدلیل وجود بواسیر وجود دارد؟

سلام، ببخشید ابن سوال مربوط به دوستم هست، ایشان همورویید داخلی و خارجی کوچکی دارن که به علت زایمان به وجود اومده، درد ندارند و حدود ماهی یه بار دچار فیشر میشن که خونریزی و درد متوسط برای کوتاه مدت ایجاد می کنه، ایشان از نظر روانی از این موضوع ناراحتن و حتی میل جنسیشون کم شده و دوست دارن عمل کنن، سوال این هست که آیا این دلیل خوبی برای عمل هست یا نه؟ رژیم کتوژنیک؛ برای کاهش وزن گزینه مناسبی است زیرا شواهد به خوبی از آن حمایت میکند. رژیم کتوژنیک همچنین می تواند تعادل آب و مواد معدنی بدن شما را تغییر دهد، بنابراین اضافه کردن نمک به وعده های غذایی و یا مصرف مکمل های معدنی می تواند کمک خوبی باشد. همچنین رژیم کتوژنیک می تواند تعادل آب و مواد معدنی بدن را نیز مختل کند، به همین خاطر اضافه کردن نمک بیشتر به غذاها و استفاده از مکمل های معدنی می تواند تا حد زیادی به رفع این مشکل کمک کند. هنگامی که رژیم کربوهیدرات میگیرید ممکن است تعادل آب و مواد معدنی بدن به مشکل بخورد بنابراین بهتر است به غذای خود کمی نمک اضافه کنید.

نحوه انجام رژیم کتوژنیک

خیارشور در رژیم کتوژنیک : خیارشور به غذای شما ترشی تند و آبدار اضافه می کنند و در ساندویچ ها و برگرها رایج هستند. سلام وقت بخیر یسوالی داشتم پس از اجابت مجاز که با عرض پوزش اسهال بود ویکم طول کشید یدفعه پوست اضافه یه طرفش زد که کوچیک هستش و حالت توپ یا گرد نداره درد یا خونریزی هم ندارم میخواستم ببینم الان این به معنای هموروئید هستش؟ سلام ،من چند ساله ک ی پوست کوچیک اطراف مقعد حس میکردم و موقع دفع وقتی یبوست داشتم سوزش پیدا میکردم ، و الان ۱ هفتس ک بداسیر هم گرفتم ، رفتم دکتر و ب من شیاف آنتی همورویید دادن وقتی استفاده کردم خیلی یوزش و درد داشتم در صورتی ک تو حالتعادی درد ندارم یا سوزش اصلا ، میشه جاش ویز دیگه زد مثلا پماد venoplant? دکتر متخصص رفتم گفتن که احتمالا همورئید هست ولی برای اینکه بعدا مشکلی پیش نیاد، مثلا بیماری روده ای چیزی نباشه پیشنهاد میکنم اول کلونوسکوپی بدین. برجستگی های متعدد و حالت کمی شرابه ای اطراف ناحیه عمل بوجود اومدن به همراه ترشحات زرد کمی کشدار که بوی خاصی ندارن،،می خواستم ببینم طبیعی هست یا نه؟ سلام، من چهل سالمه و یازده روز پیش عمل هموروئیدکتومی داشتم، نمی دونم جراحم از چه روشی استفاده کردن فقط می دونم که بخیه ندارم، درد شدید موقع دفع دارم که از روز سوم یا چهارم بعد از عمل شروع شده که می دونم طبیعیه، سوال من در مورد ظاهر غیر عادیه ناحیه عمل هست.