رونمایی از بازی مسخره پشت سر کووید جابز


واکسن کووید-۱۹ در چند ماه گذشته بحث‌های زیادی را به خود جلب کرده است. جدیدترین مورد، کارن کینگستون، کارمند سابق فایزر در زمینه مواد ثبت اختراع واکسن mRNA کووید است که می تواند باعث افزایش موارد مرگبار سرطان شود.

این واکسن احتمالاً بیماران را در معرض خطر سقط جنین، حملات قلبی، میوکاردیت، ناتوانی دائمی، کاهش پلاکت، واکنش‌های آلرژیک شدید و غیره قرار می‌دهد. آنها را در معرض تهدید قرار دهد. نتایج نگران کننده است و پایگاه داده از ایالات متحده تهدید کننده است.

چرا این اتفاق می افتد؟

طبق گزارش ها، فایزر از ترکیب دارویی با تعداد زیادی نانوذرات لیپیدی با اندازه ذرات 80 تا 160 نانومتر استفاده کرده است. همچنین گزارش شده است که حاوی mRNA اصلاح شده است که یک پلی پپتید را کد می کند. نانوذرات لیپیدی شامل یک لیپید کاتیونی، یک لیپید خنثی، کلسترول و یک لیپید PEG است. تمام تحقیقات و یافته ها حاکی از آن است که نانوذره به اندازه ای که در حال مبادله است سالم نیست.

مطالعه دیگری نشان می دهد که نانوذرات درمانی ممکن است برای رهاسازی پایدار فرموله شوند. همانطور که در اینجا استفاده می‌شود، “رهاسازی پایدار” به ترکیب یا ترکیب دارویی اشاره دارد که با نرخ آزادسازی در یک دوره خاص مطابقت دارد. کارن کینگستون گفت: این ممکن است به ساعت ها، روزها، هفته ها، ماه ها و سال ها محدود نشود.

او گفت: «سیستم تحویل به شما تزریق می‌شود که محصولی را برای مدتی به شما تحویل می‌دهد.

افشای حاضر در بخشی از یک ترکیب نانوذرات زیست سازگار است که شامل تعداد زیادی نانوذرات غیرکلوئیدی با گردش طولانی است که هر کدام حاوی یک آلفا هیدروکسی پلی استر-کو-پلی‌اتر و یک عامل درمانی است که در آن چنین ترکیباتی اثری را برای حداقل 12 ساعت ایجاد می‌کنند. .

بسیاری از پزشکان می‌گویند که دیسک‌های فلزی را در خون پیدا کرده‌اند که ظاهراً از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نانوذرات بوده است. Docetaxel یک عنصر شیمیایی است. PLA-PEG و PLA Poly(lactide) از نفت مشتق می شوند. این بیشتر یک پلاستیک مصنوعی است که با نفت مشتق شده زیستی ترکیب شده است.

نانوتکنولوژی و نقش آن در واکسن

برای ساختن این اجزا و شکستن آنها به نانوذرات از میکروسکوپ های الکترونی استفاده می شود.

این دیسک‌های فلزی برای مدت طولانی، گاهی تا یک سال، مواد درمانی، ژن‌ها و مواد را آزاد می‌کنند. این واکسن می تواند مواد مختلف بیگانه را کنترل و در بدن انسان آزاد کند. این امر باعث می‌شود که انسان‌ها زمینه‌های آزمایش بیشتری را برای بسیاری از فعالیت‌های مشکوک زیر حجاب واکسن‌ها انجام دهند.

در این مقدار کم چقدر می توان معرفی کرد؟

میلیون ها دیسک فلزی در یک ویال واکسن به مردم تزریق می شود. هر شات یک سیستم تحویل متفاوت دارد و می‌تواند حاوی ترکیبی باشد که برای کاربردهای مختلف مانند دارورسانی، ژن‌درمانی، تشخیص پزشکی و درمان‌های پزشکی برای سرطان، بیماری‌های مرتبط با هورمون، بیماری‌های منتقله از طریق پاتوژن، محصولات جانبی واکنش مرتبط با پیوند عضو استفاده می‌شود. و سایر رشد غیر طبیعی یا بافتی.

چرا اشتباه یا بد است؟

نانوذرات دایره‌ای می‌توانند نشانگرهای زیستی برای هدف قرار دادن یا حمله یا اتصال به اندام‌های خاصی مانند تخمدان‌ها، قلب و پروستات داشته باشند. این می تواند یکی از دلایل مرگ های مرتبط با میو/پریکاردیت یا ایست قلبی باشد. این توضیح می دهد که چرا این حوادث در کودکان زیر 18 سال یا پیش از نوجوانان رخ می دهد.

با عملکردی کردن سطوح نانوذرات با چنین نیمه‌ها/بیومارکرهای هدف‌گیری، نانوذرات تنها در مکان‌های هدف‌گذاری شده مؤثر هستند، که بیشتر اثرات نامطلوب را به حداکثر می‌رساند و کارایی را بهبود می‌بخشد. این همچنین امکان تجویز دوز کمتری از یک عامل درمانی را فراهم می کند که ممکن است عوارض جانبی نامطلوب را که معمولاً با درمان سنتی بیماری مرتبط است کاهش دهد. این دلیلی است که جوانان دچار بیماری های قلبی می شوند.

علاوه بر این، نانوذرات موجود در واکسن حاوی سیم به آهنربا، آهنرباهای دائمی و ذرات حامل دارو هستند که می توانند باعث سرطان استخوان و مغز استخوان شوند. این می تواند داروهای مختلف را در طول مدتی تحویل دهد. طبق گزارش ها، این ترکیب مسئول کشتن سلول های سالم و تولید سلول های سرطانی سالم است.

این واکسن یک فرمول میکروسفر برای تحویل پایدار آپتامر به یک مکان از پیش انتخاب شده در یک پستاندار، به عنوان مثال، یک چشم ارائه می کند. این بر رگ‌های خونی تأثیر می‌گذارد و نانوکره‌ها یک بحران سلامتی یا عوارض جانبی خاصی از ترکیب ارائه‌شده توسط واکسن ایجاد می‌کنند. این بیشتر شبیه یک فاکتور پاسخ سرم است. این لخته شدن خون نیست، اما می تواند مانند افزایش طول عروق باشد، روشی که تومورها رشد می کنند. رشد حباب میکروسکوپی که پس از واکسن مشاهده می شود دوباره یک پرچم قرمز است.

چرا باید نگرانی ها را مطرح کنیم؟

واکسن داده ها و اطلاعات را بر اساس شناسه ها و تشخیص ها ارسال و دریافت می کند. به عنوان مثال، چگونه با افراد دیگر ارتباط برقرار می کنید، یک شناسه تولید می کنید، رفتار و وضعیت سلامتی و واکسیناسیون خود را بررسی و تجزیه و تحلیل می کنید؟ این سه الگو به وضوح در وب سایت واکسن حاوی محتوای mRNA ذکر شده است. فناوری آینده با استفاده از واکسن کووید در حال آزمایش و معرفی است.

برنامه های معرفی شده توسط دولت ها در سراسر جهان از انسان های واکسینه شده مانند دستگاهی برای پیگیری با استفاده از Waze و نقشه های گوگل، پس از واکسن استفاده می کنند! این امر حریم خصوصی زندگی افراد پس از همه گیری را زیر سوال می برد.

فرضیه علمی پشت توسعه برنامه های واکسن کنترل و محدود کردن افراد، رفتار آنها و سایر جنبه ها است. آنها کنترل تحویل داروها را از طریق واکسن های حاوی داروها، اسیدهای نوکلئیک و بسیاری از مواد نامعلوم دیگر امکان پذیر می کنند. در کل، نیت خوب به نظر نمی رسد!

به عنوان مثال، برنامه G2G در استرالیا افرادی را جریمه می‌کند که در برنامه‌ای که حرکت و فعالیت‌های داخلی آنها را در طول همه‌گیری پیگیری می‌کند بررسی نکنند.

با واکسن، بدترین کابوس های مرتبط با واکسن به حقیقت می پیوندند. تحت پوشش قانون امنیت ملی، دولت ها به حق حریم خصوصی شهروندان یک کشور حمله می کنند. تزریق اجباری واکسن بر خلاف میل افراد، استفاده غیرقانونی از زور و خشونت است. مردم از جابجایی خود در سراسر کشور یا خطر اشتغال بر اساس وضعیت واکسن خود تهدید می شوند که شکنجه روانی برای شهروندان است.

نمونه دیگر، AG Merrick Garland، دادستان کل واشنگتن است که یادداشتی به FBI برای تحقیق (ارعاب) والدین صادر کرد که نگرانی‌هایی را در مورد غیرقانونی بودن دستورات ماسک و واکسن تحت پوشش “محافظت از آمریکایی‌ها در برابر ارعاب بر اساس قانون اساسی” ایجاد کرد. سازمان‌های دولتی از قدرت خود برای قلدری مردم استفاده می‌کنند و با چنین اعمالی خود را به عنوان تروریست‌های داخلی در سراسر همه‌گیری نشان می‌دهند.

همه این نیروهای مشروع در حالی که با دشمنان ملت ها اتحاد برقرار می کنند و شهروندان را مقصر واقعی عدم انکار و زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات معرفی می کنند، دموکراسی را به زیر می کشند. اهداف سیاسی و اجتماعی این نهادها تهدیدی برای زندگی انسان و نقض حقوق بشر است.

واکسن‌ها تنها زمانی باید توسط FDA تأیید می‌شدند که اطمینان بسیار بالایی داشتند که اثربخشی و مزایای آن بیشتر از خطرات شناخته شده یا بالقوه است. یک مشکل مهم در درمان های مبتنی بر پروتئین، ایمنی زایی آنهاست، یعنی تمایل آنها به تحریک یک پاسخ ایمنی ناخواسته علیه خودشان. چنین آنتی بادی هایی می توانند عوارضی ایجاد کنند که از نظر سلامتی، پول و زندگی به همه ما بدهکار هستند!

چه باید انجام شود؟

نیاز دائمی به اعلام قدرت چنین واکسن‌هایی بر اساس رفتار فوق‌العاده‌کننده وجود دارد. محدود کردن اورژانس مراقبت های بهداشتی که توسط نهادهای دولتی تحمیل شده است به قدری خصوصی است که حق شما را برای اطلاع از خطرات سلامتی خود مانند سرطان، اختلالات ایمنی مزمن و مرگ سلب می کند.

چنین برنامه‌های واکسیناسیونی شهروندان را برای آزمایش و کشف فرصت‌های اتوماسیون و هوش مصنوعی در ایالات متحده و سراسر جهان در خطر قرار می‌دهد. علامت گذاری افراد بر اساس رفتار و سلامت آنها، نسل بشر را در معرض خطر پاکسازی بر اساس نظارت قرار می دهد. هیچ کس، مطلقاً هیچ کس، حق ندارد هیچ فردی را در سیاره ما تحت مضحک توسعه هدف قرار دهد. بیایید با هم به دنبال درمانی برای مادر زمین باشیم که ما را در مشکل قرار می دهد، کلید مشکلات را نیز دارد!

ما تحقیقی را که شما تصمیم می گیرید انجام می دهیم،
عشق و نور
تیم اوراکل شفا

لطفا به تعداد در حال افزایش ما بپیوندید MeWe: اوراکل شفابخش
همچنین به ما بپیوندید توییتر | یوتیوب

دادخواست جهانی

لطفا طومار جهانی ما را علیه واکسیناسیون اجباری امضا کنید هدف از این طومار ارائه 5 میلیون امضا به هر رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر بهداشت و سران کشورها در سراسر جهان است.
واکسن ها یک مشکل جهانی هستند و باید در سطح جهانی با آن مقابله شوند.
اگر به عنوان یکی بایستیم، شانس نجات فرزندان آینده را داریم.

تبلیغات ما را رایگان نگه دارید

شفا اوراکل با حمایت خوانندگان آن امکان پذیر شده است. اگر پست‌ها و منابع را مفید می‌دانید، لطفاً برای حمایت از ما (به هر میزانی) کمک کنید تا بتوانیم به اطلاع رسانی و کمک به مردم در سراسر جهان ادامه دهیم. ما احساس می کنیم که صدا دادن به کسانی که سلامت خود یا یکی از عزیزانشان را با درمان جایگزین تغییر داده اند، یک ماموریت مهم است. از شما برای ارزش گذاری برای کار ما و کمک به ادامه آن سپاسگزاریم.

اهدا کنید. اگر می خواهید با مهربانی به زمان و تلاش ما کمک مالی کنید، لطفاً از کادر “کمک مالی” در بالا در سمت راست استفاده کنید. (روی دسکتاپ)، یا جعبه کمک های مالی زیر (در موبایل)