چگونه بینایی سالم را حفظ کنیم


چگونه بینایی سالم را حفظ کنیم

یاد بگیرید چگونه بینایی سالم را حفظ کنید.

ممکن است مادرتان به شما گفته باشد که هویج خود را بخورید زیرا برای چشم‌هایتان مفید است، اما راه‌های بسیار بیشتری برای حمایت از بینایی سالم وجود دارد. ماه مارس، ماه بینایی خود را نجات دهید، زمانی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت چشم و اینکه چه عادات و انتخاب های سبک زندگی از بینایی واضح پشتیبانی می کند.

برای حمایت از این تلاش، تیم Natural Healthy Concepts پنج راه برای حمایت از بینایی سالم و همچنین سه مکمل برای کمک به شما در این راه دارد.

5 راه برای حمایت از بینایی سالم

از پیشگامی گرفته تا محافظت، راه های زیادی وجود دارد که می توانید از سلامت چشم حمایت کنید، در اینجا 6 مورد برای تمرکز بر روی این ماه و در تمام طول سال وجود دارد.

معاینات سالانه چشم

کاهش بینایی اغلب به تدریج اتفاق می افتد و ممکن است مغز شما با این از دست دادن سازگار شده باشد. معاینات سالانه چشم را برنامه ریزی کنید و از یک اپتومتریست نه تنها بینایی شما را بررسی کند، بلکه می تواند سایر بیماری ها مانند آب مروارید، گلوکوم و رتینوپاتی دیابتی را نیز بررسی کند.

برای محافظت از بینایی خود درست بخورید

آنچه می خورید بر کل بدن شما تأثیر می گذارد و چشمان شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. گنجاندن غذاهای غنی از لوتئین، امگا 3، روی، و ویتامین‌های A، C و E در رژیم غذایی شما یک قطعه کلیدی برای حمایت از بینایی سالم است.

از عینک آفتابی و عینک محافظ استفاده کنید

اگر اغلب بدون عینک آفتابی در معرض نور شدید خورشید باشید، نور خورشید می تواند به چشمان شما آسیب برساند. سایه هایی را انتخاب کنید که جلوی اشعه های UVA و UVB را بگیرند تا بهترین محافظت را داشته باشند. و در مورد محافظت صحبت می کنیم، هر زمان که در کار یا پروژه ای کار می کنید که می تواند به چشمان شما آسیب برساند، از عینک برای جلوگیری از آسیب دیدن استفاده کنید.

نوردهی صفحه را به حداقل برسانید

زمان تماشای صفحه یک خطر نسبتاً جدید برای بینایی است، زمان بیش از حد در مقابل صفحه نمایش می تواند باعث خستگی چشم و سردرد شود. برای به حداقل رساندن مشکلات، اگر می توانید به طور منظم صفحه نمایش را استراحت کنید یا یک عینک نور آبی در نظر بگیرید.

عادت سیگار کشیدن را ترک کنید

سیگاری ها در معرض خطر بیشتری برای بیماری های جدی چشمی مانند دژنراسیون ماکولای مرتبط با سن و آب مروارید هستند. دژنراسیون ماکولا وابسته به سن به دو شکل مرطوب و خشک دارد و هر دو توسط اپتومتریست قابل تشخیص هستند.

مکمل هایی برای حمایت از بینایی و سلامت چشم

Natural Healthy Concepts مجموعه خوبی از مکمل ها برای حمایت از بینایی سالم دارد. در اینجا سه ​​مورد برای شروع شما آورده شده است.

OptiVision Forte از چشم پزشکی طبیعی

OptiVision Forte از Natural Ophthalmics حاوی ترکیبی اختصاصی از مواد مغذی زیستی است که برای حمایت از بینایی سالم طراحی شده است. این محصول که توسط یک پزشک بسیار محترم ساخته شده است، از مواد طبیعی ترکیب شده در نسبت های بهینه برای حداکثر هم افزایی جذب و فعالیت استفاده می کند.

Vision-Plex از Biospec

Vision-Plex از Biospec حاوی ترکیبی از لوتئین و زآگزانتین است، هر دو کاروتنوئید موجود در سبزیجات سبز برگ. این مواد مغذی کلیدی ممکن است از بینایی سالم حمایت کنند و خطر ابتلا به بیماری های چشمی را کاهش دهند.

چشم انداز درخشان از Progressive Labs

Brilliant Vision از Progressive Labs شامل ترکیبی از مواد اصلی است که برای حمایت از بینایی به طرق مختلف طراحی شده است. برلیانت ویژن با استفاده از گیاهانی مانند زغال اخته و چشم، زآگزانتین و آستاگزانتین و همچنین ویتامین‌های ضروری مکملی جامع برای سلامت چشم است.

چگونه از چشمان خود حمایت می کنید و بینایی سالم را حفظ می کنید؟ نکات و عادات خوب خود را در کادر نظرات زیر با جامعه ما به اشتراک بگذارید.