چگونه گوش سگ را تمیز کنیم


نحوه تمیز کردن گوش سگ

یاد بگیرید چگونه گوش سگ را به طور طبیعی تمیز کنید.

سگ ها بخشی از خانواده ما هستند و شادی، آسایش و محبت را فراهم می کنند. بسته به نژاد سگ شما، بررسی و تمیز کردن گوش‌های او ممکن است بخشی ضروری از مراقبت از آنها باشد. عفونت گوش برای برخی نژادها رایج است و می تواند باعث ناراحتی، بو و مشکلات سلامتی بالقوه جدی شود.

این هفته، مروری بر نحوه تمیز کردن گوش سگ و محصولاتی برای بهبود روال مراقبت از حیوان خانگی شما داریم.

نژادهایی که مستعد مشکلات گوش هستند

نژادهای خاصی مستعد ابتلا به عفونت گوش هستند و سگ‌های باست، گلدن رتریور و مخلوط پودل در صدر فهرست قرار دارند. هر سگی با گوش‌های بلند و شلخته بیشتر احتمال دارد که به عفونت گوش مبتلا شود زیرا آب و باکتری‌ها خانه ایده‌آلی در گوش دارند.

نحوه تشخیص عفونت گوش سگ

عفونت گوش در سگ ها می تواند دردناک باشد و اولین علامت مشکل ممکن است گاز گرفتن و خاراندن بیش از حد معمول در گوش سگ شما باشد. همچنین ممکن است متوجه بوی بدی از گوش سگ خود یا ترشح غیر معمولی شوید. برای بررسی، به داخل گوش سگ خود نگاه کنید و ببینید قرمز یا متورم به نظر می رسد. دامپزشک شما می تواند عفونت را تایید کرده و درمان را ارائه دهد.

چگونه گوش سگ را تمیز کنیم

برای جلوگیری از عفونت گوش، عاقلانه است که گوش سگ خود را به طور منظم تمیز کنید و بعد از حمام کاملا خشک کنید. در اینجا یک فرآیند 5 مرحله ای آسان برای مراقبت از گوش سگ خود مانند یک حرفه ای وجود دارد.

ایستگاه خود را راه اندازی کنید

قبل از اینکه سگ خود را بگیرید، مطمئن شوید که همه چیز را مرتب کرده اید. این باید شامل توپ های پنبه ای، محصولات مراقبت از گوش، و رفتارهایی به عنوان پاداش باشد. اگر حیوان خانگی شما احتمالاً از این روند ناراحت می شود، ممکن است بخواهید برای بی حرکت نگه داشتن آنها کمک بگیرید.

در صورت نیاز موهای زائد را اصلاح کنید

اگر متوجه موهای زائد یا خز مات شده در گوش سگ خود شدید، قبل از شروع به آرامی آن را جدا کنید. گوش های مرتب می توانند از ایجاد عفونت جلوگیری کنند.

راه حل ها و محصولات را اعمال کنید

اگر سگ شما گوش های بلندی دارد، فلپ گوش او را بلند کرده و محلول تمیز کننده ای را داخل گوش بفشارید. برای جلوگیری از آسیب، نوک بطری را خیلی عمیق فرو نکنید. سپس گوش سگ خود را به عقب بخوابانید و محلول را به مدت 30 ثانیه ماساژ دهید تا موم و مواد زائد از بین برود.

پاک کردن

در مرحله بعد، از توپ های پنبه ای یا یک پد گاز استفاده کنید تا گوش ها را پاک کنید و موم یا تجمعی که ممکن است شل شده باشد را بردارید. پس از اتمام کار، سگ شما احتمالا دیوانه وار می لرزد، این یک واکنش کاملا طبیعی است و می تواند به دفع مایعات اضافی از تمیز کردن کمک کند.

زمان درمان!

قبل از رفتن به گوش بعدی، به سگ خوب خود غذا بدهید و به آنها بگویید که چقدر فوق العاده هستند. پاداش دادن به رفتار خوب در طول نظافت معمول به عنوان انگیزه ای برای دفعات بعدی عمل می کند.

محصولات مراقبت از حیوانات خانگی از Natural Healthy Concepts

Natural Healthy Concepts مجموعه ای از محصولات مراقبت از حیوانات خانگی دارد، در اینجا برخی از پرفروش ترین ها آورده شده است:

قطره موضعی گوش و پوست چریش از گیاهان دارویی آیوش

قطره موضعی گوش و پوست چریش از گیاهان آیوش یک فرمول گیاهی است که با استفاده از خواص ضد باکتریایی روغن چریش برای تسکین و پاکسازی، پوست و گوش سالم را در حیوانات خانگی تقویت می کند. به سادگی 10-15 قطره در هر گوش آسیب دیده ریخته و به آرامی ماساژ دهید.

صابون YUM Wash Doggie از زوم

زمان حمام زمانی بهتر است که بفهمید در شامپوی سگتان چه چیزی وجود دارد. صابون YUM Wash Doggie از Zum از مواد ساده گیاهی سیترونلا، اسطوخودوس و روغن زیتون استفاده می کند که دم سگ شما را تکان می دهد.

و نکاتی در مورد نحوه تمیز کردن گوش سگ؟ ما دوست داریم همه چیز در مورد آن را در بخش نظرات زیر بشنویم.