معرفی بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش صورت


جوش به‌خصوص اگر بزرگ و چرکی باشد، زیبایی صورت شما را برای مدتی تحت تاثیر قرار می‌دهد اما جای آن می‌تواند تا مدت‌های مدید همراه شما باشد و باعث لک روی صورت شود. برای از بین بردن جای جوش در این مقاله چندین پماد را به شما معرفی می‌کنیم که در رده بهترین‌های بازار در داروخانه‌ها هستند.

لیزرتراپی، میکرونیدلینگ، تزریق فیلر، سابسیژن و عمل جراحی از جمله راه‌های از بین بردن جای جوش هستند؛ به ویژه اگر جای جوش خیلی عمیق و وسیع باشد. اما اگر جای جوش شما تنها یک لک ساده است و چندان عمقی ندارد با استفاده از کرم‌های ضد جوش موجود در بازار می‌توان به رفع آن کمک کرد. در این مقاله بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش صورت به شما معرفی خواهد شد؛ با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش صورت

برای خرید بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش صورت به دنبال پمادی باشید که ترکیباتی همچون آلفا هیدروکسی اسیدها، رتینوئیدها و آزلائیک اسید را شامل شود. با خرید کرم ضد جوش می‌توانید به پوست خود کمک کنید تا سلول‌های خود را بازسازی کند و تیرگی یا قرمزی پوست که ناشی از جای جوش است، کاهش یابد. بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش یکی از موارد زیر می‌تواند باشد:

پماد آلفا برای جای جوش؛ پماد از بین بردن لکه های قهوه ای جای جوش

بسیاری از افراد پماد آلفا را یک پماد موثر برای درمان سوختگی و جای زخم می‌دانند اما به راحتی برای از بین بردن جای جوش نیز می‌توان از این کرم بهره گرفت. پماد آلفا برای جای جوش خاصیت ضد التهابی فوق‌العاده‌ای دارد و به واسطه آن می‌تواند لک به جا مانده از جوش را از بین ببرد. لاوسون یکی از اصلی‌ترین ترکیبات موجود در پماد آلفا است که عصاره حنا یافت می‌شود. این ماده خاصیت آنتی اکسیدانی و آنتی باکتریال داشته و زخم‌‎های پوستی را به سرعت بهبود می‎‌بخشد. عصاره ریزوم در گیاه زردچوبه و ویتامین C و E از دیگر ترکیبات موثر موجود در کرم آلفا هستند.

 پماد آلفا

خرید پماد آلفا

روش استفاده از پماد آلفا برای جای جوش صورت

از جمله بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش پماد آلفا را به شما معرفی کردیم. کرم آلفا همچون یک لایه بردار عمل کرده و نقاط تیره باقی مانده بر اثر جوش را محو می‌کند. به این منظور لازم است تا روزانه 3 بار لایه‌ای از پماد آلفا را روی محل مورد نظر بمالید. برای اینکه حتما نتیجه بگیرید توصیه می‌کنیم تا به مدت 30 روز این کرم را مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید که زیاده‌‌روی در مصرف پماد آلفا برای جای جوش هرگز توصیه نمی‌شود.

ژل لایه بردار جای جوش سبوما آردن؛ پماد از بین برنده جای جوش

برای از بین بردن جای جوش یکی از بهترین راهکارها استفاده از کرم لایه بردار است. به عنوان بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش صورت ژل لایه بردار سبوما آردن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پماد در کاهش قرمزی و تورم ناشی از جای جوش نقش داشته و جای جوش را از روی چهره شما محو می‌کند. ژل سبوما آردن قابلیت نفوذپذیری بالا داشته و بدون ایجاد خشکی، پوسته‌ریزی را تسریع می‌کند تا جای جوش زودتر از بین برود. اسید سالیسیلیک یکی از ترکیبات موثر موجود در این ژل است که به روند بهبود جای جوش سرعت می‌بخشد.

 کرم سبوما آردن

خرید ژل سبوما آردن

نحوه استفاده از ژل سبوما آردن

ژل سالیسیل 2 نام دیگر ژل سبوما آردن است. جهت استفاده از این پماد برای از بین بردن جای جوش لایه نازکی از آن را 1 الی 3 بار در روز روی پوست خشک و تمیز قرار دهید. دقت کنید که موضع مورد نظر حتما خشک باشد. اگر بعد از استفاده از این کرم، دچار خشکی شدید پوست شدید، مصرف را به یکبار در روز یا یک روز در میان کاهش دهید.

ژل پوست چرب سبولیفت فورت درمالیفت

پماد آلزادرم برای جای جوش، پمادی است که حاوی آزلائیک اسید باشد. یکی از بهترین پمادها با این خصوصیات، ژل سبولیفت فورت درمالیفت است که مقادیر مناسبی از آزائیک اسید را در خود جای داده است. این ژل به رفع سریع آکنه‌های التهابی در صورت و بدن کمک کرده و از بروز جوش‌های سرسیاه و سرسفید جلوگیری می‌کند. در عین حال به منظور رفع جای جوش می‌توانید از این ژل استفاده کنید. مهار رشد باکتری‌ها و متعادل کردن ترشحات چربی روی پوست از دیگر مزایای این ژل ضد جوش است. از دیگر ترکیبات موثر موجود در این ژل می‌توانیم به روغن درخت چای، نیاسینامید و آلفا هیدروکسی اسید اشاره کرد.

 کرم ضد جوش درمالیفت

خرید ژل ضد جوش درمالیفت

طریقه مصرف ژل سبولیفت فورت درمالیفت برای جای جوش

اگر می‌خواهید از ژل سبولیفت فورت درمالیفت به عنوان بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش صورت استفاده کنید، ابتدا پوست خود را تمیز و خشک کنید. سپس مقدار مناسبی از ژل را روی موضع مورد نظر بمالید. در طی شبانه‌روز 3 بار می‌توانید این محصول را مورد استفاده قرار دهید. در دوره‌ای که از این ژل استفاده می‌کنید، استفاده از کرم ضد آفتاب فاقد چربی توصیه می‌شود.

کرم ژل ضد جوش اکتیویت ویتالیر برای پیشگیری از جای جوش

چند نمونه از بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش صورت را به شما معرفی کردیم. اکنون محصولی را معرفی می‌کنیم که در صورت استفاده از آن احتمال برجا ماندن جای جوش به حداقل می‌رسد. کرم ژل ضد جوش اکتیویت ویتالیر جوش‌ها را به سرعت خشک کرده و از التهاب آنها می‌کاهد. آزلائیک اسید، اسید سالیسیلیک و روغن درخت چای از ترکیبات مهم موجود در این محصول هستند. استفاده از این کرم به رفع سلول‌های مرده از روی پوست کمک کرده و مانع از این می‌شود که جای جوش روی چهره شما بماند. این محصول فاقد پارابن و اسانس است.

 کرم ضد جوش ویتالایر

خرید ژل کرم ضد جوش ویتالیر

روش استفاده از کرم ژل ضد جوش اکتیویت ویتالیر

به منظور پیشگیری از برجای ماندن جای جوش و همچنین تسریع بهبود جوش و آکنه این محصول را روزانه 2 بار روی موضع مورد نظر یعنی محل جوش بمالید. دقت کنید که پوست را قبل از استفاده از این کرم، شسته و خشک کرده باشید. این کرم ضد جوش مورد تائید متخصصان پوست است.

زینک اکساید برای جای جوش

از نظر برخی مصرف کنندگان، بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش صورت زینک اکساید است. البته اختلاف نظرهای بسیاری در مورد تاثیر استفاده از زینک اکساید روی جوش وجود دارد اما شواهد تجربی نشان می‌دهد که زینک اکساید برای رفع جای جوش می‌تواند موثر عمل کند. از چندین جهت، زینک اکساید برای از بین بردن جای جوش می‌تواند تاثیرگذار باشد:

  • در تنظیم تولید چربی و سبوم پوست نقش دارد.
  • خاصیت ضد التهابی داشته و باعث کاهش تورم و قرمزی جوش‌های چرکی می‌شود.
  • خاصیت آنتی باکتریال دارد و لایه‌های پوستی را ضد عفونی می‌کند.

اگر می‌خواهید از پماد زینک اکساید برای جای جوش استفاده کنید، مقدار مناسبی از آن را روزانه 2 الی 3 بار روی موضع مورد نظر که از قبل شسته و خشک شده است، بمالید. میزان تاثیر زینک اکساید برای جای جوش به وسعت منطقه و چگونگی لک به جا مانده از جوش بستگی دارد. در بسیاری از موارد استفاده از زینک اکساید برای جای جوش به تنهایی نمی‌تواند کفایت کند. بنابراین اگر در پی بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش صورت هستید، قبل از خرید زینک اکساید حتما با پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

کلام آخر در مورد پماد جای جوش

برای خرید بهترین پماد برای از بین بردن جای جوش صورت می‌توانید به داروخانه آنلاین مثبت سبز مراجعه کنید. نمونه‌هایی از بهترین‌ها را در این مقاله به شما معرفی کردیم. اما در نهایت توجه داشته باشید که برای رفع کامل جای جوش به خصوص اگر وسعت و تیرگی زیادی دارد، حتما باید به پزشک مراجعه شود. کرم‌های بدون نسخه در صورتی می‌توانند موثر باشند که جای جوش چندان تیره و وسیع نباشد و فرورفتگی زیادی روی پوست ایجاد نکرده باشد. در پایان در کامنت‌ها پاسخگوی سوالات احتمالی شما عزیزان هستیم.