نحوه خرید مکمل قارچ


مکمل های قارچ

شما در مورد شنیده اید فواید یک مکمل قارچ می تواند فراهم کند و شما آماده هستید که یکی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. از یال شیر تا ریشی، شیتاکه، کوردیسپس و دم بوقلمون، انتخاب عصاره قارچ برای سلامتی شما می تواند گیج کننده باشد. هنگامی که شروع به خرید می کنید، ممکن است متوجه شوید که یافتن محصولی که برای شما مناسب است چقدر دشوار است. گزینه های زیادی وجود دارد که بدون توصیه پزشکی نمی توان به کدام یک اعتماد کرد.

این مقاله توضیح می دهد که در مکمل قارچ به دنبال چه چیزی باشید تا بتوانید تجربه خرید خود را ساده کنید.

قارچ مناسب را انتخاب کنید

بیشتر مکمل های قارچ حاوی ترکیبی از قارچ های مختلف هستند. با این حال، برخی هستند که فقط یک قارچ دارند.

برای تعیین فواید قارچ های مختلف تحقیق کنید. مکمل قارچ ارگانیک تایید شده را انتخاب کنید که حاوی قارچ هایی است که فکر می کنید برای نیازهای سلامتی شما مناسب است.

تصمیم بگیرید که کدام شکل از مکمل قارچ برای شما مناسب است

اشکال رایج مکمل های قارچ عبارتند از:

  • قرص
  • کپسول
  • تنتور
  • پودر خشک شده
  • چای
  • صمغ قارچ

راحتی عاملی در تعیین اینکه کدام یک برای شما مناسب است خواهد بود. مصرف قرص، کپسول، صمغ و تنتور آسان است. آنها نیازی به آماده سازی ندارند. حتی ممکن است آنها را در حال حرکت ببرید.

چای و پودر نیاز به آماده سازی دارد، اما ممکن است از اضافه کردن آنها به برنامه غذایی خود لذت ببرید. آنها همچنین معمولاً حاوی قارچ کامل به جای عصاره هستند. قارچ کامل تغذیه متعادل تری را برای سلامتی شما فراهم می کند.

پاکی یک نگرانی است

یک مکمل قارچ احتمالاً حاوی بیشتر از قارچ است. برخی از آنها با مواد مغذی اضافی غنی شده اند. از جنبه منفی، آنها همچنین ممکن است حاوی پرکننده ها، چسباننده ها، نگهدارنده ها، شیرین کننده ها و طعم دهنده ها باشند.

با همکاری با برندی که از مواد ارگانیک استفاده می کند، اطمینان حاصل کنید که مکمل های شما خالص هستند. مارک هایی که آزمایش های آزمایشگاهی انجام می دهند، اثبات می کنند که مکمل ها عاری از آلودگی هستند. تست های آزمایشگاهی باید در وب سایت آنها گنجانده شود.

استخراج نسبت ها مهم است

نسبت های عصاره نشان می دهد که چه مقدار از کل بدن قارچ برای ساخت مکمل استفاده می شود. بهترین محصولات دارای نسبت های 12:1 تا 15:1 خواهند بود. آنها همچنین حاوی حداقل 30٪ بتا گلوکان خواهند بود.

بهترین مارک ها را پیدا کنید

برای اطمینان از انتخاب برند مکمل قارچی که بتوانید به آن اعتماد کنید، از قبل تحقیق کنید. به نظرات مشتریان نگاه کنید تا متوجه شوید که دیگران در مورد محصول چه می گویند. برندی را انتخاب کنید که آزمایشات آزمایشگاهی انجام دهد. یک نام تجاری شناخته شده احتمالاً محصولی با کیفیت ارائه می دهد.

مراقب تداخلات دارویی باشید

تداخلات دارویی بیشتر به نوع قارچی که انتخاب می کنید بستگی دارد تا مارک مکمل. به عنوان مثال، قارچ های ریشی و چاگا با رقیق کننده های خون تداخل دارند. ریشی همچنین ممکن است با داروهای فشار خون و دیابت تداخل داشته باشد.

افرادی که دارو مصرف می کنند باید قبل از مصرف مکمل قارچ با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی صحبت کنند.

به توصیه دوز توجه کنید

مکمل های قارچ در دوزهای مختلف موجود است. توصیه های دوز بسته به نوع قارچ متفاوت است. بهتر است با دوزهای کمتر شروع کنید و در صورت نیاز به سمت بالا بروید.

با این حال، در نهایت، مکملی می خواهید که دوز مورد نیاز شما را بدون مصرف چندین قرص در روز فراهم کند. به اطلاعات برچسب نگاه کنید تا مطمئن شوید که می توانید به راحتی دوز مناسب را دریافت کنید.

خرید مکمل قارچ می تواند گیج کننده باشد. اما اگر از قبل تحقیق کنید، محصولی را خواهید یافت که متناسب با نیاز شما باشد. خلوص، نوع قارچ، فرم مکمل و فعل و انفعالات احتمالی را در نظر بگیرید.

ما برای شما یک خرید بدون استرس آرزو می کنیم. برای یادگیری نکات بیشتر، درباره انتخاب آن بخوانید بهترین مکمل قارچ برای سلامتی شما



Source link