این مکمل برای سفت شدن پوست صورت عالیه


کاملا طبیعی است که با افزایش سن، پوست صورت شما شل شده و خاصیت ارتجاعی خود را کم‌کم از دست بدهد. می‌دانید چرا این اتفاق می‌افتد؟ هرچه سن شما بالاتر می‌رود، پروتئینی به نام کلاژن که همانند یک چسب اجزای پوست را در کنار هم نگه داشته است، در بدن رو به کاهش می‌رود. به همین دلیل بافت پوست حالت افتاده و شل پیدا می‌کند. اما راهکار این مشکل چیست؟ همراه ما باشید تا برایتان شرح دهیم که جوانی چهره خود را چگونه حفظ کنید و برای سفت شدن پوست چه اقداماتی انجام دهید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

قرص کلاژن؛ بهترین مکمل برای سفت شدن پوست

کلاژن چیست؟ کلاژن فراوان‌ترین پروتئین موجود در بدن انسان است که در ساختار پوست، استخوان‌ها، تاندون‌ها، بافت‌های همبند و رباط‌ها نقش دارد. پیری و شل شدن پوست در صورتی اتفاق می‌افتد که به دلیل افزایش سن یا عوامل مخرب دیگر سطح پروتئین کلاژن در بدن پایین می‌آید. پس واضح است که برای سفت شدن پوست باید برای بدن خود کلاژن فراهم کنید.

امروزه مکمل کلاژن در قالب قرص و پودر در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد. خرید قرص کلاژن به شما کمک می‌کند تا جوانی را دوباره به چهره خود بازگردانید و ضد چین و چروک پوست عمل کنید. در ادامه این مقاله بهترین قرص کلاژن برای سفت شدن پوست را به شما معرفی خواهیم کرد.

قرص هیرویتقرص هیرویت

قرص هیرویت هلث اید 60 عددی

قیمت: 147.200 تومان

قیمت با تخفیف:97.600 تومان

قرص هیرویتقرص هیرویت

قرص هیرویت هلث اید 60 عددی

قیمت اصلی: 147.200 تومان

قیمت با تخفیف: 97.600 تومان

پودر کلاژن کلاژینو

شاید نام پودر کلاژن آبی به گوشتان خورده باشد. پودر کلاژن کلاژینو همان کلاژن آبی است که در واقع جعبه آن این رنگ را دارد. کلاژن پوست ماهی در این محصول استفاده شده است. روزانه یک ساشه از این محصول را باید باز کرده داخل لیوان بریزید و بعد نوشیدنی مورد علاقه خود را به آن بیفزایید. قند، چربی، کلسترول و مواد نگهدارنده در این پودر کلاژن استفاده نشده است.

با استفاده از پودر کلاژن کلاژینو می‌توانید از پیری زودرس جلوگیری کرده و مانع از بروز چین و چروک روی پوست خود شوید. این پودر مزایای دیگری هم دارد. از جمله: به درمان ریزش مو کمک می‌کند، استحکام ناخن‌ها را افزایش می‌دهد و در حفظ سلامت استخوان و مفاصل نقش دارد. اگر نظر مصرف کنندگان از مصرف پودر کلاژن کلاژینو را بخوانید، متوجه محبوبیت فراوان این مکمل خواهید شد.

Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30

سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری

قیمت: 1.370.000 تومان

قیمت با تخفیف:1.100.000 تومان

Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30

سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری

قیمت اصلی: 1.370.000 تومان

قیمت با تخفیف: 1.100.000 تومان

 پودر کلاژن کلاژینو

خرید پودر کلاژن کلاژینو

قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین C آدریان

به منظور سفت شدن پوست محصول دیگری که می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم، قرص کلاژن گلد بیوتین و ویتامین سی آدریان است. کلاژن هیدرولیز شده نوع 1 و 2 در این مکمل استفاده شده‌اند. علاوه بر کلاژن، بیوتین و ویتامین سی دیگر ترکیبات موجود در این قرص هستند که هر یک به نوبه خود در حفظ سلامت پوست نقش دارند. روزانه 3 عدد از این محصول به مدت 4 تا 12 هفته باید مورد استفاده قرار گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. با خوردن این قرص ظاهری جوان‌تر، زیباتر و جذاب‌تر خواهید داشت.

 قرص کلاژن آدریان

خرید قرص کلاژن آدریان

کلاژن بیوتی کلاژینو

فرق کلاژن آبی با کلاژن صورتی یعنی کلاژن بیوتی کلاژینو چیست؟ ساشه کلاژن بیوتی کلاژینو علاوه بر کلاژن ترکیبات دیگری هم دارد مثل: بیوتین، ویتامین سی، زینک و هیالورونیک اسید. ویتامین سی یکی از ویتامین‌هایی است که خود در افزایش کلاژن‌سازی و کمک به سفت شدن پوست نقش دارد. اگر می‌خواهید خاصیت کشسانی پوست خود را افزایش دهید حتما روزانه یک ساشه از این محصول را در ترکیب با نوشیدنی مورد علاقه خود مورد استفاده قرار دهید. جلوگیری از ریزش مو، کاهش چین و چروک و افزایش استحکام ناخن‌ها از مزایای این محصول است.

 کلاژن بیوتی

خرید کلاژن بیوتی

کپسول کوکونات کلاژن مزرعه سبز سوران

سفت شدن پوست شما با مصرف کپسول کوکونات کلاژن مزرعه سبز سوران به خوبی مقدور می‌شود. این محصول با فرمولاسیون فوق العاده خود به سرعت جذب بدن شده و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. کلاژن هیدرولیز شده، پودر روغن نارگیل و ویتامین سی از ترکیبات این مکمل کلاژن هستند. روزانه 2 عدد از این محصول صبح و شب باید مورد استفاده قرار گیرد. ترکیبات موجود در این کپسول موجب کلاژن‌سازی در بدن شده و پوست را جوان و شاداب می‌کند. 30 عدد کپسول در این محصول وجود دارد.

 کپسول کلاژن کوکونات

خرید کپسول کلاژن کوکونات

کپسول کلاژن و ویتامین C مگنوم ویتامینز

برای سفت شدن پوست محصول دیگری که می‌توانید مورد مصرف قرار دهید، کپسول کلاژن و ویتامین c مگنوم ویتامینز است. این مکمل سلامت پوست، مو و ناخن را بهبود بخشیده و عملکرد مفاصل شما را بهتر می‌کند. به منظور جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست این کپسول را حتما امتحان کنید. روزانه 3 عدد از این محصول همراه با غذا باید مورد استفاده قرار گیرد. به جز کلاژن، ویتامین سی نیز در این کپسول وجود دارد که خود در افزایش تولید کلاژن موثر است.

 کپسول کلاژن مگنوم

کپسول کلاژن مگنوم

ساشه کلاژن ریپر ماتریکس ام سی ای فارما

ساشه کلاژن ریپر ماتریکس ام سی ای فارما به سفت شدن پوست شما کمک کرده و در بازگرداندن جوانی به چهره شما نقش دارد. فرمولاسیون به‌کار رفته در این محصول روند پیری را کند کرده و از ایجاد چین و چروک ممانعت می‌کند. افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و آبرسانی به پوست از مزایای این محصول است که 1 تا 2 ساشه از آن باید روزانه مورد مصرف قرار گیرد. به‌جز پپتیدهای کلاژن در این محصول از اسید هیالورونیک، ویتامین سی و ب2 استفاده شده است.

 کلاژن ام سی ام

خرید کلاژن ام سی ام

قرص رویال کلاژن ایکس مارت

تامین کلاژن برای پوست با مصرف قرص رویال کلاژن ایکس مارت موجب جوان‌سازی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک می‌شود. روزانه 1 تا 2 عدد از این محصول در کنار وعده‌های غذایی باید مورد استفاده قرار گیرد. در این قرص از کلاژن هیدرولیز شده استفاده شده است. کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن، افزایش آبرسانی به پوست، کمک به تسریع ترمیم زخم‌ها و قوام دادن به پوست از فواید این محصول است.

 قرص کلاژن ایکس مارت

خرید کلاژن ایکس مارت

پودر کلاژن ریجنتا کارن

کلاژن هیدرولیز شده در پودر کلاژن ریجنتا کارن به لیفت و سفت شدن پوست شما کمک کرده و استخوان‌ها و مفاصلاتان را محکم می‌کند. استفاده از این پودر دارای اثرات ضد پیری بوده و شما را جوان و شاداب نشان می‌دهد. یک پیمانه از این پودر در آب یا آبمیوه باید حل شود و مورد استفاده قرار گیرد. به‌جر کلاژن، انواع ویتامین‌های گروه ب، ویتامین سی، ویتامین E و کلسیم را نیز در این پودر می‌توانید بیابید.

 پودر کلاژن کارن

پودر کلاژن کارن

کپسول کلاژن اکتیو سان لایف

کپسول کلاژن اکتیو سان لایف حاوی کلاژن، هیالورونیک اسید، کوآنزیم کیوتن، ویتامین آ، مس، سلنیوم، بیوتین و روی بوده و خاصیت جوان‌سازی دارد. از کلاژن بیوسل در این کپسول استفاده شده است که ترکیب کلاژن هیدرولیز شده، هیالورونیک اسید و کندرویتین به حساب می‌آید. روزانه 2 عدد از این کپسول باید همراه با مقدار زیاد آب مورد استفاده قرار گیرد تا موثر واقع شود. افزایش استحکام و انعطاف‌پذیری پوست را با مصرف این کپسول به خوبی تجربه خواهید کرد.

 کلاژن اکتیو سان لایف

خرید کلاژن اکتیو سان لایف

قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین C یوروویتال

به منظور سفت شدن پوست و افزایش حالت کشسانی پوست می‌توانید از قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین C یوروویتال استفاده کنید. این محصول همان‌طور که از نامش پیداست علاوه بر کلاژن، حاوی ال لیزین و ویتامین سی است. این محصول چین و چروک پوستی را کاهش داده و سلامت کلی پوست را بهبود می‌بخشد. روزانه یک عدد از قرص کلاژن یوروویتال باید مورد استفاده قرار گیرد. در بسته‌بندی این محصول 60 عدد قرص وجود دارد که برای مصرف 2 ماه شما کفایت می‌کند.

 کلاژن یوروویتال

خرید کلاژن یوروویتال

کلام آخر در مورد سفت شدن پوست

در این مقاله از محصولاتی را به شما معرفی کردیم که به لیفت و سفت شدن پوست شما کمک می‌کنند. هر یک از محصولات ذکر شده را می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین از داروخانه آنلاین مثبت سبز تهیه کنید. تجربه استفاده از قرص کلاژن را دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.