تینت لب چیست؟ معرفی بهترین برند تینت لب


تینت لب یک نوع لوازم‌آرایش بسیار محبوب است. تینت به لب‌ها رنگی طبیعی می‌دهد. همچنین بسیار بادوام‌تر از رژ لب است. به‌طورکلی تینت به دو صورت براق و مات تولید می شود. برای میکاپ مات از تینت مات بهره می‌گیرند. تینت محصول آرایشی سبک است که رنگ طبیعی به لب شما می‌دهد. تینت‌ها به‌صورت مایع هستند و غلظت کمی دارد.

این محصول با بافت سبکی که دارد هیچ‌گونه سنگینی روی لب‌های شما ایجاد نمی‌کند و به‌طوری است که انگار از هیچ لوازم‌آرایشی روی لب استفاده نکردید. تینت لب بدون سرب و بدون موم است و هیچ ضرری برای پوست لب حساس ندارد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که همیشه تینت را همراه خود باشید. این محصول ویژه بدون اینکه به پوست لب شما آسیبی برساند، لب‌های زیبایی را به ارمغان می‌آورد.

نحوه استفاده از تینت لب برای رژ گونه زدن

  • ابتدا صورت خود را با شوینده یا ژل شستشوی صورت به‌صورت کامل بشویید.
  • از مرطوب کننده مناسب پوست استفاده کنید. (مرطوب کننده) پوست را نرم می‌کند و به‌قرار گرفتن راحت‌تر تینت لب کمک می‌کند.
  • برای اینکه تینت روی گونه باقی نماند از براش استفاده کنید. کمی از تینت را روی براش بزنید.
  • لبخند بزنید و قسمت سیب گونه را پیدا کنید. براش را روی بخش سیب گونه بزنید.
  • در نحوه استفاده از تینت برای رژ گونه باید مقدار خیلی کم از تینت بردارید و روی براش بزنید. (مقدار زیاد آن‌گونه را غیرطبیعی می‌کند)

نحوه استفاده از تینت برای لب ها

  • ابتدا از صاف و نرم بودن لب‌هایتان مطمئن شوید.
  • پیش از استفاده از تینت، با اسکراب لب، سلول های مرده روی لب را به‌خوبی از بین ببرید.
  • بعد از لایه برداری لب‌ها توصیه می‌کنیم از بالم لب استفاده کنید.
  • تینت لب را روی لب‌هایتان بزنید.
  • ابتدا مرکز لب بالا را تینت بزنید.
  • با کمک انگشت می‌توانید به‌آرامی تینت را پخش کنید.

تفاوت تینت و رژ لب

تینت لب ، روغن و موم ندارد

همه رژلب ها دارای موم و روغن هستند. با توجه به این موضوع رژلب اطراف دهان پخش می‌شود. همچنین هنگام نوشیدن اثر رژ روی لیوان یا فنجان باقی می‌ماند. این در حالی است که در ساختار تینت موم و روغن به کار نمی‌رود.

تینت ردی باقی نمی‌گذارد

همه‌ی خانم‌ها پس‌ازاینکه رژ لب می‌زنند؛ اتفاقی رژلب به دندان‌هایشان می‌خورد و باعث رنگی شدن دندان می شود. با تینت چنین مشکلی نخواهید داشت و ردی از آن را روی دندان و لیوان نمی‌بینید.

از بهترین مزایای تینت نسبت به رژلب و برق لب این است که به‌هیچ‌عنوان اطراف لب را کثیف نمی‌کند. این یکی از مهم ترین تفاوت های تینت با رژلب و برق لب است.

تینت لب دارای طعم خوبی است!

اغلب امکان خورده شدن رژلب روی لب‌ها زیاد است. پس مهم است که رژ یا تینت چه طعمی داشته باشد. انواع رژلب‌ها و برق لب‌ها به دلیل اینکه از روغن و موم تشکیل‌شده‌اند مزه خوبی ندارند. این در حالی است که تینت لب دارای انواع مزه‌های لذیذ است. همچنین تینت دارای مزه خوبی می‌باشد.

تینت ها سرب ندارند

به‌طورکلی وجود سرب در لوازم‌آرایشی برای پوست و بافت‌ها ضرر دارد. برخلاف سایر محصولات آرایش لب، در ساختار تینت‌ها سرب وجود ندارد.

دارای ماندگاری بسیار بالایی است.

رژ لب‌ها اکثر زود از روی لب شما پاک می‌شوند. البته برخی از رژها، ۲۴ ساعته هستند. این دسته از لوازم‌آرایشی بافت بسیار سنگین و چسبنده‌ای دارند. تینت لب علاوه بر اینکه ماندگاری بسیار بالایی دارد، با خوردن و آشامیدن از روی لب محو نمی‌شود.

شما می‌توانید تنها با یکبار استفاده از این محصول در طول روز، از زیبایی در تمام روز بهره ببرید! توجه داشته باشید که بهتر است تینت را از برندهای معتبر تهیه کنید. چراکه برخی برندهای تینت بافت سنگینی دارند. ما به شما برند حرفه ای *تینت کد* را معرفی می‌کنیم.

مزایای استفاده از تینت لب

 طبق بررسی‌ها تینت لب یکی از اعتیادآورترین لوازم آرایشی موجود در بازار است. زیبایی و مزیت استفاده از تینت به‌قدری بالا است که شما بعد از اولین بار استفاده، دیگر نمی‌توانید از آن دست بکشید.

نوشته های مرتبط

  • تینت ماندگاری بالایی دارند.
  • هیچ لکه‌ای از خود به جا نمی‌گذارند.
  • فرمولاسیون تینت دارای بافت سبکی است.
  • نسبت به رژ و برق لب بسیار ایمن‌تر هستند.
  • تینت‌ها ظاهری طبیعی به لب‌هایتان می‌دهند.
  • بدون مواد شیمیایی مانند سرب و پارابن هستند.
  • رنگدانه تینت‌ جذب پوست لب می‌شود؛ بنابراین آسیب زا نیستند.
  • تینت از ایجاد حس چسبندگی و سنگینی روی لب‌ها جلوگیری می‌کند.
  • بدون نیاز به تمدید مجدد، در تمام طول روز به‌صورت نچرال باقی می‌مانند.

دیگر مزایای مهم تینت لب عبارت است از:

مرطوب نگه داشتن لب

تینت لب دارای مواد نرم کننده‌ای مثل ویتامین E و هیالورونیک اسید می‌باشد. با توجه به این موضوع از ترک خوردن، خشکی و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند.

برخورداری از رنگ طبیعی

تینت روی لب بسیار طبیعی به نظر می‌رسد. اگر تینت بزنید، همه فکر می‌کنند رنگ طبیعی لب هایتان است. علاوه بر این تینت از برندهای معتبر از موادی ساخته‌شده که به لب آسیب نمی‌زنند. برای مثال برخی تینت‌ها با رنگ طبیعی از مواد شیمیایی ساخته‌شده اند. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً تینت را از برندهای معتبری مانند برند فوق‌العاده *تینت کد* تهیه کنید.

ماندگاری بسیار خوب

تینت لب ها نسبت به رژ لب ماندگاری بیشتری دارند. رنگدانه‌های تینت کمک می‌کند لب‌ها در کمترین زمان رنگ بگیرند. حتی با نوشیدن چای و آب هم به‌راحتی پاک نمی‌شود. با توجه به این موضوع استفاده از تینت در تمامی مراسم‌ها، جلسات اداری، جشن‌ها و … توصیه می‌شود. توجه داشته باشید هر قدر میزان ماندگاری تینت بیشتر باشد، آرایش شما بیشتر دیده می‌شود.

زیبا کردن فرم لب و گونه ها

از دیگر مزایای تینت لب این است که لب‌هایتان را بسیار خوش فرم و زیبا می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از تینت لب، لب‌هایتان را به همان حالت دلخواه خود درآورید.

عدم نیاز به تجدید و تمدید در روز

اگر در طول روز بارها رژ لب خود را تجدید می‌کنید از تینت استفاده کنید. این محصول دارای رنگدانه‌های غلیظ است. مدت‌ها روی لب شما باقی می‌ماند. پس دیگر نگران پاک شدن رنگ لب‌های خود نباشید.

تینت لبمعرفی بهترین تینت لب

امروزه تینت‌های لب بسیاری در بازار وجود دارد. در این بخش به جرات می‌توان یکی از بهترین برندهای در حال حاضر تینت را معرفی کرد:

تینت لب *تینت کد* و گونه حالت مایع و بسیار رقیقی دارد و فاقد سرب و موم است. بافت آن به‌قدری سبک است که هیچ‌گونه احساس سنگینی و چسبندگی روی لب‌ها ایجاد نمی‌کند. رنگ بسیار طبیعی به لب و گونه می‌دهد و ماندگاری و دوام فوق‌العاده بالایی دارد.

تینت کد به دلیل پیگمنت‌های نرم و مخلمی که دارد ظاهری طبیعی به لب و گونه شما می‌دهد. همچنین باعث نرمی و آبرسانی پوست لب می شود.

خصوصیات تینت کُد

  • دارای رنگدهی طبیعی
  • بافت بسیار سبک و مخملی
  • ماندگاری و دوام فوق‌العاده

طریقه مصرف تینت کد

جهت استفاده برای گونه چند قطره تینت را روی قسمت انتهایی گونه می‌ریزیم و سپس با استفاده از پد مخصوص شروع به پخش کردن می‌کنیم.

جهت استفاده برای لب چند قطره تینت را روی لب می‌ریزیم و با سر انگشت روی تمام نواحی لب پخش می‌کنیم.

لطفا به این مقاله امتیاز بدهید

[مجموع: ۱ میانگین: ۵]