دکور خانه: 5 راه برای هضم خانه


دکور خانه: 5 راه برای هضم خانه

Hygge یک مفهوم اسکاندیناوی در مورد احساس آرامش، رضایت، سلامتی کلی و ارتباط با عزیزانتان است. با توجه به دکوراسیون خانه، این مفهوم می تواند خانه شما را ارتقا دهد و احساس راحتی و آرامش بیشتری به آن بدهد. Hygge یک روش زندگی است و شما می توانید این مفهوم را با گنجاندن آن در خانه بپذیرید. در اینجا پنج راه عالی برای تمیز کردن خانه آورده شده است.

طرح رنگ خنثی را بپذیرید

طرح رنگ خنثی را بپذیرید

یک پالت رنگ خنثی به ایجاد احساس آرامش و آرامش کمک می کند و می تواند خانه شما را گرم و دنج کند. هنگام تزئین ملک خود از رنگ های بژ، کرم و خاکستری استفاده کنید و از قطعات گرم مانند شمع ها و کوسن ها در یک طرح رنگ خنثی استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید عناصری از دنیای طبیعی را به خانه خود وارد کنید تا فضایی آرام ایجاد کنید. به عنوان مثال، گیاهان خانه و تزئینات ساخته شده از مواد طبیعی، مانند بامبو و چوب، می توانند به ایجاد هماهنگی فضای زندگی شما کمک کنند.

بافت های راحت

بافت های راحت

وقتی صحبت از ایجاد احساس گرما و آرامش به میان می آید، بافت ها همه چیز هستند. به فرش های خزدار ضخیم، پتوهای نرم شرپا و کوسن های مخمل دار بزرگ فکر کنید. تزئینات با لوازم جانبی نرم می تواند به شما کمک کند تا فضایی گرم در سراسر خانه خود ایجاد کنید. علاوه بر لوازم جانبی، انتخاب قطعات کلیدی مبلمان با بافت های آرامش بخش می تواند فضای اتاق را کاملاً تغییر دهد. مجموعه مبل های Ligne Roset توگو دارای تودوزی چین دار و شکل منحنی متمایز است که برای کسانی که به دنبال تمیز کردن اتاق نشیمن خود هستند عالی است. علاوه بر این، آنها در پارچه ها و روکش های مختلف از جمله مخملی، پشمی و مخملی در دسترس هستند. شیک کردن اتاق نشیمن با یک مبل لمسی نرم، حال و هوای شادابی را که به دنبال آن هستید تقویت می کند و شب های خنک را دلپذیرتر می کند.

شومینه ای برای جمع شدن در اطراف

بخاری

شومینه مکان مناسبی برای جمع شدن با خانواده و دوستان است، بنابراین معرفی یک عنصر آتش به خانه شما می تواند حال و هوای روحی شما را بالا ببرد. می توانید آتش را با یک شومینه خروشان در اتاق نشیمن یا اتاق خواب وارد خانه کنید. از طرف دیگر، یک گودال آتش در باغ نیز این کار را انجام می دهد. گودال های آتش نه تنها در فضاهای بیرونی عالی به نظر می رسند، بلکه در عصرهای سرد نیز گرما را فراهم می کنند.

حالات آرامش بخش حمام

حالات آرامش بخش حمام

حمام باید اتاق خانه باشد که برای تجدید قوا به آنجا می روید. اگرچه بسیاری از مردم از آن برای مقاصد صرفاً عملی استفاده می‌کنند، اما می‌توانید با یک تشک حمام راحت‌تر برای گرم نگه داشتن پاهایتان، شمع‌های معطر و حوله‌های کرکی، آن را به مکان آرامش‌بخش‌تری تبدیل کنید. سعی کنید این فضا را بدون شلوغی نگه دارید تا به حمام شما احساس آرامش بیشتری ببخشید.

گوشه کامل را ایجاد کنید

گوشه کامل را ایجاد کنید

خانه جایی است که شما بیشتر احساس راحتی می کنید، و هر خانه هیگی باید یک گوشه راحت داشته باشد که بتوانید در آن استراحت کنید و باشید. چه یک پنجره کناری، گوشه ای از اتاق خواب یا نقطه مورد علاقه تان روی مبل، می توانید در هر نقطه ای از خانه خود گوشه ای ایجاد کنید. گوشه خود را با پارچه های نرم مانند پرتاب راحت و بالش های نرم تزئین کنید و نور گرم را به آن اضافه کنید.