چگونه خانه مراقبتی خود را خانه‌دارتر کنید


مراقبت در منزلمراقبت در منزل

شما با این ضرب المثل آشنا خواهید شد که می گوید هرجا که کلاه خود را بگذارید خانه شماست.

حتی اگر نقل مکان به یک محل سکونت جدید، چه در یک خانه مراقبتی یا حتی زمانی که کوچک کردن ملک خصوصی شما ممکن است سخت باشد، اما راه های زیادی برای شخصی سازی فضای جدید شما وجود دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، این مطلب را بخوانید تا بیاموزید چگونه خانه مراقبتی خود را به طور قابل توجهی خانه‌دار و راحت‌تر کنید.

روی مجموعه ای از مبلمان نرم سرمایه گذاری کنید

مبلمان نرممبلمان نرم

اگر تصور می کنید اتاق خواب جدیدتان یک بوم خالی است، وظیفه شما این است که به عنوان یک طراح داخلی آماتور عمل کنید و مجموعه وسیعی از مبلمان نرم مختلف را وارد کنید.

نه تنها وسایلی مانند پرتاب روی کاناپه و پتوهای روی تخت، اضافات کاربردی به فضا هستند، بلکه فرش‌های ضخیم و کوسن‌های گلدوزی شده نیز به گرما، عمق و شخصیت می‌افزایند.

برای لمس احساساتی، پرتاب های قدیمی خود را از اتاق نشیمن خود در خانه بیاورید و به آنها روح تازه ای بدهید.

گیاهان داخلی

گیاهان داخلیگیاهان داخلی

اگر همیشه باغبان مشتاقی بوده‌اید و دلتان برای باغچه‌تان تنگ شده است، چه چیزی بهتر از این است که با افزودن گیاهان سرپوشیده، حسی از طبیعت را به داخل فضایتان بیاورید؟

گیاهان داخلی دارای مزایای فراوانی هستند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم ایمنی قوی تر و مقاومت بالاتر در برابر سرماخوردگی
  • هوای پاک تر، تمیزتر و تازه تر در داخل خانه
  • دامنه توجه دقیق تر و سطح تمرکز افزایش یافته است
  • یک راه درمانی برای آرام کردن خود در حین نگهداری از گیاهان

خانه‌های مراقبتی برجسته بریتانیایی موریس و کارکنان آن‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا نه تنها از لحاظ عملی به انتقال کمک کنند، بلکه اطمینان حاصل کنند که هر چیزی که در حیطه وظایف آنها است که در خانه‌های جدیدتان درخواست می‌کنید، در نظر گرفته می‌شود.

با فناوری در ارتباط باشید

فن آوریفن آوری

در مرحله بعد، اگر از قبل به فناوری نمی‌دانید، وقت آن است که به روز شوید و روی یک تبلت با صفحه‌نمایش بزرگ یا یک رایانه لپ‌تاپ سبک سرمایه‌گذاری کنید.

نه تنها می توانید با اخبار جهان و صنعت سرگرمی در ارتباط باشید و به طور کلی پاسخ هر سوال احتمالی را با کلیک ماوس بیابید، بلکه می توانید از نرم افزارهای ویدئویی نیز برای حفظ ارتباط با نزدیک ترین و عزیزترین خود استفاده کنید.

چنین برنامه هایی به ویژه در صورتی مفید هستند که نوه ها یا دوستان قدیمی شما برای بازدیدهای منظم خیلی دور زندگی کنند.

فضای خود را با احساسات پر کنید

احساساتاحساسات

عکس‌های اعضای خانواده و دوستان شما نیز افزودنی عالی برای محیط خانه مراقبت هستند و راهی ارزان قیمت برای اطمینان از اینکه احساس «در خانه» دارید، به خصوص اگر زمانی را برای به‌روزرسانی مرتب یک تابلوی عکس در گوشه اتاق اختصاص دهید. تصاویری از آخرین ماجراجویی های شما

در نهایت، قدرت خلاقیت خود را کشف کنید و یاد بگیرید که چگونه در اوقات فراغت خود نقاشی ها یا نقاشی های رنگارنگ ایجاد کنید. اگر آنها را به اندازه کافی خوب می دانید، حتی می توانید آنها را قاب کرده و به دیوار آویزان کنید.



Source link