هرگز متوقف نشو ، هرگز تسلیم نشو


“مثبت اندیش باشید و می دانید که بهترین ها هنوز در راه است.” – Athing Mu ، المپیک توکیو 2021 ، برنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “کارهای زیادی برای انجام دادن و زمان کمی وجود دارد.” با همه کارها ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم و اراده شما است. فراموش نکنید که حتی ورزش های سبک می تواند به شما انرژی مورد نیاز برای پیروزی در روز و سالم ماندن را بدهد.

آب (خربزه) چکار می کنی؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه علاوه بر اینکه کامل ترین غذای تابستانی برای یک روز گرم است ، فواید سلامتی زیادی نیز دارد.

بدن خود را هیدراته نگه دارید – همانطور که از نامش مشخص است ، هندوانه 92٪ آب است!

باعث تقویت روده سالم می شود – سرشار از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

مواد مغذی می بخشد – این ویتامین به همراه پتاسیم و سایر مواد معدنی سرشار از ویتامین A و C است!

درد عضلات را کاهش می دهد – سیترولین موجود در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

وقتی از بهبودی صحبت می کنیم …

هندوانه شدید dotFIT بازیابی نوشیدنی

اسلاید FITCO SandermelonRecovery1

عناصر

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 پیمانه از dotFIT هندوانه آمینو XXXL

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل لیوان (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکات: توت فرنگی را به آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه خود تغییر دهید تا طعم آن ترکیب شود!

همه کلاسها شامل می شود

کلاسهای گروهی فرصتی شگفت انگیز برای داشتن سلامتی و ملاقات با اعضای همفکری است که در یک کشتی هستند. کلاسهای گروهی همراه با فرم و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرینات شما می افزاید.

کلاسهای گروهی نیز:

  • خود را مسئول بدانید.
  • آن را ثابت نگه دارید.
  • به شما کمک می کند دوستان پیدا کنید.
  • کاهش وزن خود را افزایش دهید.
  • آنها سرگرم کننده هستند!

چند کلاس گروهی که باید در سالن های ورزشی ما در نظر گرفته شود:

BODYPUMP

بادی پمپ FITCO

لاغر ، خوش اندام و متناسب با FAST باشید. با استفاده از وزنه های سبک با تکرار بیشتر ، یک تمرین TOTAL بدن انجام می دهید. با یک برنامه معمول برای نواختن موسیقی راک و تشویق مربیان متخصص ، شما بیشتر وارد گروه می شوید و برای بازگشت بیشتر به آن گرسنه می شوید.

مربی HIIT Core Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که شما با یک سری حرکات چالش برانگیز تناسب اندام خواهید داشت که باعث عرق ریختن و ضربان قلب شما می شود. این یک کلاس شدید از تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، اینطور نیست؟

دوچرخه سواري

کنار کوه و همه چیز را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این کلاس از پمپاژ پا ، سوزاندن مربع ، کشش ریه ها سیستم قلبی عروقی شما را بالا برده و به لبه می رساند. ایجاد مقاومت فوق العاده ، پای خود را انجام دهید و تماشای کالری های ذوب شده را ببینید.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای انگیزشی

چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد @ karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها یک دارنده رکورد 5 و دو و میدانی است ، بلکه چشم انداز او در مورد زندگی و نقل قول های انگیزشی ما را مجبور می کند خودمان

او خود را با کارهای شدید جعل می کند ، اما برای شکل دهی پرشور سفالگری پاداش دارد. ایمان او به عنوان یک مدل قوی از ورزشکاران دونده و لباس ورزشی ، باعث می شود او بهترین باشد ، بهترین را زندگی کند و همیشه مثبت اندیش باشد.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی دوست داری و می خندی. زندگی زیبایی دارید. “

به دنبال این عضو الهام بخش باشید ، که رکوردها را از بین می برد و در اینستاگرام از جاذبه جا می زند @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضای در حال حرکت ، آن را جابجا کنید.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر باشد – یا شدیدتر از یک دوره یوگا خوب. ما @ cloud9yogi را در اینستاگرام برای یوگای پویای خود که در سراسر جهان پخش می شود و تعادل را به ارمغان می آورد ، معرفی می کنیم. برخی از حرکات او مزایای شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

رو به جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا این است که آن را به جلو تا کنید. ژستی که می توانید در هر مکانی انجام دهید ، به کشش کل پشت از سر تا پاشنه کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را برای بدن فراهم می کند.

باز شدن مفصل ران:

انجام بازکننده های مفصل ران در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود دامنه کلی حرکت و گردش بدن نیز کمک می کند. این به ایجاد یک تغییر انرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

خم های عقب:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت کامل باشد. این موقعیت آسان به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً در اینستاگرام @ cloud9yogi را دنبال کنید تا مدارات بیشتری را بیاموزید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستانی در حال شروع به چشمک زدن و در افق است. اگر همه چیز بزرگ شد ، یک چیز را به خاطر بسپارید: آن را از اینجا دریافت کنید. شما تمام تلاش خود را کردید تا با پشتکار و هرگز تسلیم شدن به جایی که امروز هستید برسید. به گفته همه در تناسب اندام اتصال ، این قدرت واقعی است. ادامه بده! شما برای همه ما الگو هستید.

دیدگاهتان را بنویسید