کلاسهای یوگا برای آمادگی جسمانی به مدت 10


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم است. امروزه در فرهنگ آمریکایی ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که به دنبال تمرکز بر سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود هستند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای علاقه مندان به اتخاذ این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود مفید است.

یافتن سبک مناسب متناسب با نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی از آنها برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر بر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز تأکید دارند.

این می تواند یک انتخاب عالی در بین انواع مختلف یوگا باشد و سعی کنید آنچه را امتحان کنید پیدا کنید. همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که انواع مختلفی را امتحان کنید و یکی را که بیشتر از آن لذت می برید انتخاب کنید. موارد زیر نه شکل رایج رشته های یوگا است که امروزه تمرین می شود.

یوگا

یوگا در درجه اول بر آناتومی و تراز بدن شما تمرکز می کند. کارهای تکمیلی شامل بلوک های یوگا و پتوها می تواند در این سبک یوگا مفید باشد. به طور معمول ، این نوع یوگا دقیق و دارای جزئیات است ، بنابراین معلمان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه موقعیت های مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با حالت های معمول در Lyengar Yoga آشنا نیستید ، بهتر است کلاسهای سطح مبتدی را شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای تمرین برای اولین بار است. هاتا کندترین سرعت یوگا است. هر موقعیت برای چند تنفس حفظ می شود در حالی که بر وضعیت بدنی خود تمرکز می کنید. از آنجایی که این نوع یوگا ملایم تر تلقی می شود ، برای مبتدیانی که خواهان آشنایی آرامش بخش با یوگا هستند بسیار عالی است.

بیکرام یوگا

اگر می خواهید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این یک مجموعه خاص از بیست و شش موقعیت و دو تمرین تنفسی است. پس از چند بار انجام این کار ، می دانید که هنگام انداختن فرش خود چه باید بکنید. موقعیت ها هر بار در یک دنباله نود دقیقه ای تمرین می شوند ، بنابراین یک نوع یوگا بسیار قابل پیش بینی محسوب می شود. گرمای اتاق تقریبا 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای غرق شدن آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار قدرتمند باشد ، در درجه اول به دلیل گرما است ، بنابراین در صورت نیاز استراحت کنید و آب بدن خود را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد زیرا سریع است. اگر تمرینات تناوبی با شدت بالا را دوست دارید ، می توانید آن را امتحان کنید. این شامل ترکیب تنفس و حرکت با هم در یک سری پیوسته از حالت های کوتاه است. وینیاسا می تواند مانند رقصیدن باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع و متناسب با سرعت حالت ها را پخش می کنند.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگا ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت ها برای دوره های طولانی و در مراحل آهسته حفظ می شوند تا بر سیستم عصبی بدن شما تأثیر بگذارند و به شما در آرامش عمیق کمک کنند. بلوک ها اغلب به عنوان پشتی برای کمک به قسمت هایی از بدن شما در موقعیت های خاص استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید کار زیادی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در روزهای بهبودی از ورزش هستند ، بسیار مفید باشد.

اشتانگا یوگا

اگر روالهای چالش برانگیز با دستورالعمل های دقیق را دوست دارید ، ممکن است اشتانگا یوگا بهترین سبک یوگا شما باشد. هر کلاس شامل حالات یکسانی خواهد بود که به طور خاص در یک سری شش تایی ترتیب داده شده است. شما با تنفس و حرکت خود در هر حالت هماهنگ می شوید تا در عین احساس سوزش عضلات داخلی ، یک جریان عالی برای تقویت بدن ایجاد کنید. در برخی از کلاسها معلمانی وجود دارد که در مورد حرکات تمرینی صحبت می کنند ، در حالی که برخی دیگر شامل این می شوند که شما به طور مستقل دنباله ها را دنبال کرده و در صورت نیاز فقط راهنمایی بخواهید.

یوگای کندالینی

ظاهر کوندالینی یوگا با انواع دیگر یوگا بسیار متفاوت است. این بیش از یوگای معنوی است که شامل تنفس همراه با تمرینات بدنی مکرر است. همچنین ، آواز خواندن ، آواز خواندن و مدیتیشن بخشهای اساسی این نوع یوگا هستند. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند در حالی که انرژی درون شما دفع می شود.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی بین این دو این است که یوگای داغ به یک سکانس یکسان از بیست و شش حالت متصل نیست و می تواند ژست های بیشتری را به روش های مختلف ترکیب کند. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید در هر موقعیت عمیق تر حرکت کنید و در صورت عدم احتیاط ، کشش بیشتری ایجاد می شود. این کلاس باعث تعریق زیاد و چالش برانگیز شما می شود ، بنابراین حتماً از سطح مبتدی شروع کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه ها داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مراقبه با تأکید بر بافتهای همبند عمیق تر است. شما در درجه اول به بدن خود اجازه می دهید در حالت آرامش قرار گیرد به جای درگیر شدن با موقعیت. این تمرین قابلیت ارتجاعی را فراهم می کند و باعث ایجاد تعادل بین ذهن و بدن می شود.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در این صورت ، احتمالاً قبلاً متوجه مزایای سلامتی آن شده اید ، مانند خواب بهتر ، بیماری کمتر و سرماخوردگی ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اگر روال یوگا را شروع کرده و به طور مداوم به آن پایبند باشید ، باید منتظر آن باشید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامتی ، درمان درد و ناراحتی ذهن و بدن شما است.

مهمترین مرحله اقدامی اولین گامی است که شامل برنامه های ورزشی و تغییرات در شیوه زندگی ما است. حتی پس از یک جلسه یوگا ، می توانید در سلامت روحی و جسمی خود قوی تر و بهتر از سایر تمرینات ورزشی مشابه باشید.

وب سایت ما را در آدرس زیر بررسی کنید: https://fitnessfor10.com/ برای پیدا کردن مکانی در نزدیکی خود و کلاس یوگا که بهترین تناسب را با نیازهای تناسب اندام شما دارد.

بیانیه مطبوعاتی توسط کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

تناسب اندام 10 + 1775-352-8663 10 + 1775

دیدگاهتان را بنویسید