آیا غذاهای کاملاً یخچال دار (مانند سیب زمینی شیرین ، جو دوسر) حاوی نشاسته مقاوم کالری کمتری دارند؟ : تغذیه


در مورد نشاسته های مقاوم کمی گیج شده ام. من می دانم که نشاسته مقاوم کالری کمتری نسبت به نشاسته معمولی دارد و می دانم که نشاسته مقاوم وقتی پخته می شود و سپس کاملاً سرد می شود (مانند زمانی که کاملاً خام است) شکل می گیرد. بنابراین ، اگر یک سیب زمینی شیرین پخته در یخچال دارید ، آیا کالری کمتری نسبت به یک سیب زمینی تازه پخته دارد؟

فکر می کنم این را یک بار در نظر خواندم ، اما در مورد نحوه عملکرد این کار کمی گیج شده ام. هنگامی که آن را در گوگل جستجو کردم ، اساساً به من گفتند نشاسته مقاوم کالری کمتری دارد ، اما در مورد آنچه در واقع در طول این فرآیند با کالری مواد غذایی اتفاق می افتد ، چندان اهمیتی ندارد.

همچنین ، در حالی که من اینجا هستم – “کاملا سرد” چقدر خوب است؟ دمای اتاق؟ آیا یخچال سرد است؟

دیدگاهتان را بنویسید