آیا می توان همزمان با کاهش سریع چربی ، حجم عضلانی را حفظ کرد؟ : تغذیه


من:

  • چربی لاغر

  • نر

  • 155 پوند

  • 5’7

  • ~ 25 درصد چربی بدن

او در طول یک سال 40 پوند چربی از دست داد ، اما متأسفانه به نظر می رسد در این فرآیند عضله زیادی از دست داده است.

او به تازگی این برنامه را آغاز کرده است: خوردن حدود 1600 کیلو کالری با حدود 2500 TDEE ، یعنی 900 کمبود در روز ، از لحاظ نظری 1.8 کیلو کاهش وزن در هفته. روزانه 165 گرم پروتئین برای کمک به حفظ ماهیچه ها. تمرینات قدرتی 40 دقیقه در روز.

من می دانم که بسیاری این را بسیار شدید خواهند دید ، اما من مدتی در کنار روزه داری متناوب با این کمبود زندگی می کردم ، اکنون شامل تمرینات قدرتی و رژیم غذایی با پروتئین بالا است.

برنامه ریزی کنید که این رژیم و تمرین را به مدت 2 ماه ادامه دهید ، به این امید که BF٪ من را به شدت کاهش دهد در حالی که توده عضلانی من نسبتاً پایین است. با توجه به اینکه من این طرح را دنبال کردم ، آیا این امکان وجود دارد؟ چقدر می توان انتظار کاهش BF؟ را داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید