با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی تازه ای به ارمغان بیاورید.


آیا می توانید باور کنید که امسال چهار ماه گذشته است؟! با شکوفایی کامل بهار و تابستان در راه ، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد آن چیزی است که زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. این می تواند یک کلاس ورزشی جدید باشد یا حتی برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین زمان ببرد. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است اینجاست تا شما را راهنمایی کند و به شما کمک کند خوشحال شوید.

خط سوپ

دوش آوریل گلهای ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! با توجه به روز جهانی هویج در 4 آوریلث، ما می خواستیم کمی وقت بگذاریم تا این سرگرمی نارنجی را برجسته کنیم.

هویج علاوه بر بحران ، شیرینی و گرایش آن ، زیرا غذای مورد علاقه خرگوش کارتونی است ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که از بدن شما به ویتامین A تبدیل می شود). هویج علاوه بر تعداد زیادی مواد مغذی ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کلسترول را کاهش می دهد
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه دار ، ما دستور تهیه سوپ هویج خارق العاده ای را آماده کرده ایم که مطمئناً کمی گشاد در مرحله شما قرار می دهد. در صورت تمایل دستور العمل را چاپ کرده و استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

عناصر:

یک عدد سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 کارتن آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز را خرد کنید
  2. سیب زمینی شیرین و هویج را به قطعات کوچک خرد کنید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را بپزید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن غوطه ور یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (چی داری)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا خوشحال شود. همه آنها.

اعضای یادگاری ما

87. بد

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” این فقط یکی از پیام های الهام بخشی است که یکی از اعضای ما ، @ conscient_content87 در IG برای شما آورده است. مطالب او یک پیام قرآنی از پیام ها برای الهام بخشیدن به میل بهتری است. می توانید شرط بندی کنید که هرگز از روز پا فراتر نمی رود. یا شانه ها. یا سینه. او با مدارهای تخریب کننده عضلات خود ، کار خارق العاده ای را انجام می دهد که باعث می شود تمرینات آسان به نظر برسند. در حقیقت او مدار قفسه سینه ای را ایجاد کرد که من در رسانه های اجتماعی دیدم و فک شما را روی زمین نگه داشت. نگران نباشید ، او احتمالاً برای آن تمرین هم دارد. 😄 در واقع ، ما واقعاً می خواستیم مرد پشت دسته را بشناسیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. از کی شروع به کار کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و سختی جسمی و روحی یک خواسته در ارتش است. هنگام خروج از ارتش ، من رهبر سربازان بودم و آنها به من وابسته بودند که بیشتر خودم باشم و معیارها را تعیین کنم. من می خواستم با آن روحیه رهبر ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. من رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیست. به خاطر افسردگی و عصبانیت می خواستم ظاهرم را تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم سفر خود را نیز از این طریق آغاز می کنند. شما احساس می کنید جذاب نیستید ، و می خواهید برای طرف مقابل خود احساس جذابیت کنید. در کنار جراحاتی که در دوران سربازی داشتم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم توجه زیادی کردم. من می خواستم از این ایده ها برای تبدیل آن به کاری که وقتی در باشگاه هستم ، استفاده کنم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم ببینم که مردم برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید ؛ این واقعیت است که شما به تلاش خود ادامه می دهید. اما تنها شخصی که قبل از شروع همه چیز دنبال می کردم این بود dnicolemonroe؛ او در واقع شروع کرد fi اتصال شرط اکنون در تلویزیون است و پیشنهادات حمایتی و غیره دارد. من از ملاقات با او روزی لذت می برم. دیدن تمرینات او به من انگیزه می دهد تا خلاق تر باشم.
  3. درمان شما در روز تقلب چیست؟
    رفتن من Gyro است. یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من به آنجا می روم و بهترین ژیروسکوپ را که در مدت طولانی داشته ام دارد یا قصد دارم به نقطه Faco Taco (فقط سه شنبه) بروم.
  4. به کسی که تازه در باشگاه شروع کرده است چه می گویید؟
    وقت بگذارید. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتیجه یک شبه اتفاق نمی افتد ، اما وقتی نتایج به دست آمد ، شما داستانی برای گفتن دارید.
  5. قسمت مورد علاقه شما در مورد تمرین روی Fitness Connection چیست؟
    او یک خانواده شد ، به ویژه در یکی از آلن ، TX. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و خواهرزاده ام فوت کردند و آلیسا چند کلوچه به من داد. از مدیران گرفته تا مربیان ، آنها مرا پذیرفتند و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. علاوه بر این ، چمن آنجا. من دوست دارم روی چمن کار کنم تا احساس حرفه ای کنم.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای یافتن کلمات عالی از حکمت و تمرینات به @ conscious_content87 در اینستاگرام مراجعه کنید.

oh.hey.its.chante

ملکه خودخواسته اعلام شده از قصد ، @oh.hey.its.chante تمرینات خود را هدفمند می کند. این به ما الهام می بخشد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین خورده ایم. وقتی شکست می خورید متوقف شدن آسان است ، اما به گفته شانت ، “هر روز کاری در حال پیشرفت است”. یکی از بهترین ویژگی های او اشتیاق او برای داشتن بهترین نسخه از خود است – حتی وقتی که این امر شامل بازگرداندن اهداف تناسب اندام است. او به ما می گوید HU OK. فداکاری او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند که همیشه به راه راست بازگردیم. از محبت شما نسبت به خود و صبر بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن @oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای تأیید و الهام بیشتر زندگی.

به جلو ادامه دهید

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. برای علاقه مندان به ورزش ، راه رفتن بیهوده به نظر می رسد. اما برای دیگران ، مزایای تنها چند قدم زدن در روز می تواند مزایای بزرگی برای سلامتی شما داشته باشد.

فقط 30 دقیقه پرتاب سریع می تواند کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • تعادل را بهبود می بخشد
  • استخوان ها را تقویت می کند
  • سلامت کلی را افزایش دهید
  • استقامت را بهبود می بخشد
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه ضروری است ، پیاده روی طولانی مدت فقط به مزایای سلامتی شما می افزاید. اگر فکر می کنید نمی توانید یک پیاده روی 30 دقیقه ای را در روز انجام دهید ، برخی از گزینه های جایگزین برای اضافه کردن به برنامه شما نیز ممکن است مفید باشد.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ مانند همسایه ها)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • دورتر از محل کار پارک کنید ، یا یک توقف زودتر از اتوبوس پیاده شوید
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا بسازید

مهم نیست که چگونه وارد می شوید ، نکته این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. این امر سلامت شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

در برابر ماشین عصبانی نشوید

در طول این سالها ، بحث کوچکی در مورد اینکه کدام بهتر است وجود دارد: وزن آزاد یا ماشین؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما معتقدیم که از هر دو بهتر ، بیشتر از استفاده لذت می برید. آیا موفق شدیم جواب را کپی کنیم؟ چند مورد ، اما مزایای هر تمرین بر دیگری بیشتر نیست ، بنابراین ما می گوییم ، راه خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید معلمان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

اوزان رایگان

نیازی نیست که برای هیچ Strongman® تمرین کنید تا از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد استفاده کنید. در واقع ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال کاهش وزن یا وزن دلپذیر هستید ، تمرین با وزنه عالی ترین روال تناسب اندام شما است.

می توانید از تمرینات کوچک شروع کنید و تمرین کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • انعطاف پذیری و تعادل را بهبود می بخشد
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • باز هم هست!

دستگاه های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می تواند باعث رعب و وحشت شود. شما نمی خواهید کسی را سرزنش کنید یا خودتان را با وارونه شدن او شرمنده کنید. همه ما در جایی که شما هستید شروع کرده ایم ، بنابراین نترسید از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

دستگاههای بدنسازی ما علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان تمرینات خود را محدود کنید
  • خود را ایمن نگه دارید
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • بدون ضرر از وزن بیشتری استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام روش کار را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش یک راه عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن باشید! بهترین تمرین یکی از مواردی است که می توانید از آن لذت ببرید.

عزیز آنچه در اطراف شماست

پس از بررسی سوپ هویج خوشمزه و انجام یک تمرین کامل با اعضا شامل وزنه های رایگان و دستگاه های بدنسازی ، انجام یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و بهترین فرصت برای تنفس هر چند وقت یکبار و قدردانی از فضای باز است. بوی گل یا سبزیجات تازه می دهد. بارش باران یا شکل گیری مجدد حیوانات وحشی را ببینید. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه چیز را بگیرید و دنیای خود را گرامی بدارید.



دیدگاهتان را بنویسید