سال نو برای سلامتی بهتر


سال نو همیشه مجموعه جدیدی از تصمیمات و تمایل به بهبود خود را به همراه دارد. چه نوسان شما باشد و چه کمی حواس شما پرت شود ، ما می خواستیم به شما بگوییم که ما به شما اعتقاد داریم. همیشه رفتن به یک روال یا رژیم جدید آسان نیست ، اما آن را پیدا کرده اید. برای شروع بهبود خود چند عادت لازم است و شما قبلاً این مراحل را در سال جاری انجام داده اید. با بسته شدن اولین ماه سال 2021 ، باید بگوییم ، TOM STREET! شما سال جدید را خوب شروع کرده اید.

برچسب گلوتن! بیایید گندم صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بودث و به همان اندازه که غذاهای ما و حتی فرهنگ پاپ در سالهای اخیر تسخیر شده است ، گلوتن همیشه در اطراف بوده است. چیزی که به تازگی ظاهر شده است ، تأثیرات آن بر روی افراد ، به ویژه کسانی که آلرژی دارند. ما می خواستیم در این ماه یک شیرجه عمیق گلوتن انجام دهیم تا به شما کمک کنیم بدانید این چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام عمومی پروتئین های موجود در گندم (ذرت ، دوروم ، زمرد ، بلغور ، امل ، آرد ، فارو ، گراهام ، KAMUT® خراسان و گندم einkorn) ، چاودار ، جو و تریتیکال – مخلوطی از گندم و چاودار است. * * در اصل ، گلوتن به غذا کمک می کند تا شکل خود را حفظ کند. این به عنوان یک چسب عمل می کند (دریافت کنید؟ چسب / گلوتن؟) برای نگه داشتن همه چیز در کنار هم. این خبر خوبی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما مفید نیست.

* https://celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن کجا یافت می شود؟

این قسمت جالبشه. اگرچه گلوتن در گندم و برخی دیگر از مواردی که در بالا ذکر شد یافت می شود ، اما می توان از آن برای نگهداری غذاهای دیگر مانند موارد زیر استفاده کرد:

  • سوپ
  • ماکارونی
  • غلات
  • زلازی
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی حتی سالم ترین جایگزین – جو دو سر – می تواند به گلوتن آلوده شود که می تواند برای کسانی که به آن حساسیت دارند مفید باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک نسبت به گلوتن واکنش جدی نشان می دهند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که در واقع می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، افراد مبتلا به سلیاک واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهند. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • تورم و گاز.
  • درد شکم.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

همچنین کسانی هستند که ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند اما به بیماری سلیاک مبتلا نیستند. کاملاً محتمل است که حساسیت به گندم ، جو و غیره به جای گلوتن خود عامل باشد. اگر مشکوک به حساسیت هستید ، به پزشک خود اطلاع دهید تا بتوانید به طور کامل از آن مطلع شوید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از گلوتن به طور کامل اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن بر سلامتی شما تأثیر می گذارد.

اما تو هاروارد نیستی همه افراد متفاوت هستند و در حالی که ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، خوب است که خودتان تشخیص دهید چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر سلیاک هستید و حساسیت ندارید اما متوجه شده اید که رژیم محدود گلوتن به شما احساس خوبی می دهد ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

مدار ماه

از آنجا که سال نو است ، ما می خواستیم همه کارها را با پیشنهاد بیش از یک سبک مختلف تمرین انجام دهیم. این ماه ما بر روی چند عادت سالم تمرکز می کنیم که می توانید برای شروع سالم و تداوم آن در تمام طول سال ، از آنها استفاده کنید.

رفتار بهداشتی 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید پس از بالا رفتن از پله ها یا پس از پیاده روی سریع به صندوق پستی و برگشتن ، خس خس سینه خود را پنهان کنید؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن شما اتفاق بیفتد. ثابت شده است که فعالیت قلبی عروقی (قلبی) به افزایش انرژی کمک می کند زیرا اکسیژن بیشتری به بدن شما وارد می شود. همچنین به شما کمک می کند تا از پله ها ، تپه و هر هدف بهداشتی دیگری پیروز شوید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا سایر تمرینات قلبی می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • خلق و خوی خود را تقویت کنید (آیا تا به حال در مورد یک هنرمند با عملکرد بالا شنیده اید؟)
  • به خوابیدن شما کمک می کند
  • و بیشتر!

رفتار خوب 2: تمرین با وزنه

نیازی نیست که برای هیچ Strongman® تمرین کنید تا از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد استفاده کنید. در واقع ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال کاهش وزن یا وزن دلپذیر هستید ، تمرین با وزنه عالی ترین روال تناسب اندام شما است. با تیم اختصاصی ما برای حفظ وزن خود از دست دادن، می توانید تمرکز بیشتری روی آموزش خود داشته باشید.

می توانید از تمرینات کوچک شروع کنید و تمرین کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • انعطاف پذیری و تعادل را بهبود می بخشد
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

رفتار خوب 3: کلاس ها

کلاسهای تناسب اندام خوب است زیرا با سلیقه هر فرد مطابقت دارد. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، یک کلاس گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر عاشق کارهایی هستید که در هنگام کار انجام می دهید ، به احتمال زیاد به انجام آن ادامه می دهید! و از آنجا که ما قوانین سختگیرانه ای را برای ادامه راه شما دنبال می کنیم امن تر، می توانید با آرامش خاطر در کلاس ها شرکت کنید.

کلاسهای گروهی نه تنها می توانند به بهبود سلامت شما کمک کنند ، بلکه می توانند به شما کمک کنند:

  • وزن کم کنید
  • مسئولیت پذیر باشید
  • دوست شدن
  • مسافت بیشتری را طی کنید – یا نماینده باشید

از برنامه FC استفاده کنید یا به صورت آنلاین از ما در fitnessconnection.com/classes/ دیدن کنید تا مجموعه ای از کلاس های ما را که می توانید در باشگاه بدنسازی یا خانه بگذرانید کشف کنید.

رفتار بهداشتی 4: ماشین های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های موجود در باشگاه چقدر می تواند باعث رعب و وحشت شود. شما نمی خواهید کسی را سرزنش کنید یا خودتان را با وارونه شدن او شرمنده کنید. همه ما در جایی که شما هستید شروع کرده ایم ، بنابراین نترسید از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند. چون داریم بزرگتر منطقه ای برای قرار دادن فاصله اجتماعی بیشتر بین ماشین ها ، قادر به حفظ تناسب اندام و سالم ماندن.

دستگاههای بدنسازی ما علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان تمرینات خود را محدود کنید
  • خود را ایمن نگه دارید
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • بدون ضرر از وزن بیشتری استفاده کنید

عضو ویژه

ما هر ماه دوست داریم به یک عضو خاص که شیوه زندگی Fitness Connection را در بر می گیرد و ما را به سالم ماندن هدایت می کند فریاد بزنیم. اگر برای اولین بار است که به سالن ورزشی می روید ، به Bryce @redcon_bryceb مراجعه کنید تا نمونه های دینامیتی را در مورد چگونگی ایجاد عضله و استفاده از دستگاه های ما مشاهده کنید.

کپی FC JAN redcon bryceb

این دوست ورزشی بدنسازی یک آماتور مشتاق است که همیشه به سمت راست نگاه می کند و هرگز از روز پا نمی گذرد. او از مشاوره مذاکره و لبخند زدن لذت می برد – همراه با حس مد ورزشی او.

برای نکات ماشین و برای به اشتراک گذاشتن الهامات خود ، بریس را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیکتر شدن به سفر تناسب اندام است.

از آنجا که شما قصد دارید یک دوست را با خود به باشگاه ببرید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های مهمان عالی است:

  • گذرنامه رایگان 5 روزه را جایگزین کنید
  • به برنامه کلاسها مراجعه کنید
  • دسترسی FC @ Home
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

سال 2021 فرا رسید! ما قبلاً به طور کامل وارد سال جدید شده ایم و امیدواریم شما این تصمیمات را تکان دهید. فراموش نکنید که کمی برای خود وقت بگذارید و روی چیزهایی که واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، شما بهتر است چند قدم بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. امکانات ما تمیزتر ، ایمن تر ، بزرگتر و آماده برای توقف و شروع آموزش است. ما نمی توانیم منتظر دیدار شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید