سلامتی یک جشن است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهار

فصل تجدید است و ما نمی توانیم راهی بهتر از یک برنامه ورزشی سالم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی خود بیابیم. به همین دلیل است که هر عضویت شامل تمرینات درخواستی و همچنین کلاس های FC @ Home می شود که به شما در سالم ماندن کمک می کند. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید یا با یکی از معلمان متخصص ما آشنا شوید ، همیشه می توانید جشن تناسب اندام را با کمی بهار با سرعت خود ادامه دهید.

کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسخیابان این روز دوستداران ملی کره کره بادام زمینی است و اگرچه برای کودکان ضروری است ، (PB&J ، هرکسی؟) کره بادام زمینی همچنین می تواند برای سلامت بزرگسالان شما مفید باشد.

تجزیه تغذیه ای 2 قاشق غذاخوری خامه کره بادام زمینی:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قند: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

چیزی که به شما نمی گوید این است که کره بادام زمینی همچنین دارای منبع قابل توجهی از ویتامین های B کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

سرگرمی واقعی: ویتامین های کمپلکس B از 8 ویتامین ضروری مختلف B تشکیل شده اند که در کنار هم نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی است:

  • هضم
  • منظره
  • آپیتیت
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

اگرچه کره بادام زمینی فواید سلامتی فوق العاده ای دارد ، اما دارای کالری و چربی بالایی است ، بنابراین باید از آن در حد اعتدال استفاده کرد.

میان وعده های سریع کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه روی ساقه (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین پر شده با ماست با کره بادام زمینی
  • نان تست / شیرینی بادام زمینی با میوه

ما در رسانه های اجتماعی پرسیدیم بهترین کره بادام زمینی چیست – ترد یا خامه ای. پس از بحث های زیاد ، ما پاسخ خود را داریم:

H2-OH-Iva

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک ارائه دهنده تجدید نظر هنگام کار ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار زندگی.

بدن ما از 60-70 water آب تشکیل شده است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی به دلیل تعریق ، ادرار و حتی تنفس آب خود را از دست می دهد! اگر آب نشتی را جایگزین نکنید ، ممکن است علائم کم آبی نشان داده شود ، از جمله:

  • تشنگی
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، هیدراته نگه داشتن خود نیز به حذف باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • سلامت پوست را بهبود می بخشد
  • مغز و نخاع را آرام می کند
  • عملکرد تمرین را افزایش دهید

حقیقت خنده دار: مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا بمانند ، اما فقط یک هفته بدون آب!

درست مانند زمانی که غذا می خورید ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب کنترل قسمت ها را حفظ کنید. آکادمی های ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده اعلام کرده اند که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب باید روزانه 11 لیوان (زنان) تا 15 فنجان (مردان) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا بدانید برای بالا نگه داشتن سطح آب خود به چه چیزی نیاز دارید. در هر صورت ، فراموش نکنید که همیشه یک فنجان H سرد و گوارا بریزید2O بعد از یک جلسه کاری مفید. به سلامتی!

ویژگی اعضا

عضو Fitness Connection @ haroldkelley071 نه تنها یک ورزشکار باورنکردنی بلکه یک فرد شگفت انگیز است ، عضو برجسته ما در این ماه است. او با داشتن چندین قهرمانی بدنسازی در کمربند خود ، همیشه همه چیز را تا حد ممکن پیش می برد. “اگر اراده باشد ، راهی است” ، تنها یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند مسری او همه جا را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس خوب است ، اما ما به راه خود ادامه می دهیم و همیشه راهی برای “کارکردن آن” پیدا می کنیم.

پس از یک تصادف رانندگی که باعث فلج شدن وی شد ، هارولد تمام انرژی خود را برای بازگشت به باشگاه تمرکز کرد. به جای اینکه احساس ناامیدی کند و در یک گودال ناامیدی فرو رود ، او شروع به تمرکز روی کاری کرد که می توانست انجام دهد. این شعار بود که از کودکی توسط پدرش به او القا شد: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. هارولد با این درس زندگی که همیشه در سرلوحه کار خود قرار داشت ، برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده بود ، در هیچ کاری متوقف نمی شد.

اگرچه هارولد زندگی خود را به طور منظم در ورزشگاه گذرانده بود ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون استفاده از پاها تغییر دهد. این اقتباس هیچ مانعی در ورزش یا توجه او به جایزه ایجاد نکرد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرش و لبخند عالی به حرکت خود ادامه می دهد.

بهharoldkelley در اینستاگرام سر بزنید و درباره سفر الهام بخش و انگیزشی او بیشتر بدانید.

چه کسی بر زمین حکومت می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و هیچ زمان بهتری برای احترام نه تنها به زنان در زندگی خودمان ، بلکه به برخی از کسانی که در دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند ، وجود ندارد.

کاترین سویتزر

پس از اینکه بارها به او گفته شد که دویدن در ماراتن برای “زن شکننده” بسیار دور است ، کاترین بیرون آمد و نشان داد که جهان بد است. در سال 1967 او با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد ، اولین زن ثبت شده در ماراتن بوستون شد. او مسابقه را به پایان رساند و به ترویج حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان ادامه می دهد.

FITCO 3 8 Mara 1

جین فوندا

قبل از فیلم های تمرین خانگی جین فوندا ، اگر آنها می خواستند از خانه ورزش کنند ، کشور جهت نداشت. متا تمرین حفاظتی جین فوندا منتشر شده در سال 1982 ، یک پدیده فرهنگی را منفجر کرد. در نهایت ، زنان می توانند در آرامش و آسایش در خانه ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای 6 سال بود و ردیابی آن بسیاری از تمرینات تقلیدی (اما هرگز تکراری) را در خانه ایجاد نکرد.

FITCO 3 8 Mara 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که اوپن 2005 فرانسه شروع به چرخش کرد ، زنان هنوز با وجود بازیها و دورهای یکسان درآمد کمتری نسبت به مردان داشتند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که تنیسورهای زن در واقع باید به اندازه بازیکنان مرد حقوق بگیرند. با وجود خواسته های پرشور او از مقامات مسابقات ، او رد شد. این امر مانع از فعالیت او نشد زیرا او برای برابری زنان از طریق مقاله های نوشتاری و مبارزات انتخاباتی به مبارزه خود ادامه داد. در سال 2007 او قهرمان مسابقات ویمبلدون شد – و جایزه ای برابر با همتای مرد خود داشت.

FITCO 3 8 Mara 3

فرم!

استفاده از فرم مناسب هنگام انجام تمرینات ورزشی نه تنها شما را از هدر رفتن حرکات و انرژی که می تواند برای مفید واقع شدن استفاده شود ، باز می دارد ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. با شکل مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن بهتری دریافت می کنند تا بتوانید کارآمدتر و با ثبات بهتر کار کنید. یکی دیگر از مزایای فرم مناسب؟ ماهیچه های واقعی مورد نظر خود را کار کنید.

خطاهای رایج هنگام کار در خارج از کشور عبارتند از:

  • گسترش – برای جلوگیری از بلند کردن گردن ، باید بنشینید یا بالا بیایید
  • وضعیت آرنج – قایقرانی و وزوزن دوسر نیاز دارد تا آرنج شما نزدیک بدن شما بماند
  • وضعیت زانو – اسکوات مخصوصاً به زانوها نیاز دارد تا در راستای پاهای شما بمانند.

اگرچه هر تمرین برای حداکثر کارآیی به فرم مناسب نیاز دارد ، اما در این ماه تمرکز خود را روی Kettlebell Squat گذاشتیم زیرا بیشترین شانس فرم نامناسب را دارد.

ویدئوی زیر فرم مناسب را نشان می دهد ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کرده و هنگام ورود به باشگاه با خود همراه داشته باشید.

نوع: کتری بل ندارید؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. در حالی که بالای وزنه را در دست خود بلند می کنید ، آن را عمودی نگه دارید.

DumbellSquat

بازگشت در 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده است ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. نه تنها ایده خوبی است که روال خود را با یک فاصله کوتاه مخلوط کنید ، بلکه مزایای فیزیکی دیگری نیز دارد. برای استراحت از تمرینات سنگین خود تنبلی نیست! در واقع ، با فعال کردن موارد زیر به شما کمک می کند:

FITCO 3 19 NappingDay

  • عضلات برای بازیابی
  • بدن برای ترمیم خود
  • بازسازی سیستم عصبی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که وقت آزاد خود را صرف تمرکز بیشتر بر روی چیز دیگری که دوست دارید مانند سرگرمی یا عزیزان کنید. روزهای استراحت برای سلامت روان شما نیز مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزهایی برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ چرت زدن! نه تنها یک سرگرمی که مدتهاست برای کودکان و وعده های غذایی بعد از شکرگزاری در نظر گرفته شده است. منگوله می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح به شما انرژی بیشتری می بخشد.

چرت زدن مناسب همچنین می تواند:

  • کاهش خستگی
  • عملکرد را بهبود می بخشد
  • تقویت عملکردهای حافظه

هنگام تصمیم گیری برای چرت زدن (به غیر از همه زمان ها) ، مهم است که چند نکته را در نظر بگیرید.

  • پوشک ها را کوتاه نگه دارید (10-20 دقیقه). ما در حال صحبت کردن برای خواب کامل هستیم. چند دقیقه قبل از گذراندن کل محاسبه نمی شود.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. هر زمان دیرتر می تواند برنامه خواب شب شما را مختل کند و هیچ کس آن را نمی خواهد.
  • در منطقه ای راحت و شفاف بدون حواس پرتی چرت بزنید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از گوسفندها بلند شوید.

گذراندن یک روز یا کمی استراحت و استراحت برای سلامت بدن و ذهن شما بسیار مهم است. فراموش نکنید که هر از گاهی کمی سرعت خود را کم کرده و دوباره شارژ کنید و خود را تازه کنید.

تجدید با شما شروع می شود

بهار اینجاست! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان می چرخند و حشرات … حشرات هستند. این ماه وقت بگذارید تا در هوای تازه نفس بکشید و کمی دید مثبت نسبت به زندگی داشته باشید. خواه در حال بازسازی یک روال قدیمی هستید یا از نو سفر را شروع می کنید ، بیایید و ببینید در ورزشگاه چه خبر است. ما همیشه در تلاش هستیم تا مطمئن شویم که اهداف ورزشی خود را برآورده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید