چگونه بیرون انداختن ترازو می تواند به شما کمک کند بدن خود را دوست داشته باشید!


شما هستید نه با وزن شما تعریف می شود – با این حال بسیاری از مردم این عدد را روی ترازو به عنوان اندازه گیری ارزش خود می بینند. این وسواس باعث افزایش سطح کورتیزول (هورمون استرس) شما می شود که می تواند انواع اثرات منفی بر سلامتی شما داشته باشد.

قبلا اونجا بودم من آن عدد احمقانه روی ترازو را به عنوان بازتابی از خودم می دیدم که به شدت بر عزت نفس من تأثیر گذاشت و ناامنی های من را تحریک کرد. تمام این نگرانی برای من مفید نبود – در واقع، این یک عامل استرس زا بود که رابطه من با بدن ارزشمندم را تحت فشار قرار داد. به جای اینکه با احساس به بدن و ذهنم وصل شوم، از طریق اندازه گیری ها و اعداد ارتباطم را قطع می کردم.

ترازو از بسیاری جهات واقعاً یک شیب لغزنده است. اگر خودتان را وزن کنید و عددی را که می بینید دوست ندارید، ممکن است انگیزه کمتری برای انتخاب های سالم داشته باشید. ممکن است بقیه روز را مرخصی بنویسید و از خود سرزنش کنید یا از نظر احساسی پرخوری کنید. این یک چرخه سمی است که این رابطه را با تغذیه و لذت غذا و معجزه بی نظیر بدن شما از بین می برد.

ترازو را بریز بیرون!

این یک ابزار ساده و در عین حال فوق العاده قدرتمند است که به اعتقاد من به شما کمک می کند تا رابطه خود را با بدن و غذا بهبود بخشید. به خصوص اگر در حال تلاش برای یافتن تعادل با تغذیه و ورزش هستید، در حالی که اعتماد به نفس و عشق به بدن خود را افزایش می دهید – درست مانند زمانی که در نهایت ترازو را برای همیشه کنار گذاشتم. از آن زمان به عقب نگاه نکردم. به بدن خود فرصت دهید تا با خرد ذاتی خود کار کند. به بدن خود اعتماد کنید و تمرکز زیادی روی وزن خود نداشته باشید. ارزشش را ندارد.

هنگامی که تصمیم می گیرید یک زندگی متعادل و فعال داشته باشید، وزن شما به طور طبیعی محدوده سالم خود را پیدا می کند و می توانید از یک سبک زندگی سازگار و پایدار استقبال کنید.

ممکن است گاهی به دلیل مایعات، تغییرات هورمونی و کم آبی بالا و پایین برود. این طبیعی است! به یاد داشته باشید که وزن عضله نیز بیشتر از چربی است. در واقع، مقیاس شما می تواند کمی در مورد وضعیت رفاه شما به شما بگوید. وزن بدن سالم شما بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید باید. اعداد را فراموش کنید، عشق بدن را به خاطر بسپارید.

بنابراین، توصیه من این است که ترازو را حداقل به مدت 3 ماه رها کنید – از تجربه، از آنچه اتفاق می افتد شگفت زده خواهید شد. ناگهان بدن شما آرام می شود، رابطه شما با غذا شروع به تثبیت می کند و اضطراب کاهش می یابد – همه اینها به شما کمک می کند تا احساس ارتباط بیشتری با بدن خود داشته باشید.

فشار اعداد و ترازو به طرز باورنکردنی بر بدن فشار می آورد و خسته کننده است.

در عوض، از بدن خود و هر کاری که روزانه برای شما انجام می دهد سپاسگزاری کنید (این واقعاً باورنکردنی است!) و نظارت کنید که چگونه واقعاً چگونه هستید. احساس کنید. بگذارید این معیار شما باشد.

اینجا برای شما، همیشه.

عاشق جس x