5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه زدن راهی عالی برای رهایی از استرس ، اضطراب و افسردگی است. تمرین با وزنه های سنگین نیز می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، بلند کردن وزنه به ساخت توده عضلانی کمک می کند که برای بدن سالم ضروری است و با تقویت استخوان ها در طول زمان ، خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج دلخواه خود را مشاهده نکرده اید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. در بسیاری از تحقیقات نشان داده شده است که وزنه برداری راهی م effectiveثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت است ، به ویژه برای زنانی که میزان تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه می شوند که نمی توانند عضلات را بدون کار با وزنه سنگین بسازند.

2. وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند

آیا کاردیو انجام داده اید و نتیجه ای مشاهده نکرده اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی نسبت به وزنه زدن کالری کمتری می سوزانند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه زدن بهترین گزینه است.

3. وزنه زدن به بهبود تراکم استخوان شما کمک می کند و خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه زدن راهی عالی برای زنان است تا شانس خود را برای به حداقل رساندن خطر افزایش دهند ، زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمر خود را سالم نگه دارید یا از صدمات ناشی از زمین خوردن در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین نوع تمرینات ورزشی تمرینات با وزنه است. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– ددلیفت

– منحنی در ردیف ها

– چانه زدن

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به شکل صحیح انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است به خود آسیب برسانید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک مناسب برای یک تمرین خاص چیست ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای را بیابید و ویدئویی از آن را تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

موقعیت صحیحی که هنگام بلند کردن وزنه دارید مهم است. این باید دارای یک قوس کوچک در قسمت پایین کمر باشد ، در غیر این صورت شما ممکن است به خود آسیب وارد کنید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و اسکوات نباید به هالتر تکیه کنید. شانه های شما باید پایین کشیده شوند ، بنابراین در هر زمان نیز راحت هستند. هرچه قوی تر باشید ، بیشتر قادر خواهید بود وزنه را بلند کنید. مهم است که تمرینات را آنقدر سخت نکنید که بدن شما زمان کافی برای ریکاوری نداشته باشد.

5. وزنه زدن راهی عالی برای رفع استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد که باعث می شود پس از انجام تمرینات طولانی مدت به اندازه کافی احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر برای داشتن تناسب اندام به انگیزه و برنامه مشخص نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید