8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات – دکتر. رویا خادمیان


۸ میان وعده کم کالری برای تعطیلات

بدون شک برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، علاوه بر رعایت رژیم غذایی سالم ، به انتخاب میان وعده های سالم و کم کالری نیز نیاز دارید. انتخاب گروه میان وعده ، به ویژه در تعطیلات ، از نظر حجم و تعادل باید شبیه رژیم غذایی باشد ، در حالی که اصل تنوع را باید در انتخاب میان وعده ها در نظر گرفت.

ذرت بو داده:

اگر می خواهید میان وعده ای پرکالری اما کم کالری بخورید ، استفاده از پاپ کورن پیشنهاد خوبی است. این میان وعده دارای فیبر زیادی است که می تواند شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. شش وعده پاپ کورن حاوی 5 گرم چربی اشباع شده ، 220 میلی گرم سدیم و 24 گرم کربوهیدرات است.

بادام ها:

اگر به آشپزخانه دسترسی ندارید و نیاز به خوردن تنقلات سالم دارید ، می توانید 14 بادام بخورید. این به بدن شما 98 کالری می دهد. بادام سرشار از فیبر و پروتئین است و شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد.

سیب پخته شده:

سیب یکی از بزرگترین میان وعده های سالم است و می توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد. یکی از این روش ها پخت آن است. سیب های پخته شده به اندازه سیب های تازه دارای فیبر و ویتامین هستند.

انبه:

استفاده از این میان وعده راه خوبی برای دریافت بتاکاروتن است. سه چهارم انس انبه منجمد تنها 90 کالری دارد و 60 درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تامین می کند.

کره بادام زمینی:

می توانید یک لایه نازک کره بادام زمینی بدون نمک را با نان گندم کامل یا سیب بخورید. این میان وعده دارای 90 کالری و 2 میلی گرم سدیم است.

قلب تخمه آفتابگردان:

می توانید یک قاشق چای خوری مغز تخمه آفتابگردان را با یک فنجان ماست بخورید. گردو 19 کالری دارد و کل میان وعده کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده دارد. مطمئن شوید که آجیل هایی که استفاده می کنید فاقد نمک هستند ، به خصوص اگر در مورد میزان سدیم بدن خود دقت کنید.

پسته:

از میزان بالای چربی موجود در پسته نترسید زیرا اکثر این چربی ها اشباع نشده یا چربی بدن هستند. با خوردن 20 عدد پسته فقط 80 کالری و کمتر از یک گرم چربی اشباع شده مصرف کنید. پسته سرشار از پروتئین ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی کلیدی است.

عصبانیت:

انگور دارای مقدار زیادی آب است و یک تکه پر از انگور تنها 62 کالری دارد. آب انگور به شما کمک می کند احساس سیری کنید. انگور سرشار از ویتامین K و منگنز و مقداری فیبر است.

دیدگاهتان را بنویسید