8 نقل قول الهام بخش سلامت روان از افراد مشهور


افراد مشهور با چیزهای زیادی شناخته می شوند: کمد لباس های پر زرق و برق ، روتین مراقبت از پوست در 12 مرحله ، شکم های زیبا ، فیدهای عالی اینستاگرام ، و چند مورد دیگر. اما تعدادی از ورزشکاران ، بازیگران ، موسیقیدانان و دیگر شخصیت های برجسته به خاطر چیزی کاملاً متفاوت معروف شده اند: حمایت از سلامت روان. این ستارگان به عادی سازی گفتگو پیرامون بهزیستی ذهنی کمک می کنند و در این راه توصیه های عاقلانه ای ارائه می دهند.

به برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامت روان برخی از بزرگترین افراد مشهور عصر ما ضربه بزنید. از یادگیری “نه” گفتن گرفته تا شروع به درمان ، شما 10 راه را برای احترام گذاشتن به سلامت روان خود و به طور کلی در آینده خواهید آموخت.

درس 1: روی “شما” تمرکز کنید نه شخصی که جهان از شما انتظار دارد.

سیمون بیلز ، ژیمناست بدنسازی پس از خروج از مسابقات فینال تیم های المپیک 2020 توکیو به ESPN گفت: “ما همچنین باید بر خود تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز ، ما یک انسان هستیم.” “بنابراین ، به جای بیرون رفتن و انجام آنچه جهان از ما می خواهد ، باید از ذهن و بدن خود محافظت کنیم.”

استناد و تصمیم بیلز توجه زیادی را به خود جلب کرده است زیرا سلامت روان در رأس ورزشکاران قرار داشته است ، نه از لحاظ تاریخی ، اما راشل رایت ، LMFT ، درمانگر جنسیت ، رابطه و سلامت روان ، می گوید ایده تمرکز بر روی خود است. مقابل ده ها سال است که در برابر فشارهای جامعه هستند. او می گوید: “در سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، در مورد” باید “صحبت کرد ، که باورهای غیر منطقی هستند و می توانند علائم جدی ایجاد کنند. رایت توضیح می دهد: “سیمون بیش از آنچه می داند با این نقل قول حق دارد.” “وقتی ما روی آنچه باید در جهان باشد کار می کنیم ، برای غرایز ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. ما باید به همان اندازه که به بیرون نگاه می کنیم ، به دنبال راهنمایی باشیم. “

گوش دادن به افکار خود و شناخت بهتر خود می تواند به شما در تصمیم گیری هایی کمک کند که سلامت روانی شما را در اولویت قرار دهد.

درس شماره 2: هرکسی می تواند از درمان بهره مند شود.

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه ای از استوری های اینستاگرام نوشت: “یک یادآوری دوستانه برای هرکسی که باید بشنود: درمان هرگز شرم آور نیست.” “هر کسی می تواند از مراجعه به درمانگر بهره مند شود. مهم نیست چند ساله هستید یا سعی می کنید “افتخار” کنید. “

رایت این ثانیه او می گوید: “به معنای واقعی کلمه هر کسی می تواند سود ببرد.” “من یک درمانگر هستم و عاشق رفتن به درمان هستم. من بیشتر در مورد خودم یاد می گیرم ، افسردگی و اضطراب خود را تحت کنترل دارم ، به رشد خود ادامه می دهم و می دانم که در صورت نیاز کسی هست که با من تماس بگیرد. ”

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این نمی تواند از حقیقت دورتر باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “بهترین زمان برای رفتن به درمان زمانی است که هیچ بحرانی وجود نداشته باشد ، به طوری که بتوانید واقعاً با درمانگر خود رابطه برقرار کنید. سپس ، اگر/هنگامی که اتفاق بزرگتری رخ داد ، می دانید که یک فضای امن برای پردازش هر چیزی دارید. تو نیاز داری.”

درس سوم: شما افکار خود نیستید.

کریستن بل بازیگر زن در مقاله ای در سال 2016 نوشت: “افسردگی برای من غم نیست.” مجله TIMEبه “او روز بدی را سپری نمی کند و نیاز به در آغوش کشیدن دارد. این به من احساس انزوا و تنهایی کامل و مطلق می داد. تضعیف او همه چیز را مصرف می کرد و مدار مدار من را خاموش می کرد. من احساس بی ارزشی می کردم ، انگار چیزی برای ارائه ندارم ، در حال حاضر ، پس از کمک گرفتن ، می بینم که نظرات مطمئناً نمی توانند اشتباه تر باشند. برای من مهم است که در این مورد صریح باشم تا افراد در موقعیت مشابه بفهمند که آنها واقعی هستند. منفی بی ارزش است و چیزی برای ارائه دارد. همه ما انجام می دهیم. “

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت بیل تأکید کند. او توضیح می دهد: “وقتی از نظر بالینی افسرده یا مضطرب هستیم ، وقتی یکی دو روز سختی نداریم ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه از تعادل خارج شده است ، که می تواند برخی از افکار مزاحم و گاهی دردناک و خطرناک را ایجاد کند.” “اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از یک اختلال روانی است ، ممکن است تصور کنیم که آنها واقعی هستند و در جهان شروع به این رفتار می کنیم.”

یادگیری تشخیص افکار که به شما خدمت نمی کنند یا واقعاً “شما” نیستند می تواند این فکر را از بین ببرد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به تعیین آنچه در حال انجام است کمک می کند ، و گفتگو درمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای فکری منفی کمک کند. این می تواند مغز را دوباره سازماندهی کرده و مسیرهای عصبی جدیدی را برای افکار سالم تر و درست تر ایجاد کند. “

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه چیز را احساس کند.

زنی که در دفتر خاطرات خود با یک فنجان قهوه کنار پنجره اش می نویسد ، در حال کشف نحوه پیدا کردن تعادل بین کار و زندگی است

لیزو در سال 2019 در اینستاگرام گفت: “من از غم در دو سال گذشته بسیار سازنده استفاده کردم.” “پس از تلاش برای صادق بودن از نظر احساسی ، از غم به عنوان ابزاری برای قدردانی استفاده کردم. من متواضع و سپاسگزارم که بتوانم این احساسات را احساس کنم ، زیرا می دانم که می توانم از غم احساس شادی کنم.”

رایت پایبند این ایده است و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم به صورت انتخابی احساسات را بی حس کنیم. او توضیح می دهد: “اگر احساساتی را که دردناک تر یا سخت تر است خاموش کنیم ، احساساتی را که احساس خوشمزه شدن می کنیم و دوست داریم ، مانند لذت ، شادی و شادی ، خاموش می کنیم.” “لیزو توضیح می دهد که ممکن است احساس قدردانی بیشتری کند زیرا این امر باعث افزایش احساس پریودی می شود. وقتی ناراحتی خود را احساس می کند ، همه چیز را بیشتر احساس می کند. “

یافتن راهی سازنده برای کمک به شما در کنترل احساسات ، نگه داشتن یک مجله ، نقاشی ، ورزش کردن ، یا یافتن یک منبع مثبت دیگر می تواند به شما کمک کند.

درس 5: از گفتگو در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو گفت قطع كردن در سال 2017 ، او گفت: “توصیه ای که من به کسی می دهم که بی سر و صدا تلاش می کند این است که شما مجبور نیستید اینطور زندگی کنید.” لواتو ، که در مورد مشکلات خود با سلامت روان صحبت می کند ، گفت: “لازم نیست در سکوت مبارزه کنید. می توانید سکوت کنید. تا زمانی که با کسی در مورد آن صحبت می کنید ، می توانید با یک بیماری روانی خوب زندگی کنید ، زیرا به اشتراک گذاشتن تجربه خود با مردم بسیار مهم است تا بتوانید به کمک مورد نیاز خود برسید. “

رایت اذعان می کند که صحبت کردن می تواند جهان را در سلامت روان شما تغییر دهد. رایت می گوید ، اگرچه از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال نوعی بیماری روانی را تجربه می کند ، اما طبق گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، “ما فکر می کنیم تنها ما تا به حال رنج می بریم.” این حتی احساسات و افکار منفی بیشتری ایجاد می کند.

رایت می گوید: “با این حال ، هنگامی که ما مبارزات خود را با دیگران در میان می گذاریم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم برای ما بیرون آمده و به دیگران نشان دهند که رنج و تلاش بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن اشکالی ندارد.

خوب ، شما قبلاً این را شنیده اید ، اما آیا باورپذیرتر نیست که از جانب خود مادر جانور آمده باشد؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 گفت: “من شروع کردم به نه گفتن.” “من این کار را نمی کنم.” “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من قصد ندارم آن عکس را بگیرم ، من به آن رویداد نمی روم ، من در کنار آن نمی ایستم زیرا این چیزی نیست که من از آن دفاع می کنم.” و به آرامی اما مطمئناً به خاطر آوردم که من کی بودم. سپس شما به خانه می روید و در آینه نگاه می کنید و می گویید ، “بله.” من می توانم با شادی آور شبانه چون آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ”

به گفته رایت ، رضایت مستمر از مردم راهی مطمئن برای از دست دادن خود در کسی (یا چیزی) است. او می گوید: “وقتی آشکارا بله یا خیر می گوییم ، به خود و محدودیت ها ، محدودیت ها و ترجیحات خود احترام می گذاریم.”

بر اساس یک نظرسنجی از سوی ، تعیین محدودیت ها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از فرسودگی شغلی کمک کند.

درس هفتم: اخذ مجوز به معنای شکست نیست.

در بیانیه ای ویژه برای مردم سلنا گومز خواننده و بازیگر زن در سال 2019 دو درس مهم برای ما گذاشت. اول ، سلامت روان و سلامت جسمانی به طور پیچیده ای با هم ارتباط دارند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، من حدود یک سال پیش متوجه شدم که من مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من کشف کرده ام که اضطراب ، حملات پانیک و افسردگی همگی می توانند عوارض جانبی لوپوس باشند. چالش های خودش

او همچنین گفت: “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و خوشبختی خود تمرکز کنم ، و من تصمیم گرفتم که بهترین راه برای پیشروی استراحت است” ، و گفت که کاهش سرعت کار اشکالی ندارد.

رایت می گوید شهامت داشتن این موضع بسیار بزرگ است ، اما بسیار ضروری است. “جامعه ی ما از همین رو کارآمدی محور این باید یک بحث باشد. استراحت به اندازه بخشی که در آن هستید اهمیت دارد انجام دادنبه همانطور که ارتباط شامل صحبت کردن و گوش دادن است ، انسان بودن شامل انجام و بودن است. ” “بالاخره ما یک انسان هستیم. دارایی های، غیر بشر آثار

درس هشتم: دوستان خود را بررسی کنید.

تماس تصویری مرد با زن

الان شرم آوره نیویورک تایمز اعلام شد ، مگان مارکل از همه ما می پرسد ، “خوب هستی؟”

او می نویسد: “در حالی که ما اختلاف نظر داریم و از نظر جسمی با هم فاصله داریم ، حقیقت این است که ما بیش از هر زمان با همه چیزهایی که امسال به صورت فردی و جمعی متحمل شدیم ارتباط داریم.”

تمرین پرسیدن حال دیگران از آنها واقعا انجام این کار هم در لحظه و هم در محل کار ، یا به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد سلامت روحی و روانی با دوستان و خانواده مفید است. حتی قوی ترین افرادی که می شناسید نیاز دارند که هر از گاهی به آنها تکیه دهید.

رایت می گوید: “انسانها حیوانات سنگینی هستند و ما از نظر روانی از این ذهنیت تکامل نگرفته ایم.” “بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی ، علائم انزوا و تنهایی را در بین دیگران دارند. هنگامی که با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، به احتمال زیاد در مسیر خود قرار می گیریم و حمایت خود را ادامه می دهیم.”



دیدگاهتان را بنویسید