Thoughts on this hybrid low-carb diet (morning is low carb, high fat and high protein; afternoon is moderate to high carb, low fat, high protein)? Designed for skill sport athletes with high strength needs. : nutrition


کنجکاو هستم نظر شما در مورد این رژیم چیست. او در جامعه صخره نوردی گشت می زند. در اصل شما از کربوهیدرات ها در صبح اجتناب می کنید و غذاهای چرب و پر پروتئین را ترجیح می دهید. بعد از ناهار ، می توانید کربوهیدرات ها را نزدیک به زمان تمرین خود شروع کنید. برای شام ، کربوهیدرات متوسط ​​تا زیاد و چربی کم را برای یک وعده غذایی انتخاب کنید. هر وعده غذایی 25-30 گرم پروتئین دارد.

هدف در اینجا کاهش چربی بدن است. این تمرین متوسط ​​(برای سنگ نوردان) در نظر گرفته می شود. این امر همچنین شامل قند فرآوری شده در بعد از ظهر ، مقدار زیادی سبزیجات و میوه ها و معمولاً مقداری غلات برای شام است.

دیدگاهتان را بنویسید