رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری


رژیم لاغری شکم
رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم

امروزه چربی شکم در دسترس اکثر افراد است ، چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و به بدن آسیبی نمی رساند ، اما اگر بیش از حد مجاز باشد ، آسیب های زیادی به بدن وارد می کند و خطرناک است.

برخی از روغن ها فقط زیر پوست هستند. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها یافت می شوند و در بین چربی های زیر پوست پنهان می شوند.

این چربی چربی احشایی است که باعث سفت شدن چربی شکم و تورم شکم می شود.

معمولاً طرف به همراه شکم شروع به چاق شدن می کند و مشکلات ما را دوچندان می کند. به همین دلیل است که قبل از انجام ورزش یا نیاز به روش های لاغری سریع شکم با ورزش یا قرص های مضر شیمیایی باید علل چاقی شکمی را بشناسیم و از چاقی جلوگیری کنیم ، زیرا در هر صورت پیشگیری بهتر از درمان است.

رژیم لاغری شکم

البته غذاهای موجود در رژیم کاهش وزن شما نباید شما را از هرگونه مواد مغذی مورد نیاز بدن محروم کند.

بهترین رژیم غذایی برای لاغری شکم و باسن ، مصرف تمام مواد مفید و جایگزینی غذاهای مفید با غذاهای فرآوری شده مضر و کم مصرف است.

در زیر به معرفی و بررسی غذاهای لاغری شکم می پردازیم.

انواع روغن

  • تری گلیسیریدهایی که در خون گردش می کنند.
  • بافت چربی زیر جلدی به عنوان نام در زیر پوست واقع شده است.
  • چربی احشایی که چربی شکمی است و خطرناک است و این چربی ها در زیر ماهیچه های شکم قرار دارند.

علل چاقی شکمی

چاقی شکمی دلایل زیادی دارد ، از جمله:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • غذاهای پرچرب مصرف کنید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • میان وعده های پر انرژی بخورید
  • رژیم بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • خوردن نوشابه های گازدار
  • مقدار زیادی غذا
  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بسیاری از افراد به چاقی اهمیت نمی دهند و آن را زیبا می دانند و با خود می گویند من به آنچه می خواهم اهمیت می دهم و مردم برای من ارزش قائل نیستند اما این نظریه اشتباه است زیرا چاقی تا زمانی که خوب نباشد خوب است. به بدن آسیب برساند ، در غیر این صورت هزینه زیادی خواهد داشت. فقط وزن خود را کاهش دهید و وزن خود را افزایش ندهید.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و باید با دقت ارزیابی شود زیرا چربی احشایی که در شکم ایجاد می شود می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی منتقل شده و تهدیدی جدی برای سلامتی باشد.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را از طریق بایدها و نبایدها راهنمایی می کند که شامل تغذیه مناسب ، ورزش و تحرک و پایبندی به اصول عملی است.

جنسیت نیز عامل مهمی در لاغری شکم است زیرا مردان بیشتر از زنان چربی احشایی را در ناحیه شکم و پهلو جذب می کنند.

ورزش برای لاغری شکم

انواع مختلفی از چربی های شکمی وجود دارد که می توانید با انجام این تمرینات روزانه و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما این روزها ، با توجه به اینکه افراد زمان کمتری برای تمرین شدید دارند ، ما چند تمرین ساده را برای کاهش وزن در خانه به شما آموزش می دهیم که می تواند در هر مکانی انجام شود و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر برنامه ورزشی خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه ورود خوبی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و با گذشت زمان در جایی که شکم کوچکتر می شود متابولیسم بهتری خواهید داشت.

لاغر کردن شکم با تردمیل مانند راه رفتن است و راه رفتن روی تردمیل به مدت 20 تا 30 دقیقه در روز کافی است.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، در طول 12 هفته چربی احشایی قابل توجهی را تجربه کردند.

بنابراین ، شما باید پیاده روی را در برنامه خود قرار دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را تمرین دهید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی سوزی رخ می دهد.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را فراهم می کند.

صبحانه بخورید تا بدون ورزش سریع وزن کم کنید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. ما در حال حاضر با یک ماده مغذی که هر سه را مصرف می کند ، یعنی شیر ، سروکار داریم.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما کلسیم کافی برای یک روز دریافت کند. کلسیم کافی متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن افزایش می دهد.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید ، حتی اگر میان وعده های خود را از چای به شیر تغییر دهید ، کاهش وزن و همچنین سلامتی را تجربه خواهید کرد.

لاغری شکم و پهلوها با زنجبیل

زنجبیل یک گیاه گرم است که از ریشه آن برای نازک شدن شکم استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن این است که اشتها را کاهش می دهد. زنجبیل کالری محدودی دارد و می توان آن را به عنوان غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را تسریع می کند ، علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، می توانید چای ، لیمو و عسل و زنجبیل را برای افزایش متابولیسم خود بنوشید.زنجبیل همچنین نقش عمده ای در کاهش وزن دارد.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و باعث نفخ معده می شود ، بنابراین از غذاهای شور و پر نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذاهای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را تسریع می کند و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

گرسنگی نکشید

رژیم غذایی اولیه رژیمی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند. اگر رژیم غذایی دارید که شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد ، بدن شما فکر نمی کند که گرسنه است و باعث چاقی نمی شود.

سرکه سیب

سرکه سیب با تحریک آنزیم های چربی سوز قند خون را تنظیم کرده و احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

به طور کلی توصیه می شود روز را با سرکه سیب برای هضم یکنواخت در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک عالی برای صفرا است و می تواند با ایجاد تعادل در سطح pH معده به شما در رسیدن به شکمی صاف کمک کند.

سرکه سیب باعث افزایش سیری و سرکوب اشتها می شود. باید هر روز یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با آب گرم با معده خالی بنوشید.

میوه

مطالعات نشان داده است افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل دلمه ای و کیوی از جمله میوه های غنی از آنتی اکسیدان ها مانند پنی سیلین ها (ترکیباتی هستند که تولید روغن را متوقف می کنند) هستند.

استرس خود را کاهش دهید

استرس باعث افزایش ترشح هورمون ها در بدن می شود که تعادل و عادات غذایی بدن را مختل می کند و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نعناع

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به رفع نفخ شکم که به دلیل ناتوانی در هضم مناسب غذا باعث تجمع چربی در شکم می شود ، کمک می کند.

گیاهانی مانند نعناع سم زدا قوی هستند و به پردازش و از بین بردن چربی به ویژه در معده شما کمک می کنند.

الهه

خوردن بلغور جو دوسر در وعده صبحانه ، انرژی شما را تا زمان ناهار حفظ می کند و نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم خود را تسریع کرده و وزن خود را کاهش می دهید.

کنجد

کنجد بافتی گرم دارد و باعث چربی سوزی در ناحیه شکم شده و باعث کاهش وزن می شود.به

دانه های سیاه

زیره سیاه خواص زیادی برای سوزاندن چربی شکم و پهلو و کاهش وزن دارد ، بنابراین از آن غافل نشوید.

درخت میخک

درخت میخک تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین آن را با غذاهای مضر جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی ها استفاده کنید.

فندق

آجیل حاوی مقدار زیادی فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که می تواند کلسترول و کاهش وزن شما را کاهش دهد.

برای کاهش وزن ، باید بدانید که انواع غذاها نباید چربی روزانه ما را کاهش دهند ، زیرا بدن به چربی های حیاتی نیاز دارد.

آجیل ها چربی های خوب و مفیدی دارند و مصرف روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق می تواند روند لاغری شکم و باسن را افزایش دهد.

دارچین

دارچین ساختار گرمی دارد و برای لاغری مستعد سرماخوردگی مفید است ، زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را تسریع می کند.

گناهکار

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید زیرا آب اشتها را کاهش می دهد و متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و قبل از غذا حتما آب سرد بنوشید تا بدن گرمتر شود تا گرم شود. کاهش وزن

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد اما به شما احساس سیری می دهد. گفته می شود که نوشیدن مقدار زیادی آب سرد حتی کالری را نیز می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ هنگام ورود به بدن باید با دمای بدن گرم شود ، که به انرژی نیاز دارد. مصرف 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث می شود کلیه ها به جای کبد کار کنند و اجازه می دهد مواد زائد از بدن خارج شوند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر کبد از کار حذف مواد زائد رها شود ، کبد چربی بدن را می سوزاند و آن را به انرژی تبدیل می کند.

انجام دادن

از آنجا که هل دارای خاصیت چربی سوزی است ، باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم پوند چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، به این معنی که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

لاغری موضعی شکم

این روزها ، ما تبلیغات زیادی در مورد تجهیزات مختلف کاهش وزن و حتی جراحی هایی می بینیم که به افراد وعده کاهش وزن سریع بدون ورزش را می دهد ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

لاغری شکم با دستگاه لاغری و ژل

قبل از هر چیز باید بگوییم که لاغری شکم و باسن بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

نازک شدن شکم تا حدی با وسایلی مانند نازک شدن شکم با دستگاه هایی مانند نازک کننده شکم یا نازک کننده شکم با دستگاه های مخصوصی که به شکم متصل شده اند و با حرارت زیاد آب و چربی بدن را می سوزاند امکان پذیر است و نیاز به تغذیه مناسب و تحرک زیاد دارد. به

کرم ها و ژل های لاغری شکم نیز همینطور است.

عمل

جراحی کاهش وزن بیشتر در افراد دارای اضافه وزن و چاق رایج است.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روشهای دیگر م workثر واقع نشد ، به جراحی مراجعه کنید.

این جراحی ها ممکن است سریعترین راه برای کاهش وزن در ناحیه شکم باشد ، اما نتایج ، مضرات و خطرات آن نیز باید در نظر گرفته شود.

جراحی کاهش وزن بیشتر بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی های کاهش وزن

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه معده (قابل تنظیم)

لیپوساکشن

کیسه معده

دیدگاهتان را بنویسید