ماهی تیلاپیا حقایق تغذیه و مزایای سلامتی


خریداری کردن

ماهی تیلاپیا در تمام طول سال در دسترس است. اکنون بیشتر عرضه آن از طریق مزرعه تأمین می شود. ماهی های کوچکتر به صورت کامل فروخته می شوند ، در حالی که ماهی های تیلاپیای بزرگتر به صورت فیله در می آیند. ماهی 1.5 پوند برای دو نفر است.

ماهی تیلاپیا می تواند تازه ، یخ زده ، فیله و غیره باشد. فروخته شده به عنوان. می توانید ماهی یا فیله کامل بخرید.

تیلاپیا با کیفیت بالا را از فروشندگان معتبر خریداری کنید. سعی کنید ماهی تیلاپیا یا فیله کامل را از ضخیم ترین قسمت ماهی بگیرید. تیلاپیاهای صید شده وحشی روشن تر از انواع کشت شده هستند. همچنین ، ارقام وحشی غنی از مواد مغذی هستند و سموم کمتری نسبت به گونه های کشاورزی دارند.

از ماهی تیلاپیا که بوی ماهی قوی دارد خودداری کنید. تیلاپیا به سرعت خراب می شود ، بنابراین همیشه آن را در قسمت فریزر یخچال خانه خود ذخیره کنید.

آماده سازی

ماهی تیلاپیا کامل به آماده سازی بسیار کمی نیاز دارد. باله ها را برش دهید ، مقیاس بندی کنید ، قبل از پخت داخل آن را بردارید. ماهی تیلاپیا بسیار خوشمزه است و پخته ، کبابی (سرخ شده) یا کبابی می شود.

ماهی تیلاپیا را می توانید برای تهیه انواع منوهای دهان آور ، سرخ کنید ، سرخ کنید ، سرخ کنید ، فویل بپزید و سرخ کنید.

مطمئن شوید که تا زمانی که گوشت مات نشده و به راحتی پوسته پوسته می شود ، پخته شده است.

در اینجا برخی از ایده های خدمات ارائه شده است:

  • فیله تیلاپیا را می توان کمی با آرد ذرت یا تخم مرغ و آرد سوخاری یا خمیر پوشانده و سپس سرخ کرد.

  • از فیله های تیلاپیا ترد با پنیر پارمزان با سبزیجات بو داده لذت ببرید.

مشخصات امنیتی

ماهی تیلاپیا یکی از بهترین غذاهای دریایی آبزی پرور است. در بسیاری از کشورهای آسیایی ، در رودخانه های آلوده با فضولات ماهی ، غذای پوسیده ماهی ، بقایای آفت کش ها و داروهای دامپزشکی و همچنین سایر آلاینده هایی که قبلاً با آب بی کیفیت عرضه شده به کشاورزان مخلوط شده است ، پرورش داده می شود.

ماهی تیلاپیا سطح جیوه کمی دارد. 0.013 صفحه/دقیقه حداکثر مجاز جیوه قابل تحمل WHO در غذا 0.5 میلی گرم در کیلوگرم ماهی است. بر این اساس ، دستورالعمل های نهایی FDA ایالات متحده در مورد میزان خوردن ماهی در کنار مادران شیرده ، همراه با لیست گزینه های خاصی که بی خطر هستند یا باید از آنها اجتناب شود ، مصرف ماهی تیلاپیا را در زیر آن قرار می دهد. بهترین دسته انتخاب با این معیار ، آنها می توانند 2-3 وعده در هفته مصرف کنند. (سلب مسئولیت پزشکی). سلب مسئولیت پزشکی)

همچنین بخوانید ≻≻-

≺≺ ماهی قزل آلا حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ نوعی ماهی پهن بزرگ حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ ساردین حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

بازگشت به محصولات دریایی از جانب حقایق تغذیه ماهی تیلاپیا و مزایای سلامتی آنبه

خواندن بیشتر (پیوندها در پنجره جدید باز می شوند):

  1. FAO-Oreochromis niloticus.

  2. بارداری و ماهی

  3. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  4. اسیدهای چرب امگا 3: یک افزودنی ضروری.



دیدگاهتان را بنویسید