مصرف پروتئین و کاهش وزن


آیا با مصرف پروتئین می توان وزن کم کرد؟

مهمترین جنبه هر برنامه ، اعم از کاهش وزن یا افزایش وزن یا قدرت یا عملکرد ، تغذیه است. اعضا و مشتریان در همه جا به طور قابل توجهی بیشتر در سالن بدنسازی هزینه می کنند تا در سالن بدنسازی ، بنابراین من می گویم که نتایج 80 درصد تغذیه و 20 درصد ورزش است.

بسیاری از مردم می خواهند چربی بدن خود را از دست بدهند و به وزن سالم برسند. اکثر مردم نیاز به کاهش کالری و افزایش ورزش خود را درک می کنند ، که در کل عالی است ، اما پاسخ آن نتایج دائمی نیست.

شایع ترین مشکل کمبود پروتئین در رژیم غذایی افراد است. برنامه ها تمایل ندارند تجزیه درشت مغذی ها به کربوهیدرات های بالاتر و پروتئین بالاتر را تنظیم کنند.

محدوده قابل قبول توزیع درشت مغذی ها برای کربوهیدراتها 45-65 از کل کالری ، 10-35 پروتئین و 20-35 چربی است.

با طیف وسیعی از 15 تا 25 درصد از حداقل تا حد بالا ، جای تعجب نیست که مردم در درک نسبت مناسب درشت مغذی ها با توجه به نیازها و نوع بدن خود دچار مشکل شوند.

بنابراین شما می توانید همه چیزهایی را که می خورید پیگیری کنید و برنامه شما به شما می گوید که به هدف روزانه خود و درشت مغذی های مورد نیاز خود رسیده اید ، اما این اعداد برای کمک به شما در رسیدن به اهداف ذکر شده است.

به دلیل رژیم غذایی طولانی مدت ، بسیاری از افراد متابولیسم خود را مختل کرده اند. این افراد علاوه بر کاهش متابولیسم ، تمرینات مقاومتی لازم برای ساختن توده بدون چربی بدن و افزایش متابولیسم را ندارند.

متابولیسم آهسته را با یک ساعت یا بیشتر تمرینات قلبی چند روز در هفته ترکیب کنید و کنترل وزن بیشتری نسبت به قبل از دست خواهید داد.

راه حل ایجاد یک برنامه تمرین مقاومتی و افزایش پروتئین برای اطمینان از ساخت و بهبود عضلات مناسب است.

خوردن پروتئین در طول روز نه تنها به تغذیه بدن کمک می کند ، بلکه باعث احساس سیری و سیری شما در مقایسه با غذای پر کربوهیدرات که باعث افزایش کالری می شود ، می شود.

با تمرکز بر میزان مصرف پروتئین در هر وعده غذایی در روز ، احتمالاً کالری دریافتی خود را کاهش داده و پروتئین خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهید.

اگر زمان کمی دارید و به منبع سریع پروتئین نیاز دارید ، پس از تمرین با پودر پروتئین آب پنیر مکمل کنید. شیک های پروتئینی سریع ، آسان و کم کالری هستند.

این شیک پروتئینی را امتحان کنید

غذای مادی

1 فنجان شیر بادام شیرین نیست

1/2 فنجان بلوبری منجمد

1/2 فنجان انبه منجمد

2 وعده پودر پروتئین وانیل

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

آماده سازی

در مخلوط کن ، همه مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود.به


بیشتر بدانید:

افسانه های کاهش وزن و تغذیه
بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید