11 بدترین غذایی که نباید قبل از ورزش بخورید


آنچه در این مقاله می خوانید

این چیزی است که هیچ کس در باشگاه نمی خواهد برای آنها اتفاق بیفتد. یک میان وعده اشتباه قبل از تمرین می تواند تمرین شما را خراب کند. خوردن غذاهایی که با شما سازگار هستند و به طور م intoثر به انرژی تبدیل می شوند ، برای کیفیت ورزش ، به ویژه برای تمرینات طولانی مدت بسیار مهم است.

پیتزا ، کیک و … 1-2 ساعت قبل از شروع درس. حتی اگر می دانید که نباید این کار را انجام دهید ، اما غذاهای بسیار مهم دیگری نیز وجود دارد که نباید قبل از ورزش از آنها استفاده کنید. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی توصیه های چندین متخصص تغذیه را در مورد علت بدترین فرسودگی قبل از تمرین و آنچه به جای آن بخورید توضیح می دهد.

بقیه

ماکارونی ، برنج و سیب زمینی منابع عالی کربوهیدرات هستند و برای اکثر افراد مفید است ، اما بهترین راه خوردن آنها سس گوجه فرنگی و بدون افزودنی است ، زیرا به محض شروع ورزش ، سس های خامه ای ، چاشنی ها و چاشنی ها شما را ناراحت می کند. به آنها باعث سوزش سر دل می شوند یا باعث می شوند.

سیب زمینی سرخ شده

سیب زمینی می تواند سوخت مناسبی برای ورزش باشد ، اما این بدان معنا نیست که قبل از ورزش باید سیب زمینی سرخ کرده بخورید. مانوئل ویلاکورتا ، متخصص تغذیه و سخنگوی انجمن رژیم غذایی آمریکا (ADA) می گوید: “میان وعده های چرب سرخ شده سرعت آن را کاهش می دهد.”

این بسیار واضح است که باید قبل از ورزش از خوردن غذاهای سریع خودداری کنید ، حتی لازم نیست در مورد آن فکر کنید ، حتی میان وعده های سالم و پرچرب مانند پنیر و بادام می تواند حال شما را بد کند. این به این دلیل است که چربی ها بسیار کمتر از کربوهیدرات ها و پروتئین ها به انرژی تبدیل می شوند. به گفته کلینیک مایو ، غذاهای چرب اغلب باعث نفخ می شوند که هیچ کس دوست ندارد هنگام ورزش تجربه کند.

شکلات تخته ای و شکلات تخته ای

ویلاکورتا می گوید: “در حالی که پروتئین منبع مهمی برای سوخت است و به عضله سازی کمک می کند ، می تواند یک شمشیر دو لبه باشد: برخی از شکلات های قبل از تمرین حاوی مقدار زیادی پروتئین هستند ، اما کربوهیدرات کافی را حذف می کنند تا بتوانند آن را بسازند.” کاهش سطح انرژی.

او می گوید: “پروتئین به سرعت به اندازه چربی وارد جریان خون نمی شود ، بنابراین ممکن است با وجود غذا خوردن احساس خستگی و لرزش کنید.” به عنوان یک قاعده کلی ، نسبت کربوهیدرات به پروتئین باید 4 به 1 باشد تا سطح انرژی شما حفظ شود. گول بازار و تبلیغات را نخورید ، پروتئین اغلب حاوی مقادیر زیادی قند است. اگر بدنبال غذای راحت تری هستید و چاره ای جز خوردن پروتئین ندارید ، آن را با قند و چربی کمتر انتخاب کنید.

سالاد سبزیجات قبل از تمرین

یک سالاد سبک پر از سبزیجات ممکن است یک وعده غذایی عالی قبل از تمرین به نظر برسد ، اما اینطور نیست. به گفته کلینیک مایو ، کاهو ، کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم و سایر سبزیجات پر فیبر مانند آجیل و دانه ها از منابع رایج سوء هاضمه هستند.

ویلاکورتا می گوید که میزان بالای فیبر می تواند باعث ناراحتی جدی در هنگام ورزش شود ، به ویژه فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا دویدن. سبزیجات علاوه بر هضم دشوار ، دارای فیبر بالا و آجیل و دانه های آن چربی و پروتئین زیادی هستند ، بنابراین هیچ کدام کربوهیدرات کافی برای انرژی را تأمین نمی کنند.

آب میوه و ژله

نوشیدن مایعات شیرین مانند آب میوه ، نوشیدنی های ورزشی و ژله می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. در حالی که این کربوهیدراتهای ساده برای تقویت شما عالی هستند ، اما انرژی پایداری را ارائه نمی دهند. با غذاهای کربوهیدرات جامد به طور متوسط ​​، به ویژه برای ورزش طولانی مدت ، مصرف کنید. به طور کلی از مایعات و مرکبات خودداری کنید ، به ویژه اگر تمرینات سنگین دارید: آنها باعث رفلاکس اسید می شوند.

نوشیدنی های گازدار

11 بدترین مواد غذایی که نباید قبل از تمرین بخورید

نوشابه ها و سایر نوشیدنی های گازدار برای اکثر مردم باعث ایجاد گاز و نفخ می شوند. مقدار بیش از حد شکر که معمولاً در نوشابه ها یافت می شود را نیز به آن اضافه کنید. کارشناسان می گویند همه این موارد می تواند باعث مشکلات معده شود. اگرچه تحقیقات نشان می دهد که کافئین می تواند انرژی را قبل از ورزش افزایش دهد ، اما اسپرسو یا مقادیر کمی چای سیاه مفیدتر از یک نوشیدنی یا نوشابه کافئین دار است.

سبزیجات برگ دار

در حالی که رژیم غنی از سالاد و سبزیجات به طور طبیعی عالی است ، سبزیجات خام مانند کلم پیچ ، اسفناج و کلم بروکلی می توانند هنگام مشغله زیاد ناراحتی جدی ایجاد کنند. سبزیجات برگ دار تقریباً به دلیل داشتن فیبر زیاد باعث نفخ می شوند.

اگر واقعاً می خواهید قبل از ورزش غذای سبک بخورید ، می توانید اسموتی سبز و ترکیب سالاد را انتخاب کنید. میوه های مورد علاقه خود را با نصف لیوان سبزیجات ، آب و مقداری جو دوسر خشک یا گرانول مخلوط کنید.

نوشیدنی های ورزشی

ممکن است ورزشکار و قهرمان مورد علاقه شما به طور مرتب جدیدترین نوشیدنی های ورزشی را بنوشد ، اما اکثر مارک های موجود در بازار مواد مغذی کمی دارند و از همه مهمتر ، قند بالایی دارند. نوشیدنی های ورزشی ممکن است برخی ویتامین ها و الکترولیت ها را تأمین کنند ، اما میزان بالای قند موجود در آنها می تواند به سرعت وارد دستگاه گوارش شما شود و شما را کسل و ناتوان کند. در عوض ، می توانید آب گوجه فرنگی کم نمک ، که حاوی پتاسیم است ، فشار خون را تنظیم می کند ، بنوشید و حتی آب را به دلیل کم نمک در خود نگه می دارد.

نان و مافین غلات کامل

مطمئناً خوردن هر نوع نان سبوس دار مناسب است ، اما هنگام ورزش کردن نه. اغلب کربوهیدراتهای مخمر و محدود شده از گلوتن التهابی هستند ، به این معنی که آب را حفظ کرده و باعث نفخ می شوند. این نان ها به شما انرژی می دهند ، اما عوارض جانبی آن ارزش استفاده از آن را ندارد. در عوض ، می توانید از نان ذرت کم فیبر یا تورتیلا با مقدار کمی کره و برش های موز استفاده کنید.

دانه های خام

اگر قبل از شروع ورزش با یک مشت دانه خام خود را سرگرم کنید ، فقط ناراحتی معده و نفخ برای شما باقی می ماند. از آنجا که این دانه ها سرشار از چربی هستند ، هنگامی که با غذاهای کم فیبر مصرف می شوند ، می توانند شما را محدود کنند.

می توانید یک یا دو قاشق چای خوری دانه مورد علاقه خود را در نصف فنجان بلغور جو دوسر مخلوط کرده و میل کنید. این ترکیب از چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها سه شرط اساسی هستند که بدن شما برای عملکرد بهینه به آن احتیاج دارد.

هر چیزی با چاشنی های تند

هیچ کس دوست ندارد با گرفتگی عضلات و ناراحتی تمرین کند ، و این اتفاق می افتد اگر شب قبل از تمرین غذاهای تند مانند فلفل چیلی یا چیپس بخورید. هضم غذاهای سرشار از فلفل و ادویه زمان زیادی طول می کشد ، بنابراین به جای آماده شدن برای تمرین ، چرت می زنند! اگر می خواهید غذای خوشمزه و تند بخورید ، می توانید مرغ یا بوقلمون خشک حاوی پروتئین را انتخاب کنید. حتماً از مارک هایی خرید کنید که نمک کمی دارند و هیچ افزودنی مصنوعی ندارند یا بسیار کمی دارند.

نکته آخر

تحمل هر کس متفاوت است. ورزش می تواند در هضم غذا اختلال ایجاد کند ، به این معنی که غذاهایی که به طور معمول مناسب هستند ممکن است در طول تمرین شما سازگار نباشند. مهمترین نکته در هر وعده غذایی قبل از تمرین این است که غذاهای جدید نخورید و غذاهایی را که می دانید برای شما مناسب است ، نخورید. اگر مسابقه بزرگی دارید یا در حال برنامه ریزی برای تمرین سنگین هستید ، حتماً رژیم غذایی قبل از تمرین خود را قبل از این نوع تمرین خاص امتحان کنید تا از حوادث ناخوشایند در اواسط تمرین جلوگیری کنید.

ویرایش و ترجمه ellevarzesh.com
منبع:
health.usnews.com/health-news/blogs/on-fitness/2011/10/13/ بدترین-غذاهای-تمرینی-آنچه -قبل-از-قبل از تمرین- نباید بخورید
womenshealthmag.com/food/worst-workout-food؟cid=isynd_PV_0416


دیدگاهتان را بنویسید