30 یا 60 دقیقه تمرین برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی صحبت از بهترین تمرین برای کاهش وزن می شود ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین ، اگر شما طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، این می تواند یک شوک باشد – یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید! در واقع ، تحقیقات نشان می دهد که شما می توانید فقط نیم ساعت در روز کاهش چربی را افزایش می دهد موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! به فکر فرو رفت؟ باور کن! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که متقاعد شده اند زمان کافی برای رسیدن به وضعیت خوب و احساس شگفت انگیز را ندارید. تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ، ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوتاه مدت برای شما و برنامه شما مفید است.

علم این که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

آ مطالعه منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند ، در طول روز علاوه بر جلسه تمرینی خود ، انرژی بیشتری را نیز صرف کردند ، به احتمال زیاد به این دلیل که بعد از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. تمرینات طولانی مدت نیز می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. ورزشكاران يك ساعته ممكن است بيش از مقدار كالري اضافي كه در واقع سوزانده اند بخورند و در نتيجه باعث كاهش كالري مورد نياز براي كاهش وزن مي شوند. همچنین ، تمرینات 30 دقیقه ای بسیار مناسب تر هستند تا در یک برنامه شلوغ قرار بگیرند که احتمال قوام را افزایش می دهد ، مهمترین عامل در کاهش وزن.

5 نکته برای رعایت 30 دقیقه سلامتی در روز

اگر احساس می کنید که تمرین روزمره خود را در روز شلوغ خود تقریباً غیرممکن می کنید ، وقت آن رسیده است که تمرینات کوتاه مدت را برای برنامه و اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته برای پایبندی به تمرینات سریع اما م effectiveثر 30 دقیقه ای در روز آورده شده است.

شماره 1 تمرینات خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست ندهید. شما زمان را مسدود کرده اید و متعهد هستید. همین امر باید در مورد تمرینات شما نیز صدق کند. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید به تمرینات خود بپیوندید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه خود را تغییر دهید ، هیچ biggie. فقط زمان دیگری را در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از تمرینات کاهش وزن می شود ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 تمرینات خود را به دو مرحله کوتاه تر تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده است که یک تمرین کوتاه مدت می تواند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشد. بنابراین ، 60 دقیقه تمرین برای کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید ساختن قدرت در یک جلسه و جلسه خود را اضافه کنید ضربان قلب در دیگری این ترفند برای تمرینات فوق العاده کوتاه مفید است؟ متمرکز بمان. هر دقیقه را به همه بدهید!

شماره 3 لباس های تمرینی خود را در پیش بگیرید

نشانه های بصری ، مانند چیدمان لباس های ورزشی شب قبل ، به ذهن شما کمک می کند تا عادات خود را ایجاد کند. و قبل از این که روی خود عرق کنید ، باید به آن فکر کنید. وقتی به موقع تراشیده می شوید ، هر دقیقه مهم است. آماده بودن لباس های ورزشی شما زمان گرانبهای انتخاب آنها را از بین می برد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز از ورزش لذت نبرده اید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای یافتن تمرینی است که حداقل از آن متنفر نیستید. روشهای مختلفی برای انجام آن وجود دارد کالری سوزی، عضله سازی کنید، تنش را کنار بگذارید، تو انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه شما واقعاً نیازی به تمریناتی ندارید که باعث می شود بگویید “اوه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

شما در طول تمرینات خود سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که این احساس شگفت انگیز را پس از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال دونده بالا را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، پیش بینی این احساس به تنهایی انگیزه کافی برای ادامه است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که متقاعد کردن آنها سخت تر است ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، به ذهن خود تقویت کنید. شاید بعد از تمرینات خود را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا از یک وعده غذایی سالم ، لباس های ورزشی جدید ، یا آن سرخ کن هوایی که در پایان هفته برای تکمیل تمام تمرینات خود می دیدید ، استفاده کنید.

اگر زمان شما کم باشد چه؟

برخی روزها ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن انجام نمی شود. با جلسات لحظه آخری ملاقات کنید ، کودکان دچار عصبانیت می شوند و برنامه ها پر می شود. ما انسانیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها استفاده کنید ، تماس ها و جلسات را پیاده روی کنید ، در حالی که مسواک می زنید حرکت اسکوات انجام دهید ، یا حتی یک تایمر برای بلند شدن و ورزش هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق 10 تا 20 تکرار حرکت پرتاب ، لانگ ، اسکوات پرش ، ضربات پشت سر ، پرش به عقب و صفحات هستیم آنها را در طول روز روشن کنید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو مورد از ارزشمندترین چیزهایی است که دارید. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند بلکه می تواند ذهن شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و شما را به یک زندگی فعال و سالم ادامه دهد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و سایر موارد را در لیست کارهای خود قرار دهید!

آماده اید تا ببینید تمرینات سرگرم کننده و م effectiveثر چگونه می توانند به سرعت انجام شوند؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و با تمرینات نامحدود دسترسی پیدا کنید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید