4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و خوش فرم بودن برای بسیاری از ما یک هدف مهم است. اگر به تازگی سفر فیزیکی و ورزشی خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با Simple Simple شروع کنید

اگر تازه شروع به دویدن کرده اید ، ممکن است نخواهید ورزش با شدت بالا را شروع کنید. شما می خواهید بدن و قلب خود را برای تقویت استقامت و قدرت بدن خود آسان کنید. می توانید با یک تمرین سبک که شامل کاردیو و حرکت بدن است شروع کنید. پیاده روی ، دویدن ، دوومیدانی ، لگد ، پرش با جک ، و غیره ، ضربان قلب شما را بالا می برد. همچنین می توانید کمی کشش و یوگا انجام دهید تا بدن خود را بعد از درد خم کنید. احساس می کنید ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار درد داشته باشید ، اما بعد از مدتی که عضلات شما قوی تر می شوند ، از بین می رود. بعد از یک یا دو هفته با این روال ، می توانید شدت بدن خود را افزایش دهید ، زیرا بدن شما به آن عادت می کند.

2. رژیم متعادل داشته باشید

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و تناسب اندام باید رعایت کنید رعایت رژیم متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. در غیر این صورت ، شما بیشتر از این که به بدن خود آسیب برسانید ، آسیب می رسانید. خوردن رژیم غذایی متعادل باعث می شود که احساس انرژی و فعالیت کنید. خوردن همه مواد مغذی که از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره به دست می آید ، نتایج امیدوارکننده تری را نسبت به رژیم های تصادفی به شما می دهد.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که در مورد تناسب اندام و کاهش وزن باید به آن توجه داشته باشید ، طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این روند کند ، وقت گیر و زمان بر است. شما می خواهید انتظارات خود را تا حد ممکن واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از نظر ظاهر و احساس بدن خود شاد باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی از خود داشته باشید و زمانی که به آن اهداف نرسیدید دلسرد شوید زیرا صادقانه می گویم که این روند می تواند بسیار طولانی تر از آنچه انتظار دارید باشد.

4- نتایج را مدتی ارائه دهید

کاهش وزن و تناسب اندام یک سفر ، وقت گیر ، سخت کوشی و اراده است. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که شما را به اهداف تناسب اندام شما می رساند. زمان و پشتکار است. نمی توانید انتظار داشته باشید که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ماه ها طول می کشد تا نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید باید سخت کار کنید و قوی بمانید. سخت کوشی و فداکاری در نهایت شما را به آنجا خواهد رساند.

اونجا هستی! این نکات شما را در روال مناسب تناسب اندام راحت می کند. به یاد داشته باشید ، این مربوط به پیشرفت شما است و نه مسابقه با زمان. شما باید بدانید که بدن شما چقدر می تواند رنج ببرد. اگر برای داشتن تناسب اندام به انگیزه و برنامه مشخص نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید